Ex wordt vader!

19-11-2010 10:58 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend belde mijn ex vriend met het nieuws dat zijn vriendin zwanger is en hij dus volgend jaar vader wordt.

We zijn 6 jaar bij elkaar geweest en nog steeds vrienden. Allebei inmiddels al een aantal jaren gelukkig met iemand anders dus de gevoelens zijn er niet meer. Maar toch voelt het vreemd!!

Ik kan niet goed uitleggen waarom; ik gun het ze van harte, ben zelf erg gelukkig met mijn leventje en ben nog niet met kinderen bezig maar ergens voel ik me wel een beetje k*t.

Zijn er meiden die dit herkennen of moet ik met niet aanstellen?
quote:Lucifer1983 schreef op 19 november 2010 @ 13:06:

Nou ja hij kan beter een kind krijgen, dan dat hij je belt dat hij nu homo is....

Believe me, dan sta je pas raar te kijken.Ik heb dus alletwee en kind en ex is homo! Zelfde man ook nog eens...
Mijn ex had tijdens onze relatie nog een ander (uiteraard zonder mij dit te vertellen).

Ik zag deze vrouw een paar weken geleden met een enorme buik. Toen had ik ook een gevoel van -slik-. Even later heb ik mezelf gelukkig geprezen met het feit dat ik niet in haar schoenen sta!

Een kind maken met zo'n eikel. Nee bedankt!
Ach ja, we zijn weer een aantal uren verder en het idee begint langzaam te wennen. Het is gewoon een beetje vreemd. Geen wereldramp...mijn tijd met een baby komt nog wel (als dat allemaal mag lukken in de toekomst natuurlijk). Ik moet er eerlijk gezegd zelf nu nog niet aan denken dus het is ook geen jaloezie ofzo. Gewoon apart idee, MIJN ex die nu bij een ander een kind verwekt.
Ik heb het andersom meegemaakt. Ik was 8 maanden zwanger en kwam mijn ex tegen. Hij was een kilo of 20 aangekomen, ik zei hem dat hij wat voller was geworden. Ja, zei hij, dat kan ik ook van jou zeggen.

Saillant detail: ik was zwanger van de jongen met wie ik het uit heb gemaakt om met ex te kunnen zijn. Hij wist wel dat ik na onze breuk terug ben gegaan naar hem, maar toen ik ook zwanger van hem was...
Home is where your wifi connects automatically.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven