Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
zondag 21 november 2010 om 17:12
uit je broek scheuren, hylarisch!
Bengel hoi!!! wat fijn dat je de gesprekken zo fijn vindt en dat je door mag gaan Ach kind Mientje Jank... zielig hoor Ook voor jou.. Het is ook een spannende tijd.
Ja, kokkerellen voor verjaardagen, ook weer achter de rug. Ik maak altijd veel te veel, dus we eten er vanavond nog van en de kroketten heb ik uiteindelijk maar achterwege gelaten.
Viool nee vestje haal ik woensdag! Als ie leuk staat hoor!
Meisje hier ook van slag 2x vannacht, boehoe. Faaaase... zucht.
Bengel hoi!!! wat fijn dat je de gesprekken zo fijn vindt en dat je door mag gaan Ach kind Mientje Jank... zielig hoor Ook voor jou.. Het is ook een spannende tijd.
Ja, kokkerellen voor verjaardagen, ook weer achter de rug. Ik maak altijd veel te veel, dus we eten er vanavond nog van en de kroketten heb ik uiteindelijk maar achterwege gelaten.
Viool nee vestje haal ik woensdag! Als ie leuk staat hoor!
Meisje hier ook van slag 2x vannacht, boehoe. Faaaase... zucht.
zondag 21 november 2010 om 17:48
Bengel oh ik moest altijd huilen van de voorstellingen in de kerk, dan komt er zo'n sfeertje te hangen, heel fijn want ik wil het niet laten blijken.
Fijn dat je gesprekken goed gaan/ goed aansluiten en dat je ermee door mag.
Vanavond so you think you can dance. Bij vriendin kijken denk ik. Want anders als ootje wakker wordt moet ik wiegen en tuttelen. Ik mis meestal tv / avondeten. zo ben ik verzekerd van een echte tv avond en we zijn beiden groot fan
d w z als ik er aan toe kom ! Vergeet het helft vd tijd
Amalia is je verjaardag dit weekend ?
Hier bijna de werkstukken af... Volgen de surprises..
Fijn dat je gesprekken goed gaan/ goed aansluiten en dat je ermee door mag.
Vanavond so you think you can dance. Bij vriendin kijken denk ik. Want anders als ootje wakker wordt moet ik wiegen en tuttelen. Ik mis meestal tv / avondeten. zo ben ik verzekerd van een echte tv avond en we zijn beiden groot fan
Amalia is je verjaardag dit weekend ?
Hier bijna de werkstukken af... Volgen de surprises..
maandag 22 november 2010 om 09:26
Hoi! ff zwaaien!
Lopen even een aantal dingen niet lekker hier, ben nogal een onzeker typje zo nu en dan en trek me dit meer aan nu dan ik anders gedaan zou hebben... hier dus ook schoonoudersproblemen (BAH!!! Ben er zo klaar mee!!!), mijn 30e verjaardag die mede daardoor in het water dreigt te vallen en een keelontsteking on top, lees wel mee hoor!
Tranen zitten soms om niks omhoog, zijn hormonen toch?! Ja toch?? Want dan gaat het straks weer over
Lopen even een aantal dingen niet lekker hier, ben nogal een onzeker typje zo nu en dan en trek me dit meer aan nu dan ik anders gedaan zou hebben... hier dus ook schoonoudersproblemen (BAH!!! Ben er zo klaar mee!!!), mijn 30e verjaardag die mede daardoor in het water dreigt te vallen en een keelontsteking on top, lees wel mee hoor!
Tranen zitten soms om niks omhoog, zijn hormonen toch?! Ja toch?? Want dan gaat het straks weer over
maandag 22 november 2010 om 10:05
@amalia nee hoor wij viva vrouwen worden leuke schoonmoeders voor onze 3 ( of 2) schoondochters ... !!
Ehmmm... Sutucd... Mn vriendin heeft 120 smsjes grstuurd en ik moest ook stemmen. Ik zeg na 6 smsjes " lieverd ik ga toch checken of ze niet extra kosten " ( ben niet zo van zulke dingen ) 80 ct !! En ze zat al in de geldproblemen. Erg !
Maar sutucd was suf. Niet zo leuk als het begin.
Hoe waren jullie nachten ?
Ik heb weer grappige foto O gemaakt. O lijkt soms op een tekenfilm meisje met die grote ronde oogjes, lekker ding !
En ze is zo schattig. Rustig en gezellig erbij.
@Uma wat stom joh dat er problemen met je s ouders zijn! En ookal jouw verjaardag er mee bezoedeld. Ik vond het ook niet tofdat ze mijn verjaardag oversloegen. Als je dat jaar net een kind op de wereld / zwanger bent /hebt gezet verdien je juist lekker verwend te worden ipv
genegeerd !
Knuffel !
Ehmmm... Sutucd... Mn vriendin heeft 120 smsjes grstuurd en ik moest ook stemmen. Ik zeg na 6 smsjes " lieverd ik ga toch checken of ze niet extra kosten " ( ben niet zo van zulke dingen ) 80 ct !! En ze zat al in de geldproblemen. Erg !
Maar sutucd was suf. Niet zo leuk als het begin.
Hoe waren jullie nachten ?
Ik heb weer grappige foto O gemaakt. O lijkt soms op een tekenfilm meisje met die grote ronde oogjes, lekker ding !
En ze is zo schattig. Rustig en gezellig erbij.
@Uma wat stom joh dat er problemen met je s ouders zijn! En ookal jouw verjaardag er mee bezoedeld. Ik vond het ook niet tofdat ze mijn verjaardag oversloegen. Als je dat jaar net een kind op de wereld / zwanger bent /hebt gezet verdien je juist lekker verwend te worden ipv
genegeerd !
Knuffel !
maandag 22 november 2010 om 10:22
uma beterschap met je keel. en ja hoor, het zijn voor minstens 75% hormonen!! (alleen zijn die na je bevalling niet gelijk weg hoor....)
o, ik hoor meisje
nacht was trouwens prima viool, ik heb haar gewoon gelijk gevoed toen ik haar om 4.15 hoorde brabbelen, en daarna ging ze lekker verder slapen tot half 8, en ik ook. beter dan een uur naar haar gepruts luisteren en wakker liggen.
o, ik hoor meisje
nacht was trouwens prima viool, ik heb haar gewoon gelijk gevoed toen ik haar om 4.15 hoorde brabbelen, en daarna ging ze lekker verder slapen tot half 8, en ik ook. beter dan een uur naar haar gepruts luisteren en wakker liggen.
maandag 22 november 2010 om 10:22
Ach, er is al zolang gedoe... en nog helemaal NOOIT zijn we erop ingegaan, hebben altijd alles laten lopen in het kader van de lieve vrede...
Toppunt was geboorte van de jongste, ze zijn 5 minuten komen kijken (as in: ze stonden ineens onaangekondigd met zn 8en in de verloskamer) maar moesten daarna nodig inpakken voor de vakantie en hadden dus geen tijd meer. Zijn daarop voor drie weken naar het buitenland vertrokken zonder ook maar 1x te informeren hoe het hier was, kregen alleen maar sms'jes over hoe mooi het weer daar wel niet was en hoe fijn het lag daar aan het strand. Toen ze eenmaal thuis waren heeft het nog minstens twee weken geduurd eer we ze weer zagen.
Ach er is zoveel gebeurd, zoals ik zei nooit wat van gezegd, alles laten gaan en nu waren we van t weekend bij hun op visite en waren ze weer kwaad vanwege vanalles.
Is het al duidelijk? Ik ben ze zo ZAT!
Viool, oei dure grap voor je vriendin zeg!
Amalia, wees gewaarschuwd! Niet zo'n rare schoonmoeder worden hoor
Toppunt was geboorte van de jongste, ze zijn 5 minuten komen kijken (as in: ze stonden ineens onaangekondigd met zn 8en in de verloskamer) maar moesten daarna nodig inpakken voor de vakantie en hadden dus geen tijd meer. Zijn daarop voor drie weken naar het buitenland vertrokken zonder ook maar 1x te informeren hoe het hier was, kregen alleen maar sms'jes over hoe mooi het weer daar wel niet was en hoe fijn het lag daar aan het strand. Toen ze eenmaal thuis waren heeft het nog minstens twee weken geduurd eer we ze weer zagen.
Ach er is zoveel gebeurd, zoals ik zei nooit wat van gezegd, alles laten gaan en nu waren we van t weekend bij hun op visite en waren ze weer kwaad vanwege vanalles.
Is het al duidelijk? Ik ben ze zo ZAT!
Viool, oei dure grap voor je vriendin zeg!
Amalia, wees gewaarschuwd! Niet zo'n rare schoonmoeder worden hoor
maandag 22 november 2010 om 12:02
@uma jee ik kan me indenken ( ik wist tot voor kort ook niet dat zoiets bestond ) dat je het zat bent.
Hoe ervaart je man dit ?
Ik vind het zo lastig m b t de kinderen.
@sardegna goede nacht zeg ! Hier ook. Half 11 en dan om 7 s'ochtends. Maar overdag is het weleens lastig. Straks ook boven schoonmaken, dan zet ik haar mss in de maxi cosi boven erbij. Hoe doen jullie dat ? Kijk ootje pakt nu iets, trappelt wat, maar natuurlijk nog niet echt spelen met iets. Dus box is nog nier echt leuk.
Man is nu echt van ootje aan het genieten. Leuk om te zien. Dat ik voor de rest alles met haar doe tot ze wat groter is, is nu duidelijk. Voor de rest gaat hij nu uit zichzelf meer contact maken en vind ze papa fantastisch ( meteen lachen en tong uitsteken ) en man raakt geirriteerd als ik daar niet snel genoeg naar kom kijken, maar zich volgens mij niet realiserend dat ik dat dus op de dag zie
straks komt een vriendin waarmee ik kindercursus wil geven, zal april worden. Maar even de dingen goed doorspreken.
Kijken hoe we het met oppas doen...het idee blijft leuk en als het aanslaat kan ootje meedoen als ze groter is
Hoe ervaart je man dit ?
Ik vind het zo lastig m b t de kinderen.
@sardegna goede nacht zeg ! Hier ook. Half 11 en dan om 7 s'ochtends. Maar overdag is het weleens lastig. Straks ook boven schoonmaken, dan zet ik haar mss in de maxi cosi boven erbij. Hoe doen jullie dat ? Kijk ootje pakt nu iets, trappelt wat, maar natuurlijk nog niet echt spelen met iets. Dus box is nog nier echt leuk.
Man is nu echt van ootje aan het genieten. Leuk om te zien. Dat ik voor de rest alles met haar doe tot ze wat groter is, is nu duidelijk. Voor de rest gaat hij nu uit zichzelf meer contact maken en vind ze papa fantastisch ( meteen lachen en tong uitsteken ) en man raakt geirriteerd als ik daar niet snel genoeg naar kom kijken, maar zich volgens mij niet realiserend dat ik dat dus op de dag zie
straks komt een vriendin waarmee ik kindercursus wil geven, zal april worden. Maar even de dingen goed doorspreken.
Kijken hoe we het met oppas doen...het idee blijft leuk en als het aanslaat kan ootje meedoen als ze groter is
maandag 22 november 2010 om 12:45
Viool, schoonmaken doe ik met Lmeisje in de box als ze vrolijk is. Ze kan redelijk goed 'spelen' nu: met rammelaar, knisperboekje ed. Houdt ze vaak wel een half uurtje vol dus dan kan ik bv de badkamer en/of de wc's doen. Als ze het zat is zet ik haar erbij in een wipstoeltje, dan kijkt ze haar ogen uit. En bij stofzuigen zit ze in de babybjorn, vindt ze ook leuk.
Net alvast 5dec kadootjes voor de jongens gekocht: voor allebei een spel.
Meisje wil trouwens ineens geen speentje meer, wordt direct uitgespuugd en evt gaat ze er zelfs keihard tegen huilen. Vreemd hoor. Ze is nu helemaal dol op haar 2 sabbelvingers, dat dan weer wel. Vooral als ze moe is. staat wel heel lief, die vingertjes, veel leuker dan zo'n plastic speentje eigenlijk.
Net alvast 5dec kadootjes voor de jongens gekocht: voor allebei een spel.
Meisje wil trouwens ineens geen speentje meer, wordt direct uitgespuugd en evt gaat ze er zelfs keihard tegen huilen. Vreemd hoor. Ze is nu helemaal dol op haar 2 sabbelvingers, dat dan weer wel. Vooral als ze moe is. staat wel heel lief, die vingertjes, veel leuker dan zo'n plastic speentje eigenlijk.
maandag 22 november 2010 om 13:24
Is schattig Sar, alleen lijkt me wel lastig om ze ooit weer van duim/vingers af te krijgen!
Oooooh ik ben net zo erg ontploft tegen de meiden, voel me zo'n rotmama Heb de hele bak met viltstiften door de kamer gegooid, schaam me bijna te erg om het hier neer te zetten. Gaat blijkbaar nog minder dan ik dacht. gatver.
Oooooh ik ben net zo erg ontploft tegen de meiden, voel me zo'n rotmama Heb de hele bak met viltstiften door de kamer gegooid, schaam me bijna te erg om het hier neer te zetten. Gaat blijkbaar nog minder dan ik dacht. gatver.
maandag 22 november 2010 om 14:11
Uma even lekker naar buiten gaan?
Mama mag ook wel eens boos zijn toch? Zij gooien toch ook wel eens de stiften door de kamer? En als je het straks aan ze uitlegt waarom je boos was voel je je vast beter
Viool. zelfde als bij Sardegna wb box en wipper. A kan zich evht goed vermaken in de box en het speelkleed vindt ze ook super. Kan ze goed rollen. Middelste gaat er bij liggen dan, vindt ie echt fantastisch, zo schattig . A moet dan heel erg lachen.
Ooohh gisteren lachte ze echt! En met echt bedoel ik dan van ha ha ha zeg maar
Slapen gaat minder, 1 en 6 uur Faaaaaase....
Mama mag ook wel eens boos zijn toch? Zij gooien toch ook wel eens de stiften door de kamer? En als je het straks aan ze uitlegt waarom je boos was voel je je vast beter
Viool. zelfde als bij Sardegna wb box en wipper. A kan zich evht goed vermaken in de box en het speelkleed vindt ze ook super. Kan ze goed rollen. Middelste gaat er bij liggen dan, vindt ie echt fantastisch, zo schattig . A moet dan heel erg lachen.
Ooohh gisteren lachte ze echt! En met echt bedoel ik dan van ha ha ha zeg maar
Slapen gaat minder, 1 en 6 uur Faaaaaase....
maandag 22 november 2010 om 15:20
Oh lief Amalia !! Heb je zo'n speelkleed met leuke dingen eraan ?
Wat leuk dat ze echt lacht !
Mijn kachel is kapot. Het is 14 graden dus ik zit nu even warme appeltaart te eten ergens met warme chocomel ( erg voor de lijn )
Uma, eh helpt het als ik vertel dat ik een keer een bord kapot gegooid heb ? En de kinderen toen gingen klagen ( terwijl ik nooit zo boos ben)" dat ze een mishandelende moeder hadden en nu se kindertelefoon gingen bellen en zij ook nooit mogen gooien ?? en ik toen nog bozer werd en ze achterna ben gehold op de trap en
heb gezegd dat ze gewoon maar lekker op dr
eigen kamer moesten gaan jankstralen ?
Ja ook ik ben slecht!
Mn vriendin zijn hehe de goden zijn gedankt , mama heeft ook een leven!
Wat leuk dat ze echt lacht !
Mijn kachel is kapot. Het is 14 graden dus ik zit nu even warme appeltaart te eten ergens met warme chocomel ( erg voor de lijn )
Uma, eh helpt het als ik vertel dat ik een keer een bord kapot gegooid heb ? En de kinderen toen gingen klagen ( terwijl ik nooit zo boos ben)" dat ze een mishandelende moeder hadden en nu se kindertelefoon gingen bellen en zij ook nooit mogen gooien ?? en ik toen nog bozer werd en ze achterna ben gehold op de trap en
heb gezegd dat ze gewoon maar lekker op dr
eigen kamer moesten gaan jankstralen ?
Ja ook ik ben slecht!
Mn vriendin zijn hehe de goden zijn gedankt , mama heeft ook een leven!
maandag 22 november 2010 om 15:24
Oja en mijn kinderen gingen heel hard huilen!
Want mama die altijd rustig blijft die gooit..
Achteraf vond ik het heel erg. Dat is toen ook even misgegaan psychisch, want ik uit nooit negatief gedrag naar de kinderen en het viel me erg zwaar waardoor ik mijzelf niet zo goed behandeld heb voor een tijd. Nu kijk ik er anders naar. Ik heb nu de houding van Amalia, moeder is ook een mens. Maar ik snap jouw schuldgevoel
Want mama die altijd rustig blijft die gooit..
Achteraf vond ik het heel erg. Dat is toen ook even misgegaan psychisch, want ik uit nooit negatief gedrag naar de kinderen en het viel me erg zwaar waardoor ik mijzelf niet zo goed behandeld heb voor een tijd. Nu kijk ik er anders naar. Ik heb nu de houding van Amalia, moeder is ook een mens. Maar ik snap jouw schuldgevoel
maandag 22 november 2010 om 15:55
Oh Uma Ik voel met je mee hoor! Hier vliegt ook geregeld iets door de kamer (hoewel het sinds de gesprekken wel beter gaat met mijn drift-, en jankbuien). Ik probeer me dan ook niet schuldig te voelen, ik houd me maar voor dat het tijdelijk is, en ik maak het iedere keer uitgebreid goed met de meiden. Kan de oudste ook al veel vertellen natuurlijk, dat scheelt!
maandag 22 november 2010 om 16:05
Oh arme uma, ik weet precies hoe je je voelt.... heb wel eens sleutelhanger kapot gesmeten, waar de jongens héél erg van schrokken (ze waren nog een stuk kleiner toen trouwens) en verdrietig over waren. Verder valt het qua gooien erg mee. Wat ik wel echt erg vind is dat ik de jongens soms wat hardhandig bij de schouders vastpak en ze de hoek/gang in duw incl fikse stemverheffing als ze echt niet luisteren bijvoorbeeld. Dan denk ik achteraf altijd doe nou es wat rustiger ipv zo driftig. Tel eerst tot 10!!!!! (tsja, dat lukt dus niet altijd...) komt niet zo vaak voor gelukkig. Alle moeders verliezen weleens hun geduld toch? En geven het slechte voorbeeld, soms. En zeker als we zwanger zijn.
Lekker amalia, koffie met taartjes, gooi je wat gebak online voor ons, hi hi.
Lekker amalia, koffie met taartjes, gooi je wat gebak online voor ons, hi hi.
maandag 22 november 2010 om 16:07
Amalia ik ben het niet zo eens met je traktatie voor donderdag. Ik zit zo'n beetje de hele dag op de fiets donderdag, dus liever geen sneeuw, hihi!
En je bent geen rotmoeder dat je niet mee wil spelen hoor! Wacht maar tot onze kinderen zwaar in de puberteit komen. Dan zijn we allemaal "rotmoeders". Hopelijk kunnen we elkaar dan ook nog tot steun zijn. Zou wel fijn zijn toch!
En je bent geen rotmoeder dat je niet mee wil spelen hoor! Wacht maar tot onze kinderen zwaar in de puberteit komen. Dan zijn we allemaal "rotmoeders". Hopelijk kunnen we elkaar dan ook nog tot steun zijn. Zou wel fijn zijn toch!