ochtendmensjes verzamelen!
zaterdag 20 november 2010 om 09:27
Ik ben geen ochtendmens, maar kon in principe uitslapen. Echter zoon is ziek en die heb ik anderhalf uur geleden wakker gemaakt en vol pillen gestopt omdat hij vandaag wel naar zijn werk ging en ook nog naar zijn voetbalwedstrijd vanmiddag. Dochter is ondertussen ook opgestaan en staat onder de douche. Ik ga ook maar een kopje thee zetten en ff hier de tijd doden om als ze vertrekt naar haar werk nog ff lekker in mn mandje terug te kruipen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 20 november 2010 om 09:29
Absoluut geen ochtendmens, ik ben alleen maar op omdat ik met de hond naar behendigheidstraining moet. En dan zit ik nog in de laatste groep ook, het had erger kunnen zijn.
Het lijkt me heerlijk om een ochtendmens te zijn, je dag duurt voor je gevoel veel langer! Eh...oh nee, dan ga je ook weer eerder naar bed natuurlijk...nou ja.
*sluipt weer weg van het topic*
Het lijkt me heerlijk om een ochtendmens te zijn, je dag duurt voor je gevoel veel langer! Eh...oh nee, dan ga je ook weer eerder naar bed natuurlijk...nou ja.
*sluipt weer weg van het topic*
zaterdag 20 november 2010 om 09:34
Geen ochtendmens ook helaas, maar toch al vanaf 7u op... Zoon had honger en is blijkbaar wel een ochtendmens in tegenstelling tot zijn vader & ik. Hopelijk trekt het nog bij (is 10 maanden). Ach, heb ik alle tijd om rustig te douchen en zo en dan naar de open dag van de HU te vertrekken.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
zaterdag 20 november 2010 om 09:37
zaterdag 20 november 2010 om 09:41
Vandaag om 08:30 opgestaan en daarmee heb ik beheurlijk uitgeslapen.
Op doordeweekse dagen moet ik er echt voor zessen uit, dus ben wel wat gewend inmiddels.
Maar een ochtendmens ben ik niet van nature, denk ik...
Ben niet ongezellig 's ochtends, als je me maar met rust laat het eerste uur en de eerste twee koppen koffie
Op doordeweekse dagen moet ik er echt voor zessen uit, dus ben wel wat gewend inmiddels.
Maar een ochtendmens ben ik niet van nature, denk ik...
Ben niet ongezellig 's ochtends, als je me maar met rust laat het eerste uur en de eerste twee koppen koffie