Haar afknippen?
maandag 22 november 2010 om 10:47
Veel mannen houden nou eenmaal van lang haar,maar je kan het best wel in een mooi kapsel kapsel laten knippen ,zonder dat het gelijk heel kort is..Yolanthe werd hier ook genoemd,nou als zij het haar zo stijl langs het gezicht heeft hangen vind ik ook geen gezicht. En Maxima komt ook weleens in beeld ,dat ik denk die heeft me toch een slierterig bosje haar..
maandag 22 november 2010 om 12:17
quote:StabiloBoss schreef op 22 november 2010 @ 11:13:
Ik mag van de kapper geen kort haar.
Hij bepaalt hoe het er uit ziet. En ik moet toegeven, sinds ik er geen invloed meer op heb, zit m'n haar beter.
Maar goed, ben wel 39, dus ik zal er wel ontzettend triest uitzien.
vertel je kapper de volgende dan even dat je AL 35+ bent en het jammer is dat hij je er zo triest bij laat lopen
Mij staat kort ook echt niet, dus hoe ga ik dat oplossen over 3 jaar??
Ik mag van de kapper geen kort haar.
Hij bepaalt hoe het er uit ziet. En ik moet toegeven, sinds ik er geen invloed meer op heb, zit m'n haar beter.
Maar goed, ben wel 39, dus ik zal er wel ontzettend triest uitzien.
vertel je kapper de volgende dan even dat je AL 35+ bent en het jammer is dat hij je er zo triest bij laat lopen
Mij staat kort ook echt niet, dus hoe ga ik dat oplossen over 3 jaar??
maandag 22 november 2010 om 12:23
Ik ben bijna 34 en ik volgend jaar mijn lange haar echt niet afknippen hoor wat een onzin! Ik heb het juist anders om vrouwen met de mooiste lange haren knippen hun haar af als ze midden 30 zijn waarom??? Zogenaamd om dat kort haar makkelijker is? Je moet gewoon het kapsel nemen wat het beste bij je past.
maandag 22 november 2010 om 12:28
@TO, familie en vriend zeggen natuurlijk niet voor niets dat ze het zonde vinden. Ik ga er vanuit dat ze weten wat je goed staat en eerlijk zijn. Misschien kun je zo'n computerfoto laten maken om te zien hoe het je staat. Als het er eenmaal echt af is, duurt het weer een hele tijd eer het weer zo lang is.
maandag 22 november 2010 om 12:42
Ik ben 36 en laat het nu juist groeien. Ik heb het altijd tussen oren en schouders, en nu hangt het al een eindje over mijn schouders. Zo lang is het in jaren niet geweest. Ik zal het er toch eens met mijn kapper over hebben dat het echt NIET meer kan. Kort en rood graag, de volgende keer.
Home is where your wifi connects automatically.
maandag 22 november 2010 om 13:36
maandag 22 november 2010 om 14:08
quote:Welpie schreef op 22 november 2010 @ 12:42:
Ik ben 36 en laat het nu juist groeien. Ik heb het altijd tussen oren en schouders, en nu hangt het al een eindje over mijn schouders. Zo lang is het in jaren niet geweest. Ik zal het er toch eens met mijn kapper over hebben dat het echt NIET meer kan. Kort en rood graag, de volgende keer.En een pittige coupe! Dat is ook verplicht.
Ik ben 36 en laat het nu juist groeien. Ik heb het altijd tussen oren en schouders, en nu hangt het al een eindje over mijn schouders. Zo lang is het in jaren niet geweest. Ik zal het er toch eens met mijn kapper over hebben dat het echt NIET meer kan. Kort en rood graag, de volgende keer.En een pittige coupe! Dat is ook verplicht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 22 november 2010 om 14:40
maandag 22 november 2010 om 14:55
Als jij zin hebt in een ander , en kort, kapsel : doen. En zeker niet wat van de mening van familie of vrienden aantrekken.
Het is juist leuk om in het leven van tijd tot tijd iets heel anders te doen, ook met je uiterlijk. En als een kort kapsel je niet bevalt, nou, dan laat je je haar weer groeien, en dan heb je er weer een ervaring bij.
Niks zo onaantrekkelijk als vrouwen die hun hele leven krampachtig vasthouden aan het zelfde (lange) haar. En al helemaal als ze dat doen vanwege de wens van hun man
Het is juist leuk om in het leven van tijd tot tijd iets heel anders te doen, ook met je uiterlijk. En als een kort kapsel je niet bevalt, nou, dan laat je je haar weer groeien, en dan heb je er weer een ervaring bij.
Niks zo onaantrekkelijk als vrouwen die hun hele leven krampachtig vasthouden aan het zelfde (lange) haar. En al helemaal als ze dat doen vanwege de wens van hun man
maandag 22 november 2010 om 15:35
quote:katelin schreef op 22 november 2010 @ 14:55:
Ach, ik kan wel onaantrekkelijker zaken bedenken hoor.
Vleeskleurige leggings.
Vrouwelijke bodybuilders
Vrouwen met rughaar (ja het bestaat)
Vieze nagels
Bruine tanden
Vet haar
enzovoorts
Ach, ik kan wel onaantrekkelijker zaken bedenken hoor.
Vleeskleurige leggings.
Vrouwelijke bodybuilders
Vrouwen met rughaar (ja het bestaat)
Vieze nagels
Bruine tanden
Vet haar
enzovoorts
maandag 22 november 2010 om 15:58
Ook kort haar kan ontzettend leuk en vrouwelijk staan hoor.
Sylvie van der Vaart bijvoorbeeld heeft een geweldig kapsel.
Kort en toch ook ontzettend sexy hoor.
Als je wat anders wil dan zijn er mogelijkheden genoeg.
Zie hieronder twee linkjes betreffende sexy korte kapsels.
Kort is ook een trend in 2010.
http://www.ilovefashionne ... -silvie-van-der-vaart.jpg
http://www.mijnstijl.net/2010/01/korte-haartrends-2010/
Sylvie van der Vaart bijvoorbeeld heeft een geweldig kapsel.
Kort en toch ook ontzettend sexy hoor.
Als je wat anders wil dan zijn er mogelijkheden genoeg.
Zie hieronder twee linkjes betreffende sexy korte kapsels.
Kort is ook een trend in 2010.
http://www.ilovefashionne ... -silvie-van-der-vaart.jpg
http://www.mijnstijl.net/2010/01/korte-haartrends-2010/
maandag 22 november 2010 om 20:12
maandag 22 november 2010 om 22:25
Moah, zo gek is het toch niet dat een partner enige inspraak heeft in het kapsel van de ander. Stel je hebt een vriend met een mooie bos krullen en hij zegt op een dag;" Ik denk dat ik me maar eens kaal laat scheren."
Dan zeg je toch ook waarschijnlijk; "Ben jij betoeterd Zou je dat wel doen schat ?"
Dan zeg je toch ook waarschijnlijk; "Ben jij betoeterd Zou je dat wel doen schat ?"
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 24 november 2010 om 09:01
Wat een opinies zeg.
Mij persoonlijk kan het geen barst schelen hoe iemand haar haar heeft (al heb ik een afkeer van de term "lekker kort en pittig", maar dat is misschien omdat ik geen Hollander ben). Iedereen maakt dat toch voor zichzelf uit? Daarom let ik er ook op dat ik mensen hierover niet veroordeel. Vrijheid, blijheid, hè!
Oh ja, voor mij is die discussie sowieso onzinnig (draag hoofddoek in het dagelijkse leven).
Maar mensen die zo'n uitgesproken mening hebben over haar, is dat alleen bij vrouwen of hebben jullie ook een mening over het haar van mannen? Als je man met mooi haar zijn haar begint te verliezen, dunner wordt van boven, dan wat? Vind je hem dan ook niet meer aantrekkelijk? Je moet er toch tegenaan kijken hè? Of valt dat in een andere categorie?
PS: ik heb niets met mannen met een "bos mooie krullen".
Ofwel lang hippie/rockstar haar ofwel super kort/kaal.
Oh ja, voor mij is die discussie sowieso onzinnig (draag hoofddoek in het dagelijkse leven).
Maar mensen die zo'n uitgesproken mening hebben over haar, is dat alleen bij vrouwen of hebben jullie ook een mening over het haar van mannen? Als je man met mooi haar zijn haar begint te verliezen, dunner wordt van boven, dan wat? Vind je hem dan ook niet meer aantrekkelijk? Je moet er toch tegenaan kijken hè? Of valt dat in een andere categorie?
PS: ik heb niets met mannen met een "bos mooie krullen".
woensdag 24 november 2010 om 09:07
quote:Marielle29 schreef op 22 november 2010 @ 11:02:
Ik vind Maxima verre van een slierterig bosje haar hebben, daar versta ik toch echt iets anders onder.
Ik vind haar beeldschoon inclusief haar haren!Ben ik niet met je eens, ik vind haar wel erg slierterig haar hebben. Zo jammer, want vind haar verder een mooie vrouw met een prachtige uitstraling. Alleen dat haar....
Ik vind Maxima verre van een slierterig bosje haar hebben, daar versta ik toch echt iets anders onder.
Ik vind haar beeldschoon inclusief haar haren!Ben ik niet met je eens, ik vind haar wel erg slierterig haar hebben. Zo jammer, want vind haar verder een mooie vrouw met een prachtige uitstraling. Alleen dat haar....
woensdag 24 november 2010 om 11:10