Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ecodrome is wel beetje klein en kneuterig hoor Bent. Maar ach, als je alle te doen dingen afloopt en overal wilt kijken is het best leuk dagje uit. Denk ik. Wij hoefden er natuurlijk niet zo´n eind voor te reizen....
is goed Toet.. van dat adres.

Wat en waar is Ecodrome ook alweer?
Later is nu
Zwolle.

Dat is 6 uur rijden.

http://www.ecodrome.nl/
Neehoor, lang geen 6 uur rijden.. uurtje denk ik zo

Leuk! Ik dacht dat dat bij Leeuwarden zat. Bedankt voor opzoeken Kjong
Later is nu
O, da's best te doen...

6 uur Kjong-centre - Zwolle v.v.?? Nee toch?

Heerlijk, 'gewone' thuiswerkdag, veel afmaken, opruimen en morgen zowaar weer geen op-pad-dag . Lekkah.

Maken ze gelukkig hier een beetje vaart met LD en de onderzoeken, dat is dan wel weer fijn... Ja, doe ff een adres Dream, dan gaan we dat kind eens met kaartjes bestrooien
Zijn we nu 6 uur aan het wachten tot Kjong op en neer is gereden naar Zwolle ofzo?

Kjong (en Mims ook trouwens) moeten gewoon een TomTom in hun schoen vragen.
Ehm.. ik heb bedacht dat, mocht iemand een kaartje willen sturen, het misschien slimmer is als deze voor LD naar ons huisadres gaan? Ze ligt er in elk geval tot en met donderdag, maar met stakende TNT kan het maar zo zijn dat kaartjes later aankomen.

Ze ligt er goed, mijn ouders kwamen vlak voordat ik wegging. Morgen(vroeg?) onderzoeken, donderdagmorgen uitslagen. Verder voornamelijk observatie door verpleging.

Net laatste avond cursusdag/avond fotocursus gehad. Zoooo jammer.. Maar wel leuk om van iedereen de opdrachten te zien.
Later is nu
Hoe is LD er onder, Dream? En jij zelf?

Best heftig zeg, je kind in het ziekenhuis...

Lil! Natuurlijk kan je bij ons slapen! Heb geen idee hoeveel logees we verder hebben (in elk geval 1 vriend en misschien Ely+vent en weet niet wat er verder nog kan komen) maar plek genoeg in elk geval.

Oh oh oh... ik heb weer zo verschrikkelijk ontstoken tandvlees... Ben mezelf maar weer aan het drogeren met pijnstillers en drank, anders kan ik niet slapen. Ik heb inmiddels een tandarts gemaild... het is een begin...

Fussie, nog dank voor je meedenken! Ga ik wel wat mee doen! (Had ik trouwens gepost dan? Dat wij die rekeningen zelf moesten betalen?) Ja, dat heb ik gepost...
Ja, dat had je gepost
Hihi, ik had het inmiddels zelf ook gevonden.

Toet! Fijn dat je er nog bent, ga je mee drogeren? Wat mag ik je inschenken?
Nee, Bloes. Die missie kun je echtechtecht staken.

Ik heb geen TomTom nodig (als ik iets niet kan vinden dan bel ik, en dat gebeurt hooguit 3 keer per jaar) en daarnaast en bovenal heb ik echt een schurfthekel aan die dingen.

Oh, en goedemorgen allemaal trouwens.

Hoe is de nacht van LD geweest?

En Pim toch, dat tandvlees steeds is niet fijn!

~zet het koffiezetapparaat aan, en vult de waterkoker~
Wat wilde ik nou toch typen?
Ha lekker, thee.

Sorry Pim, ben toch maar naar bed gegaan gisteren :-)
Hoe nodig, koffie!

Vannacht opeens schuurpapier in keel en holtes vol snot * sip * en nu ben ik helemaal sufduf met keelpijn. Stom. Moet maar gauw weggaan.

Arme Pimpel, nog wel geslapen? En hoe is het met LD?
Wat ontzettend herkenbaar Bam, dat van de handen in het haar. Hopelijk levert je dagje bellen en regelen wat op. Meave en Mlief waren zondag nog op bezoek. Ze zou proberen snel zelf te posten hier, maar vroeg of ik anders vast wilde zeggen dat haar precies hetzelfde is verteld over Ritalin vs Concerta als mij, Mocht je via het telefoonnummer wat ik heb gegeven niet verder komen, is er misschien via waar zij geweest is op korte termijn wat te regelen. Ik weet dat zij wel degelijk af en toe aan spoedintakes doen en kan je ook wel aan de contactgegevens helpen. Tot een uur of half 4 kun je me eventueel ook (mobiel) bellen als je snel wat wilt weten, want daarna ben ik weer op cursus en dus de rest van de dag niet online waarschijnlijk. Er moeten immers ook boodschappen gedaan worden enzo.

Dream, wat fijn dat LD zo snel terecht kon in het ziekenhuis (al blijft de reden dat ze daar nu moet zijn kut natuurlijk). Was het afscheid nemen gisteren een beetje te doen. Lijkt me zo gek om je kind daar achter te moeten laten.

Wat een gedoe met dat tandvlees van jou Pim. Het moet nu maar eens over zijn met de pijn. Misschien toch meer doen dan alleen een mailtje naar de tandarts? Het zou zonde zijn als je zaterdag niet van je eigen feestje kunt genieten omdat je teveel pijn hebt.

En nog 1 want dan heb ik kwartet
Ik heb helemaal geen TomTom nodig! Ik ben nl een excellente kaartleester.

Het zijn die verrekt gezellige bijrijders-die-geen-kaart-kunnen-lezen die de reistijd de das om doen. En de files natuurlijk. Want hoe laat ik ook vertrek, ergens kom ik een spitstijdstip, danwel een ongeluk, tegen.

Observeren in het ziekenhuis.

Ik vraag me altijd af wat dat is.

Zit er de hele dag een psych achter een ruit te kijken wat jij in de speelkamer met de poppen uitvreet?

Komt er dan een potige verpleegster om de halve dag eens vragen hoe het met je is?

Zetten ze een camera op je, en ben je met pleisters en draadjes aan een hartlongmachine verbonden die afgaat bij het kleinste onregelmatigheidje?

Of kun je bellen voor een spuugbakje, maar alleen voor dat, als je je misselijk voelt?

Ik ben verdrietig.

Zaterddag voor het feest had ik een Bed&Breakfast geregeld. Maar nu zegt die mevrouw ineens dat mijn kamer vergeven is.

En ik had een hotelvoucher, maar kan ik niet boeken want vol.

Je gaat me toch niet vertellen dat ik dus nuchter naar huis moet rijden he...? GATVERDAMME.

Als je niks aan je tandvlees laat doen Pimp, dan heb je volgend jaar een gebitje.
Thee dan maar, voordat het alweer borreltijd is?

quote:kjong schreef op 23 november 2010 @ 11:03:

Ik ben verdrietig.

Zaterddag voor het feest had ik een Bed&Breakfast geregeld. Maar nu zegt die mevrouw ineens dat mijn kamer vergeven is.

En ik had een hotelvoucher, maar kan ik niet boeken want vol.

Je gaat me toch niet vertellen dat ik dus nuchter naar huis moet rijden he...? GATVERDAMME..

Nee hoor, jullie kunnen ook hier slapen.

quote:kjong schreef op 23 november 2010 @ 11:03:

Als je niks aan je tandvlees laat doen Pimp, dan heb je volgend jaar een gebitje.I KNOW!
Nou Toet, doe mij die borrel toch maar .. en voor Lil's keel is een berenburgje natuurlijk ook veel beter dan een kopje kruidenthee-met-honing. Ik ben redelijk uitgeblust. Kwam om 4 uur thuis, eigenlijk zoals gepland, maar het voelde als 6 uur. Eigenlijk. En hele dag wachten en wachten tot er eens wat gebeurt. LD was ook moe. Die is toch van de laatste weken gewend dat ze even kan gaan slapen, 's middags, en dat heeft ze dan ook nodig.

Observeren door verpleging is vooral dat er gekeken wordt wat ze eet, wanneer ze dat eet, wat ze drinkt en ze vragen hoe ze zich voelt. Spugen moet in spuugbakje, want dan kunnen ze dat onderzoeken () maar dat heeft ze nog niet gedaan. Slapen ging niet zo goed, dus ook haar dag begon niet jofel. Nu wel 2 andere meiden op de kamer en Elvis + LE op visite. Laatste heeft van z'n eigen zakgeld op eigen initiatief een zak snoep voor z'n zus gekocht

Hè wat beroerd met dat tandvlees van je Pimpel. Ik neem aan dat je toch al al het mogelijke doet om het te verzorgen?
Later is nu
Oh. Ok. Moeten we dan nog iets slaperigs meenemen Pimp?

Luchtbed, slaapzak, ofzo? Of liggen we in een stapelbed?

LE is skatti.

Toet, ik zie duidelijk een 5 bij jouw post in de klok...

Oh yeah.. give it to me baby!

Later is nu
Oh.. en als LD af en toe iets "niet hoort", ligt het in elk geval niet aan haar gehoor
Later is nu
Kjong, ik zit behoorlijk ruim in de slaapspullen op zich, maar het hangt er een beetje vanaf wie er verder nog blijven slapen..Kussens zijn sowieso handig, die hebben we niet zoveel.

Dus misschien willen degenen die willen blijven slapen (Lil, Ely, Kjong) het me nog even definitief laten weten? Dan kijk ik of ik uitkom qua slaapspul.
Hierbij. Definitief.
Ik heb gesport.

Kujjetzien kujjutzien kunjetsien?
Ik dacht net, wie is dat sportieve wijf aan de bar toch :-)

Buuv komt zo. We gaan geld tellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven