Dankjewel. Ga morgen eens naar Esprit of WE. Wehkamp maar even niet, heb idd smalle taille en wil graag even passen. Heb geen idee of ik het kan hebben nu...
Bodyblouse is een (redelijk strak zittende) blouse, die aan de onderkant haakjes heeft om vast te maken zoals een bodystocking. Dan kan het ook niet los gaan zitten en uit je broek schieten als je bukt.
Bodyblouse is een (redelijk strak zittende) blouse, die aan de onderkant haakjes heeft om vast te maken zoals een bodystocking. Dan kan het ook niet los gaan zitten en uit je broek schieten als je bukt.Aha, een rompertje in blouse- stof dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Weet niet hoe hoog die is aan de achterkant, maar als je bukt heb je dan niet kans dat je zo'n string effect krijg? (als je een string draag en je bukt kan je je reet nog wel eens zien. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen )
String-effect ken ik niet (al begrijp ik wel wat je bedoelt) want ik heb er zelf nog nooit een aan gehad. Wil het nu juist gaan proberen omdat ik nu pas het figuur ervoor heb (denk te hebben...)