Ik zoek....

24-11-2010 09:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zoek ik zoek een boek!

maar geen gewoon boek..

Ik ben op zoek naar een boek/schrift met harde kaft waarin ik recepten kan opschrijven. Ik heb er nu 1 die ik ooit eens tegen ben gekomen bij de V&D maar die is van narigheid uit elkaar gevallen en is nu echt aan vervanging toe.

In die ik nu heb zitten tabbladen waarmee een verdeling is gemaakt tussen hoofd/voor/nagerechten en diversen.

Natuurlijk kan ik een gewoon schrift gebruiken, maar dit was juist zo prettig en er kon ook heeeeel veel in..

Iemand een idee?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Al eens bij een goede kantoorboekhandel gekeken? Dus niet de Bruna, maar waar ze ook veel kantoormaterialen verkopen (officecenter ofzo)?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
www.moleskine.nl
ik ken de moleskins, maar dat is niet echt wat ik bedoel.... ik ben eigenlijk op zoek naar een boek dat er echt speciaal voor is gemaakt...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Laatst nog gezien bij Hoogstins
Op de site vind ik niks Septembergirl, en helaas woon ik niet in amsterdam..
Bij de schrijfwaren bij de Bijenkorf hebben ze ook receptenboeken met harde kaft en tabbladen.
Laatst heb ik zoiets gezien bij de Slegte, een soort dummy met tabbladen.

(is niet alleen 2e-hands)
hé zoiets zoek ik ook. Maar dan een waar (ook) insteekhoezen in zitten.

Iemand zoiets gesignaleerd?
Koop een map, koop van die tabbladen en insteekhoezen: klaar. Daar kan heel veel in!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ja maar dat is dus net niet de bedoeling,,,, er zijn van die boeken voor, en die wil ik dus weer hebben!
Was die je had van het eigen merk van V&D, of van een ander merk? Dan zou je daar op kunnen googlen om te kijken of ze heul toevallig nog ergens verkocht worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tsja dan Bijenkorf inderdaad, boekenafdeling.
Misschien vind je dit iets? Ik het de tuinvariant aan een tante gegeven, zij vindt het erg handig. Ik weet niet of de kookvariant ook goed is.

webwinkel dille en kamille

Jaaaaa!!!! thanks heleen1234... dat is wat ik bedoel!

Ik ga hem gelijk bestellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven