Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000 + deel 74!!!!!!
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000 + deel 74!!!!!!
09-11-2010 18:16
3027 berichten
1
...
117
118
119
120
121
122
Anoniem_111304
dinsdag 9 november 2010 om 18:16
Alle reacties
Link kopieren
De rest is bekend he
Leed wordt niet vergeleken
En na 3 postings ben je lid
En you can check out any time ... but never leave!!
Veel plezier!!!
Anoniem_51634
donderdag 18 november 2010 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
Wow dat is nog eens een conifeer!
rosanna08
donderdag 18 november 2010 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
mooie boom hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_111304
donderdag 18 november 2010 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
Nee dan mijn boek... daar is een hoer gewurgd
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Ow we zijn er al bijna
Ik dacht dat we er nog 200 moesten ofzow
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Dan gaan we even doorhijsen!
Anoniem_111304
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Maar ik ben de regisseur van de film in mijn hoofd....
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Moet met een kwartiertje toch wel gedaan zijn?
Anoniem_101898
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
quote:marmul schreef op 18 november 2010 @ 20:34:
volgens mij wordt er hier lekker langs elkaar heen gepraat Dat is zo heerlijk van O&N
Anoniem_76983
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Gaat het nu weer over een boom??
Anoniem_111304
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Duh Freak is in the house
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Leuke buren!
Anoniem_108539
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:35:
Ome Willem heeft Sjanien met een fles wijn op dr kupke geslagen Egel!
niet verklappen hoor, straks weet ik morgen wat er gaat gebeuren
a docter a day keeps the apple away
Anoniem_110825
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Die gele bril is werkelijk waar afschuwelijk!
Anoniem_111304
donderdag 18 november 2010 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Even doortikken dus
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:37
quote:apppel schreef op 18 november 2010 @ 20:36:
Die gele bril is werkelijk waar afschuwelijk!Ja vréééselijk he!
Anoniem_111304
donderdag 18 november 2010 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
En tab tab enteren
Anoniem_108539
donderdag 18 november 2010 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
quote:egelviva schreef op 18 november 2010 @ 20:36:
[...]
Dat is zo heerlijk van O&N t is wel grappig, alleen lastig bijhouden
a docter a day keeps the apple away
Anoniem_51634
donderdag 18 november 2010 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
Ja en!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:37
Oh wat een vreselijke vent... die geelbril !
Ik ben nu al tegen hem en vóór de buren
Anoniem_110825
donderdag 18 november 2010 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
Een boom moet toch minimaal een meter van de erfafscheiding staan?
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:37
quote:mocy schreef op 18 november 2010 @ 20:37:
Ja en!
Anoniem_51634
donderdag 18 november 2010 om 20:38
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb ook een grote conifeer in de voortuin.
Anoniem_64c8d7a3e6e27
donderdag 18 november 2010 om 20:38
Echt een aso is het!
Anoniem_111304
donderdag 18 november 2010 om 20:38
Alle reacties
Link kopieren
Mensen iedereen Happy?????????????//
Anoniem_110825
donderdag 18 november 2010 om 20:38
Alle reacties
Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:37:
Oh wat een vreselijke vent... die geelbril !
Ik ben nu al tegen hem en vóór de buren Ik ook!
1
...
117
118
119
120
121
122
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
VIVA komt terug!
in
Actueel
-
58 seconden geleden
Date en seks met anderen
in
Seks
-
2 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
3 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
12 minuten geleden
Associatietopic *50*
in
Overig
-
12 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
13 minuten geleden
Temperatuur in huis
in
Overig
-
16 minuten geleden
WK Voetbal 2026
in
Sport
-
34 minuten geleden
Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
in
Psyche
-
52 minuten geleden
Vakmanschap, opleiding, cursus enz.
in
Werk & Studie
-
1 uur geleden
Terug naar boven