T-huis
dinsdag 16 november 2010 om 20:34
dinsdag 16 november 2010 om 21:13
Kus voor Nemo en voor jou. Kan me voorstellen dat het even wennen is. Gewoon bende de bende laten, zeg ik
Kezz, jij bent echt zo vet cool en geweldig
Hamsterwangspuiten werkt! Hij probeert het nog steeds uit te spugen, maar dat lukt vanuit wang niet zo goed als vanuit voor in mond
Nu lekker zelf ziekendezielig zijn.
Kezz, jij bent echt zo vet cool en geweldig
Hamsterwangspuiten werkt! Hij probeert het nog steeds uit te spugen, maar dat lukt vanuit wang niet zo goed als vanuit voor in mond
Nu lekker zelf ziekendezielig zijn.
woensdag 17 november 2010 om 18:05
Hoe gaat het met de zieken?
Voor zover ik het snap duwde Nemo een kar en toen is hij precies op zijn scharminkelige heupbotje zonder spek een stukje achter de kar aan gesleept (ofzo ) Het was een beetje vaag verhaal. Maar wond zag er goed uit vanochtend, nog beetje troep eruit maar verder schoon.
Heb het vandaag al beter geregeld, we zijn nu al klaar met eten, had lekkere snelle couscous, I it.
Lekker vroeg naar bed met z'n allen
Voor zover ik het snap duwde Nemo een kar en toen is hij precies op zijn scharminkelige heupbotje zonder spek een stukje achter de kar aan gesleept (ofzo ) Het was een beetje vaag verhaal. Maar wond zag er goed uit vanochtend, nog beetje troep eruit maar verder schoon.
Heb het vandaag al beter geregeld, we zijn nu al klaar met eten, had lekkere snelle couscous, I it.
Lekker vroeg naar bed met z'n allen
donderdag 18 november 2010 om 08:50
Hier ook inspiratieloos. Couscous goed idee
Ex vond die snel-klaar-couscous niet te vreten, vond het net cup-a-soup Maar die was dan ook hele lekkere lang mee bezig couscous gewend
Hoor jij trouwens nog wel eens iets van Marlon, Trav?
Hier gaat het nu beter met contact en hij komt zijn afspraken ook wat beter na.
Ex vond die snel-klaar-couscous niet te vreten, vond het net cup-a-soup Maar die was dan ook hele lekkere lang mee bezig couscous gewend
Hoor jij trouwens nog wel eens iets van Marlon, Trav?
Hier gaat het nu beter met contact en hij komt zijn afspraken ook wat beter na.
donderdag 18 november 2010 om 15:51
Nope nooit meer iets van gehoord. Fijn dat het bij jullie nu goed gaat, brengt hoop rust in de tent.
Lekker-lang-bezig-couscous lekker maar vind dit net zo goed hoor, lekker met merquezworstjes of gekruide kip. Soms zelfs met gehakt of spekjes, Nemo eet met couscous altijd bord leeg, maakt niet uit wat ik erdoor gooi dus is altijd de easy way out hier
Nu nog iets voor vanavond bedenken.
Lekker-lang-bezig-couscous lekker maar vind dit net zo goed hoor, lekker met merquezworstjes of gekruide kip. Soms zelfs met gehakt of spekjes, Nemo eet met couscous altijd bord leeg, maakt niet uit wat ik erdoor gooi dus is altijd de easy way out hier
Nu nog iets voor vanavond bedenken.
donderdag 18 november 2010 om 19:57
donderdag 18 november 2010 om 19:59
Oh, dat klinkt ook lekker, met camembert!
Spruitjesstampot maak ik eigenlijk net als gewone stampot, maar ik stamp de spruitjes niet. Ik snij spruitjes doormidden, kook ze zodat ze beetgaar zijn, dan aardappels koken, stampen met beetje warme melk, peper en zout, uitgebakken spekjes erdoor heen, spruitjes erdoorheen. Op veel recepten doen ze trouwens ook appel, maar ik hou nooit zo van zoete dingen door warm eten:
http://www.ah.nl/recepten ... 910&rq=spruitjes+stamppot
Spruitjesstampot maak ik eigenlijk net als gewone stampot, maar ik stamp de spruitjes niet. Ik snij spruitjes doormidden, kook ze zodat ze beetgaar zijn, dan aardappels koken, stampen met beetje warme melk, peper en zout, uitgebakken spekjes erdoor heen, spruitjes erdoorheen. Op veel recepten doen ze trouwens ook appel, maar ik hou nooit zo van zoete dingen door warm eten:
http://www.ah.nl/recepten ... 910&rq=spruitjes+stamppot