Mode & Beauty alle pijlers

Haar afknippen?

21-11-2010 20:35 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie je haar afknippen terwijl je weet dat je vriend en fam. het niet leuk vinden en lang mooie vinden?

Wie heeft er trouwens nog leuke foto's van topkapsels, zowel lang als kort?

:D
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 20:55:

kort is vaak veel pittiger. Na een bepaalde leeftijd (35) is lang haar zelfs behoorlijk treurig.

Ben ik niet met je eens. Ik vind lang haar mooi op alle leeftijden maar het moet wel bij je passen. Je kunt er alle kanten mee op en als je goed kunt opsteken kan dat ook erg mooi staan.

Ik vind kort haar juist zo niet sexy staan, en al helemaal met een rood kleurtje erin.

Vraag het de mannen en je krijgt ook het antwoord dat zij liever lang haar zien, het is gewoon veel vrouwelijker. Ik zou het heel erg vinden als mijn man me niet meer mooi vond omdat ik van lang naar kort haar gegaan was. Nee, voor mij geen kort kapsel.
op beide foto's is ze even vrouwelijk ninjoo, echt gelul dat je met kort haar minder vrouwelijk zou zijn
quote:Ste_ schreef op 21 november 2010 @ 21:08:

[...]

Wel iets. Je kan beter lillek zijn en tenminste nog haar hebben, dan lillek zijn met een pittig kort kapsel.Ja, met lang haar ben je dan tenminste nog een beetje vrouwelijk..met kort haar, begin je met een niet zo knap en vrouwelijk gezicht eerder op een man te lijken..
.
quote:Ste_ schreef op 21 november 2010 @ 21:04:

Je moet voor kort haar een knap gezicht hebben met een goede boonstructjur.

??

Hoezo dat? En geldt dat volgens jou ook voor mannen? Of is het bij hen dan juist omgekeerd. Dat ze een knap gezicht moeten hebben met de juiste bonen als ze lang haar zouden willen?

quote:Die plaatjes die Meds nu allemaal post zijn modellen/knappe vrouwen, ja duh dat dat dan leuk staat.Ja zeg, je gaat natuurlijk wel de mooiste dames hier plakken als je kort haar wilt aanprijzen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dan ben ik ook treurig met mijn lange haar tot op de billen en mijn 40 jaar.

Persoonlijk vind ik kort haar bij vrouwen verschrikkelijk. Heb nog nooit een kapsel gezien wat ik leuk vond staan. Ik hou niet van " zo lekker pittig" brrrrr
dus de dames doen het omdat de mannen het mooier zouden vinden? Het maakt de mannen niet zoveel uit, zolang ze maar eten krijgen en kunnen neuken
quote:Sylphide75 schreef op 21 november 2010 @ 21:11:

[...]

Ben ik niet met je eens. Ik vind lang haar mooi op alle leeftijden maar het moet wel bij je passen. Je kunt er alle kanten mee op en als je goed kunt opsteken kan dat ook erg mooi staan.

Ik vind kort haar juist zo niet sexy staan, en al helemaal met een rood kleurtje erin.

Vraag het de mannen en je krijgt ook het antwoord dat zij liever lang haar zien, het is gewoon veel vrouwelijker. Ik zou het heel erg vinden als mijn man me niet meer mooi vond omdat ik van lang naar kort haar gegaan was. Nee, voor mij geen kort kapsel.
Eigenlijk vind ik zover ik kan bedenken alleen Halle Berry mooier met kort haar:

quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:12:

dus de dames doen het omdat de mannen het mooier zouden vinden? Het maakt de mannen niet zoveel uit, zolang ze maar eten krijgen en kunnen neukenBen blij dat ik nog nooit zo'n vent heb gehad!
quote:elninjoo schreef op 21 november 2010 @ 21:09:

Voorbeeldje:

Alyssa Milano

Met dat korte haar ziet ze er 'n stuk minder aantrekkelijk en minder vrouwelijk uit.

Ik vind het korte haar juist mooier en zeker nier minder vrouwelijk.

Het blijft gewoon een kwestie van smaak.
trouwens: boonstructuur

quote:Pink_lips schreef op 21 november 2010 @ 21:11:

[...]

Ja, met lang haar ben je dan tenminste nog een beetje vrouwelijk..met kort haar, begin je met een niet zo knap en vrouwelijk gezicht eerder op een man te lijken..Ik zit me hier erg vrolijk om te maken. Wat een ontzettende onzin.
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:03:

Lang haar is alleen mooi als het goed gestyled is. Oudere vrouwen moeten zich dus ook verhalen op de staartjes/ vlechtjes. Legging eronder en vanachter een lyceum van voren een Mausoleum. De mummie returns

Ik proef een behoorlijke jaloezie uit je posts. Wat is dat toch, laat iedereen lekker zelf bepalen hoe ze eruit willen zien.

Ik ken trouwens iemand die haar lange haar kortwiekte (en dan ook echt gemilimeterd) en het niet meer wil laten groeien. Man kon er niet mee leven en nu zijn ze uit elkaar. Ik bedoel; het oog wil ook wat en ik kan die man geen ongelijk geven. hij moet er tegenaan kijken.
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:11:

op beide foto's is ze even vrouwelijk ninjoo, echt gelul dat je met kort haar minder vrouwelijk zou zijn

niet jezelf teveel af laten leiden door die decoleté

vind haar met dat langere haar 'n veel lievere jongere uitstraling hebben: aantrekkelijker

overigens die pittige korte koppies, die vergen veel meer dagelijks onderhoud om 't er gelikt uit te laten zien dan 'n (half) lang kapsel wat je gewoon kunt opsteken of in 'n staart kunt doen
quote:tonkje schreef op 21 november 2010 @ 21:16:

[...]

Ik zit me hier erg vrolijk om te maken. Wat een ontzettende onzin.Sorry, had er bij moeten zetten dat het mijn mening is en niet een feit..
ach..... wat is smaak

http://www.smeggys.co.uk/smeggy_images/ ... _003__.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_5ioJqrf4fK8/T ... /mamie.jpg
quote:borderwalk schreef op 21 november 2010 @ 21:15:

[...]

Ik vind het korte haar juist mooier en zeker nier minder vrouwelijk.

Het blijft gewoon een kwestie van smaak.En een flink stuk cultuur. In onze cultuur is lang haar toch enigszins de norm voor (jonge) vrouwen. En daarom is het mooi en is kort lelijk bij vrouwen. Want kort is voor mannen. Even een tikje kort door de bocht, maar dat speelt wel een rol.
quote:elninjoo schreef op 21 november 2010 @ 21:16:

[...]

niet jezelf teveel af laten leiden door die decoleté

vind haar met dat langere haar 'n veel lievere jongere uitstraling hebben: aantrekkelijker

Hoho, op de eerste foto is ze zeker tien jaar jonger dan zijn je gelaatstrekken gewoon zachter

overigens die pittige korte koppies, die vergen veel meer dagelijks onderhoud om 't er gelikt uit te laten zien dan 'n (half) lang kapsel wat je gewoon kunt opsteken of in 'n staart kunt doen
quote:Sylphide75 schreef op 21 november 2010 @ 21:16:

[...]

Ik proef een behoorlijke jaloezie uit je posts. Wat is dat toch, laat iedereen lekker zelf bepalen hoe ze eruit willen zien.

Ik ken trouwens iemand die haar lange haar kortwiekte (en dan ook echt gemilimeterd) en het niet meer wil laten groeien. Man kon er niet mee leven en nu zijn ze uit elkaar. Ik bedoel; het oog wil ook wat en ik kan die man geen ongelijk geven. hij moet er tegenaan kijken.Eens..zou net zo extreem zijn als dat je een vriend hebt die besluit zijn haar blauw te verven. Sorry, maar dan zou ik denk ik ook vertrekken! Verandering is absoluut niet erg, leuk zelfs! Maar zo drastisch, nee, je valt in eerste instantie toch op een bepaald type..
quote:tonkje schreef op 21 november 2010 @ 21:12:

??

Hoezo dat? En geldt dat volgens jou ook voor mannen? Of is het bij hen dan juist omgekeerd. Dat ze een knap gezicht moeten hebben met de juiste bonen als ze lang haar zouden willen?

Ja, het MOET niet, maar het staat bij knappe vrouwen met een regelmatig gezicht (dus vooral modellen en dergelijke) wel een stuk beter dan bij Annie van om de hoek.

Het is bij kort haar trouwens ook zaak om er écht een leuk model in te knippen en te stylen, en dat ook bij te houden, en dat is wat een hoop vrouwen na een tijdje verzaken te doen.

Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind lang haar waar niet zoveel mee gedaan is toch nog mooier dan kort haar waar niet zoveel mee gedaan is.
quote:Sylphide75 schreef op 21 november 2010 @ 21:16:

[...]

Ik ken trouwens iemand die haar lange haar kortwiekte (en dan ook echt gemilimeterd) en het niet meer wil laten groeien. Man kon er niet mee leven en nu zijn ze uit elkaar. Ik bedoel; het oog wil ook wat en ik kan die man geen ongelijk geven. hij moet er tegenaan kijken.Jaloers op wie? Wie weet heb ik zelf wel haar tot op mijn enkels
Als ik trouwens naar klassenfoto's kijk van 30-35 jaar geleden (toen was ik 11-6) stonden daar een hoop meisjes op met kort haar. Ikzelf ook.

Zie ik nu de klassenfoto's van mijn nichtjes (van 6 en 9) dan hebben alle meisjes lang haar.
quote:Ste_ schreef op 21 november 2010 @ 21:20:

[...]

Ja, het MOET niet, maar het staat bij knappe vrouwen met een regelmatig gezicht (dus vooral modellen en dergelijke) wel een stuk beter dan bij Annie van om de hoek.

annie om de hoek met haar hazentanden is net zo lelijk met een paardenstaart dan een rattenkoppie. Echt daar kijk je zo doorheen

Het is bij kort haar trouwens ook zaak om er écht een leuk model in te knippen en te stylen, en dat ook bij te houden, en dat is wat een hoop vrouwen na een tijdje verzaken te doen.

Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind lang haar waar niet zoveel mee gedaan is toch nog mooier dan kort haar waar niet zoveel mee gedaan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven