* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
maandag 22 november 2010 om 15:47
Ha die Hoef.
Vanmorgen ben ik aangehouden. Volgens de agent had ik een stopbord 2 km daarvoor genegeerd. Rijbewijs, autopapieren, etc. Dacht echt dat ik altijd wel even stopte bij het betreffende nutteloze stopbord in die uitgestorven woonwijk. Blijkbaar niet lang genoeg. In discussie gaan, leek me een slecht plan. Heb namelijk nog steeds mijn Amerikaanse rijbewijs niet Stond ik dus tien minuten met die zwaailichten achter me een stoplicht te blokkeren tijdens de ochtendspits. Hij bleef maar weg met al m'n papieren. Komt-ie terug, krijg ik een waarschuwing.
Pfieuw.
Borrel om het te vieren
Vanmorgen ben ik aangehouden. Volgens de agent had ik een stopbord 2 km daarvoor genegeerd. Rijbewijs, autopapieren, etc. Dacht echt dat ik altijd wel even stopte bij het betreffende nutteloze stopbord in die uitgestorven woonwijk. Blijkbaar niet lang genoeg. In discussie gaan, leek me een slecht plan. Heb namelijk nog steeds mijn Amerikaanse rijbewijs niet Stond ik dus tien minuten met die zwaailichten achter me een stoplicht te blokkeren tijdens de ochtendspits. Hij bleef maar weg met al m'n papieren. Komt-ie terug, krijg ik een waarschuwing.
Pfieuw.
Borrel om het te vieren
maandag 22 november 2010 om 22:09
Net bij de basisschool, Elfje kwam als een van de eersten uit school, en op hetzelfde moment komt er een politie-auto met sirenes (niet weer hè, dacht ik nog ) de stoep opgereden. Agent springt eruit en verzoekt iedereen dringend met veel gebulder en grootse armbewegingen om snel weer de school in te gaan. Kinderen, ouders, iedereen dus weer naar binnen.
Nou ja, iedereen, wij dus niet. Ga echt niet met een paniekerig zooitje in een school zitten. Bang land hoor. Ben benieuwd of ze al naar huis zijn. Kan soms uren duren zo'n geintje.
Nou ja, iedereen, wij dus niet. Ga echt niet met een paniekerig zooitje in een school zitten. Bang land hoor. Ben benieuwd of ze al naar huis zijn. Kan soms uren duren zo'n geintje.
dinsdag 23 november 2010 om 11:27
Mogge, koffie, beetje brakjes, maar o wat heb ik het mooi gehad gisteren!
Ben naar Night of the Proms geweest in Ahoy.
Wat een feest, wat een feest, geweldig!
Boy George, Grace Jones, John Fogerty, Barry Hay en John Miles....... En ook een spetter van een violist, mmmmm!
Yette, net wat Wies zegt: Je maakt zo nog eens wat mee!
Maar ja, nuchtere Hollanders he, niet bang te krijgen!
Hoefijzert, Alain Clark, daar moet je niet verliefd op worden, daar moet je heerlijk naar luisteren!
Ben naar Night of the Proms geweest in Ahoy.
Wat een feest, wat een feest, geweldig!
Boy George, Grace Jones, John Fogerty, Barry Hay en John Miles....... En ook een spetter van een violist, mmmmm!
Yette, net wat Wies zegt: Je maakt zo nog eens wat mee!
Maar ja, nuchtere Hollanders he, niet bang te krijgen!
Hoefijzert, Alain Clark, daar moet je niet verliefd op worden, daar moet je heerlijk naar luisteren!
dinsdag 23 november 2010 om 14:57
Ha die Hoef
De Lockdown was omdat de politie drie ontsnapte pitbulls moest vangen nadat een ervan een moeder op weg naar school had aangevallen. De beesten waren echter alledrie doorgeslagen, bleven aanvallen. Het werd een drijfjacht met heel wat gewapende agenten in het speelpark rond school. Er waren zes schoten nodig voor ze alledrie dood waren.
De moeder die ik sprak, begreep niet hoe ik weg had kunnen komen. Ze waren allemaal zo snel naar binnen geloodst. Tja. Dat had ik gezien. Kwestie van op het goede moment niet luisteren, een kind bij je hebben dat wèl luistert en heel snel de andere kant op lopen.
Blij dat ik zo heb gehandeld. Ik zou volgens haar niet naar Miniman en Dochter hebben gemogen, die nog in de auto zaten. Daar was het te gevaarlijk voor.
De Lockdown was omdat de politie drie ontsnapte pitbulls moest vangen nadat een ervan een moeder op weg naar school had aangevallen. De beesten waren echter alledrie doorgeslagen, bleven aanvallen. Het werd een drijfjacht met heel wat gewapende agenten in het speelpark rond school. Er waren zes schoten nodig voor ze alledrie dood waren.
De moeder die ik sprak, begreep niet hoe ik weg had kunnen komen. Ze waren allemaal zo snel naar binnen geloodst. Tja. Dat had ik gezien. Kwestie van op het goede moment niet luisteren, een kind bij je hebben dat wèl luistert en heel snel de andere kant op lopen.
Blij dat ik zo heb gehandeld. Ik zou volgens haar niet naar Miniman en Dochter hebben gemogen, die nog in de auto zaten. Daar was het te gevaarlijk voor.
woensdag 24 november 2010 om 12:15
Nah, ben je mooi klaar mee, met die stelletje paniekzaaiers! En hoe hadden ze dat willen oplossen met Dochter en Miniman in de auto? Lekker laten zitten en hun doodsangsten uitstaan omdat ze niet weten wat er allemaal gebeurd?
Snap wel dat het een gevaarlijke situatie was, maar kom op zeg, zo ga je toch niet met de situatie om?
Afijn, jij was lekker eigenwijs en op tijd thuis!
Snap wel dat het een gevaarlijke situatie was, maar kom op zeg, zo ga je toch niet met de situatie om?
Afijn, jij was lekker eigenwijs en op tijd thuis!
woensdag 24 november 2010 om 12:17
quote:Hoefijzer schreef op 23 november 2010 @ 13:13:
Hip, ik kijk graag
Hoe was het met Barry?
Ik ga vandaag op dieet, voor het eerst van m'n leven, pfffffffff, ik groei echt dicht.
En Amerika is stom....
Barry was net zoals altijd heerlijk stoer om naar te kijken en te luisteren! Vanaf de eerste tot de laatste noot helemaal goed, kreeg de meute gelijk op de kop!
Enne, hebbie echt te veel kilootjes erbij? Niet echt de leukste tijd om op diëet te gaan!
Hip, ik kijk graag
Hoe was het met Barry?
Ik ga vandaag op dieet, voor het eerst van m'n leven, pfffffffff, ik groei echt dicht.
En Amerika is stom....
Barry was net zoals altijd heerlijk stoer om naar te kijken en te luisteren! Vanaf de eerste tot de laatste noot helemaal goed, kreeg de meute gelijk op de kop!
Enne, hebbie echt te veel kilootjes erbij? Niet echt de leukste tijd om op diëet te gaan!
woensdag 24 november 2010 om 21:32
Zo, ik heb eindelijk de mega grote order de deur uit!
Pfffff, één grote rekensom en hopla! Een mega project voor de leverancier !
Had eigenlijk moeten werken, maar zoontje is ziek. Baas niet blij, was een grote partij van de plaatselijke krant met alle toeters en bellen..... Afijn, eens zien of de kleine blaag, die nu op de X-box spelletjes doet, morgen naar school kan.....
Pfffff, één grote rekensom en hopla! Een mega project voor de leverancier !
Had eigenlijk moeten werken, maar zoontje is ziek. Baas niet blij, was een grote partij van de plaatselijke krant met alle toeters en bellen..... Afijn, eens zien of de kleine blaag, die nu op de X-box spelletjes doet, morgen naar school kan.....