T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Kom net terug van 10-minutengesprek, moest er helemaal van blozen.

Lees straks ff terug overr de ost enzooooooooooow
Dat betekent vast dat je retetrots op Nemo kunt zijn!
Jeetje zeg Inad, Doperwtje krijgt straks nog een ontwikkelingsachterstand nu hij niet met die sleutels kan spelen

voor Nemo!

Ik heb eigenlijk geen mening over dinges-FKA-Eowynn
quote:Inadje schreef op 23 november 2010 @ 18:28:

Ik vind haar ondanks alles stiekem toch ook leuk. Heb heel veel lol met haar gehad hier. Maar dat normen en waarden gebeuren moet ze echt laten varen. Dat was Balkenende en het stoepje in het kwadraat. Hoop dat ze dat nu dus gaat laten, dat morele gepreek.

Geen Ostkantoor en geen brievenbus gezien. Sorry lieve Bnemo en Doperwtje Mañana MañanaMañanaMañanaMañana

Tuurlijk hebben we lol gehad, maar ik vind het echt beneden alle peil dat wanneer je toch zoveel gedeeld hebt, dat je dan niet eens het fatsoen hebt mensen te feliciteren met de geboorte van hun nieuwe babies.

Zak dan maar in de stront met je normen en waarden, want die betekenen dan echt helemaal niks voor mij.
Ik vond het heel naar hoe ze toen reageerde in het topic van Jessie. Een wolf in schaapskleren. En dus echt een afknapper.
Wat een spannende Ostrace!!!

Nemo weet niet dat er iets onderweg is hoor, dus hij mist niks maar voor de Doppert is dit natuurlijk nu al een traumatische ervaring.

Werk is echt dieptragisch.

Nemo zou zo meekunnen met groep 3 en ze gaan binnenkort waarschijnlijk al beginnen met wat extra werkjes hier en daar. Alleen knutselen vind hij geen ruk aan.

En dat mag vind ik

En verder haat ik dit soort momenten omdat ik het dan zo sneu vind voor Nemo dat hij maar 1 iemand heeft die zoveel van hem houdt, die hem echt kent en supertrots is op die kleine man die het ondanks zijn chagrijnige moeder zo ontzettend goed doet.
Wat klote dat je dit met niemand kunt delen die hetzelfde voelt voor Nemo...
Ik ben ook trots op hem hoor (en dat meen ik ). Maar goed snap wat je bedoelt en das niet leuk natuurlijk
Trav, dat lijkt me soms inderdaad heel kut.... Hoewel ik eerlijk gezegd niet denk dat híj iemand mist. En ik geloof ook niet dat hij jouw een sjagerijnige moeder vindt
Ik heb dat Jessie toppic gemist geloof ik. Maar wel begrepen dat ze daar flink alle perken te buiten ging. Ja, dat van babyfelicitaties vind ik ook raar en bot hoor, Star, mijn baby ging net zo ongefeliciteerd voorbij als die van jou en toch is dat voor mij geen reden om leuke dingen dan maar te vergeten. Maar snap je wel, want aan de andere kant is er heel erg meegeleefd met Eow destijds, toen zoontje net als dochter weer heel vroeg geboren werd en in couveuse moest e.d.

voor Star

Bnemo is cool. Leuk, zo'n trotse lieve Trav.

En snap je deelgevoel zo goed. Ookal zijn er hier medetrotsers en heb je je moeder en zus enz. Is toch niet hetzelfde.

Ik ben ook daarin heel blij met Ier, hij is heel lief en ook echt trots op Chica. Weet niet zo goed of het net zo is bij hem als bij mij of bij een biologische vader, maar ik mis in elk geval niets.
*voelt zich schuldig t.a.v. Doperwt, die straks vast niet zo goed wordt met snoertjes en kabeltjes en zo als Xan vanwege groot meerdaags sleutelgebrek*
quote:Inadje schreef op 23 november 2010 @ 21:27:

*voelt zich schuldig t.a.v. Doperwt, die straks vast niet zo goed wordt met snoertjes en kabeltjes en zo als Xan vanwege groot meerdaags sleutelgebrek* Wel fijn dat ik jou dan de schuld kan geven. Van de week kwam ik thuis uit werk en zat Doperwtje in de wipperT bij Xan, die iets met snoertjes aan 't prutsen was. Ondertussen was hij tegen Doperwtje aan 't keuvelen: 'en dit is een kroonsteentje, om twee snoertjes te verbinden met elkaar, en dan strip je het snoer en bladerbla'
Kezz die site met pyjamaas is fokking duur!! Je mag deze twee bij mij kopen voor 27,50 samen.

Even ouderwets pritten.

Inad, het ging niet alleen daarom, maar ook dat gedoe over alleenstaande moeders wat op z'n zachtst gezegd te bot voor woorden richting jou, Vish en Peppie was.
Ik probeer te begrijpen wat je ons wilt vertellen met je geprit, Trav, maar ik kom er niet helemaal uit...

Precies, Eow was echt lomp naar anderen als het om sommige van haar opvattingen ging. Elkaars mening respecteren en iedereen in zijn waarde laten was niet echt haar sterkste punt, zullen we maar zeggen. En dat is dan vrij netjes uitgedrukt nog.

Maar goed, ik beetje rel kan ik ook wel waarderen, hoor. Dus ik ben benieuwd wat ze hier op het forum gaat doen.
Leuk lego Trav

Ik had me verslapen vanochtend, maar was utieindelijk maar 5 minuten te laat op mjin werk. Jaja, en dat inclusief Doperwtje voederen, wegbrengen, etc
Hoe wordt het met de Ost vandaag Inad?
Star, das waas, dat weet ik nog heel goed, en daar heb ik haar toen ook op aangesproken (waarbij Whopper toen nog lekker ging stoken). Ik vond het gek dat ze in een discussie zo tekeer kon gaan over alleenstaand ouderschap, maar intussen wel hier leuk zat te doen met 3 alleenstaande moeders. Maar zij zei dat los van elkaar te kunnen zien. Ik heb dat zelf ook, al is het niet met hele essentieële dingen, maar kan goede discussie voeren over kind alleen laten bijvoorbeeld en wel in een "klets"topic door een deur met iemand die dat regelmatig doet.

Maar je hebt gelijk wat betreft hoe ze deed in haar laatste tijd op het forum hoor, dat kon echt niet door de beugel, daarom is ze ook weggegaan (of misschien was dat omdat ze doorhad dat ze het bij een flink aantal forummers flink verbruid had ). Ik vind haar daardoor alleen niet ineens alleen maar vreselijk, want heb ook leukere kanten gezien. IK denk eerder, beetje psycho van de koude grond, dat ze helemaal niet goed in haar vel zat. Werkt meestal zo, bij mij wel in elk geval, hoe slechter ik me voel, hoe meer ik me erger aan anderen en/of hoe vervelender ik ben naar anderen en hier; hoe feller ik discussieer.
Ik kom straks langs ons nep-Ost-want eigen een viedotheek-kantoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven