Rughaar
zondag 21 november 2010 om 14:05
Zo, ik heb vanmorgen weer genoeg rughaar gezien om de rest van mijn leven op te teren.
Dames, leg eens uit: dan lig je in bed met je meneer en dan grijp je hem bij zijn schouders en dan denk je dus niet: getver, laat ik daar eens een epilady overheen halen? Zelfs niet als dezelfde man vervolgens gezellig met jou en jullie bloedjes van kinderen gaat zwemmen op zondagmorgen?
Ik snap het niet. Hoe kijk je daar als vrouw van een behaarde man naar dan?
Let wel, ik heb het dus niet over 3 verdwaalde haren op een schouder he. Nee, ik heb het over hele bossen...
Dames, leg eens uit: dan lig je in bed met je meneer en dan grijp je hem bij zijn schouders en dan denk je dus niet: getver, laat ik daar eens een epilady overheen halen? Zelfs niet als dezelfde man vervolgens gezellig met jou en jullie bloedjes van kinderen gaat zwemmen op zondagmorgen?
Ik snap het niet. Hoe kijk je daar als vrouw van een behaarde man naar dan?
Let wel, ik heb het dus niet over 3 verdwaalde haren op een schouder he. Nee, ik heb het over hele bossen...
zondag 21 november 2010 om 14:16
misschien houden die vrouwen wel van een behaarde man. Of misschien ook niet, maar wil de man in kwestie er niks aan doen.
Zo werkt het bij ons althans...ik kan een mening over zijn haar/kleding/scheergewoontes hebben, maar hij beslist wat hij daarmee doet. En gelukkig maar, ik ben getrouwd met een man, niet met een volgzaam schaap (die kan je wel lekker scheren btw )
Zo werkt het bij ons althans...ik kan een mening over zijn haar/kleding/scheergewoontes hebben, maar hij beslist wat hij daarmee doet. En gelukkig maar, ik ben getrouwd met een man, niet met een volgzaam schaap (die kan je wel lekker scheren btw )
zondag 21 november 2010 om 14:28
Ik ben een man met rughaar (en borsthaar, en buikhaar) en ik vind het al een gedoe om mijn nek 1 keer per maand te scheren.
Ik heb ook okselhaar en schaamhaar, en vind dat normaal bij mannen en vrouwen.
Ik neem thuis elke ochtend een douche, en volgens mij worden die haren daarmee van alle kanten schoon.
Trouwens,
wat vinden jullie van vrouwen met een kop vol haar van meer dan 30 cm?
Dat kan toch on-mo-ge-lijk schoon blijven? :puke:
En dan praat ik niet eens over vlechtjes die weken blijven zitten...
Ik heb ook okselhaar en schaamhaar, en vind dat normaal bij mannen en vrouwen.
Ik neem thuis elke ochtend een douche, en volgens mij worden die haren daarmee van alle kanten schoon.
Trouwens,
wat vinden jullie van vrouwen met een kop vol haar van meer dan 30 cm?
Dat kan toch on-mo-ge-lijk schoon blijven? :puke:
En dan praat ik niet eens over vlechtjes die weken blijven zitten...
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zondag 21 november 2010 om 14:37
Mijn ex had me een partij lichaamshaar, ook rughaar (zijn hele rug stond vol), was ik wel erg van geschrokken tijdens onze eerste nacht samen. Ik had gedacht zoiets ranzig te vinden, maar merkte dat als je verliefd bent, dat allemaal niet zo uitmaakt. Ik vond het soms alleen wel erg prikken als je tegen elkaar aan ligt. Hij trimde het namelijk met een tondeuse, wat de haren eerder hard maakte.
Ik merkte wel dat naargelang de verliefdheid taande mijn geduld met de haren ook... Dat dan weer wel. Nooit iets van gezegd trouwens (wist dat het gevoelig lag), maar wel vaak iets van gedacht.
Hij had trouwens wél commentaar op mijn armhaar!! Doet me ook aan SATC denken, scene met Samantha en een blow job...
Nu is het uit, heel gedoe (te lezen op 'jekyl and hyde-man' en 'ingestort na een rotrelatie' op relatieforum) en om jezelf te troosten ga je dan aan de negatieve dingen denken, en ja, ik moet bekennen dat ik wel gedacht heb: ben ik tenminste van die haren af...
Ik merkte wel dat naargelang de verliefdheid taande mijn geduld met de haren ook... Dat dan weer wel. Nooit iets van gezegd trouwens (wist dat het gevoelig lag), maar wel vaak iets van gedacht.
Hij had trouwens wél commentaar op mijn armhaar!! Doet me ook aan SATC denken, scene met Samantha en een blow job...
Nu is het uit, heel gedoe (te lezen op 'jekyl and hyde-man' en 'ingestort na een rotrelatie' op relatieforum) en om jezelf te troosten ga je dan aan de negatieve dingen denken, en ja, ik moet bekennen dat ik wel gedacht heb: ben ik tenminste van die haren af...
zondag 21 november 2010 om 15:13
Mijn man krijgt helaas ook steeds meer haar. Op de schouders en onderrug enzo. Ik vind borst haar wel lekker mannelijk en stoer en ook heerlijk om in te liggen en door heen te kroelen maar nu wordt het eigenlijk wel wat te veel. Ik heb t wel eens wat gewaxt maar dat is ook maar heel tijdelijk en hij vind het echt niet leuk.
Ikzelf ben ook niet veel met dat soort dingen bezig. Ik scheer zo nu en dan mijn oksels en onderbenen. Maar erger me er dood aan dat je er altijd na een dag weer haar zit. Met epileren (wax of apparaat) heb ik dagen lang rode bultjes en is ook nooit alle haar weg. Als ik er zelf zo laks mee ben kan ik van hem natuurlijk niet meer verwachten. Ik vind het ook wel best hoor. Ik had liever gehad dat het er niet zat maar het groeit er nou eenmaal. Ik vind hem lekker toch wel lief!!!!
Ikzelf ben ook niet veel met dat soort dingen bezig. Ik scheer zo nu en dan mijn oksels en onderbenen. Maar erger me er dood aan dat je er altijd na een dag weer haar zit. Met epileren (wax of apparaat) heb ik dagen lang rode bultjes en is ook nooit alle haar weg. Als ik er zelf zo laks mee ben kan ik van hem natuurlijk niet meer verwachten. Ik vind het ook wel best hoor. Ik had liever gehad dat het er niet zat maar het groeit er nou eenmaal. Ik vind hem lekker toch wel lief!!!!
zondag 21 november 2010 om 15:15
quote:daffyduck schreef op 21 november 2010 @ 14:10:
Ik wax zelfs mijn zoon zijn rug...
Vind rug haar vreselijk........gelukkig mijn zoon ook!
Net zoiets als een leuke coupe bij een kerel,en dan van die driehoekjes met nekharen..die worden hier ook getrimd....Niet dat het er erg toe doet maar hoe oud is je zoon dan?
Ik wax zelfs mijn zoon zijn rug...
Vind rug haar vreselijk........gelukkig mijn zoon ook!
Net zoiets als een leuke coupe bij een kerel,en dan van die driehoekjes met nekharen..die worden hier ook getrimd....Niet dat het er erg toe doet maar hoe oud is je zoon dan?
zondag 21 november 2010 om 15:34
Mijn vader is echt overal behaard. Net een apie..
Daarom kan ik er wel mee leven dat mijn vriend een heel klein beetje rug haar heeft. Ben het immers gewend om een man met zo veel haar te zien.
Als ik mijn benen niet geschoren heb, zegt hij ook altijd dat het niet uitmaakt. Zelfs dan masseert hij ze nog..
Dus mij hoor je niet klagen over zijn lichaamsbeharing.
Daarom kan ik er wel mee leven dat mijn vriend een heel klein beetje rug haar heeft. Ben het immers gewend om een man met zo veel haar te zien.
Als ik mijn benen niet geschoren heb, zegt hij ook altijd dat het niet uitmaakt. Zelfs dan masseert hij ze nog..
Dus mij hoor je niet klagen over zijn lichaamsbeharing.
zondag 21 november 2010 om 16:42
Mijn man is behoorlijk behaard. Ik heb het een keer afgeschoren en o wat prikte verschrikkelijk daarna. Ik vond het geen verbetering.
Haar op een rug is niet vreselijk mooi, maar het is wel natuurlijk en hoort bij mijn man. Dat anderen in het zwembad dat misschien lelijk vinden, vind ik dan ook vooral hun probleem.
Haar op een rug is niet vreselijk mooi, maar het is wel natuurlijk en hoort bij mijn man. Dat anderen in het zwembad dat misschien lelijk vinden, vind ik dan ook vooral hun probleem.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
zondag 21 november 2010 om 17:53
Beter een leuke man met haar op zijn rug dan een zeikerd met harde stoppels die alleen op uiterlijkheden let.
Door waxen kun je behoorlijk last krijgen van ingegroeide haren en onderhuidse ontstekingen en vreselijke jeuk op het moment dat het weer doorkomt. Als het doorkomt en niet onderhuids gaat groeien.
Kort houden? Ja, dat wel. Is mooier.
Door waxen kun je behoorlijk last krijgen van ingegroeide haren en onderhuidse ontstekingen en vreselijke jeuk op het moment dat het weer doorkomt. Als het doorkomt en niet onderhuids gaat groeien.
Kort houden? Ja, dat wel. Is mooier.
zondag 21 november 2010 om 18:00
zondag 21 november 2010 om 18:37
Hier gelukkig geen gezeik over beharing. Vriend heeft ook haar op zijn rug. Big deal. Ik hou van hem inclusief rughaar. Punt.
Ik heb ook weleens geen zin om te scheren, vind vriend gelukkig ook niet erg.
Ooit een ONS gehad met stoppels op z'n rug, dat is lekker
Een absolute showstopper voor mij.
Vraag me ook af wat het verschil is tussen haar aan de voorkant en haar aan de achterkant?
Ik heb ook weleens geen zin om te scheren, vind vriend gelukkig ook niet erg.
Ooit een ONS gehad met stoppels op z'n rug, dat is lekker
Een absolute showstopper voor mij.
Vraag me ook af wat het verschil is tussen haar aan de voorkant en haar aan de achterkant?