Mode & Beauty alle pijlers

bodyblouse, waar te koop?

23-11-2010 09:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben wat kilootjes kwijt en zou dat graag willen accentueren met een bodyblouse. Weet iemand waar ik goed kan slagen?

Bedankt!
The we
Ik heb er een paar bij Wehkamp besteld.

Ben er wel tevreden over maar als je een hele smalle taille hebt gaan die echter niet aansluiten op je lijf.
Esprit
Dankjewel. Ga morgen eens naar Esprit of WE. Wehkamp maar even niet, heb idd smalle taille en wil graag even passen. Heb geen idee of ik het kan hebben nu...
ik heb er een aantal van dept. Die zitten echt geweldig en moet je juist wel een smalle taille voor hebben.
Wat is een bodyblouse?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Van de week nog tegengekomen bij WE
Bodyblouse is een (redelijk strak zittende) blouse, die aan de onderkant haakjes heeft om vast te maken zoals een bodystocking. Dan kan het ook niet los gaan zitten en uit je broek schieten als je bukt.
quote:Sigi76 schreef op 23 november 2010 @ 10:37:

Bodyblouse is een (redelijk strak zittende) blouse, die aan de onderkant haakjes heeft om vast te maken zoals een bodystocking. Dan kan het ook niet los gaan zitten en uit je broek schieten als je bukt.Aha, een rompertje in blouse- stof dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
we & dept inderdaad (voegt veel toe dit, haha).
dat meen je niet, waar maak je die blouse aan vast dan?
Heb ff gegoogeld, dit is 'm neem ik aan?

Weet niet hoe hoog die is aan de achterkant, maar als je bukt heb je dan niet kans dat je zo'n string effect krijg? (als je een string draag en je bukt kan je je reet nog wel eens zien. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen )
Yep, da is um.

String-effect ken ik niet (al begrijp ik wel wat je bedoelt) want ik heb er zelf nog nooit een aan gehad. Wil het nu juist gaan proberen omdat ik nu pas het figuur ervoor heb (denk te hebben...)
Wat een gekke bloesjes, ik kende het niet! Lijkt me niet lekker zitten.
Kenden jullie dat niet?! Hoe kan dat nou?
ok, soort bodystocking, daar had ik er vroeger 2 van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven