Cheers, mate...
donderdag 16 september 2010 om 20:59
De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.
Voor de stamgasten en de meelezers.
Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.
Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.
Voor het hapje bij het drankje.
Voor lief en voor leed.
Voor dansen en stomen.
Voor huilen en heulen.
Voor woede, voor wensen.
Voor grappen en grollen.
Voor de vriendschap.
Voor het delen, het geven en het nemen.
Voor elkaar.
Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 23 november 2010 om 21:27
* zet een zonnebril op *
Sjezus het lijkt hier wel een sportkantine!
We hebben een open avond bezocht van een VMBO-T. Was een leuke school, zag er superleuk uit, hebben veel extra vakken en enthousiast ogende leerkrachten. De directeur heeft 3 kwartier een gortdroog verhaal opgehoest dat slaapverwekkend was, dat was wel weer jammer. Maar we weten wat we willen weten en nu wil Jongste naar déze school. Oudste ook trouwens maar die kan w.s. voorlopig nog niet naar T. We moeten dus nog andere VMBO's bezoeken.
* telt de kas en ziet dat er best een feessie af kan*
Laat de wijn maar uit de tap stromen, ik lust wel wat!
Sjezus het lijkt hier wel een sportkantine!
We hebben een open avond bezocht van een VMBO-T. Was een leuke school, zag er superleuk uit, hebben veel extra vakken en enthousiast ogende leerkrachten. De directeur heeft 3 kwartier een gortdroog verhaal opgehoest dat slaapverwekkend was, dat was wel weer jammer. Maar we weten wat we willen weten en nu wil Jongste naar déze school. Oudste ook trouwens maar die kan w.s. voorlopig nog niet naar T. We moeten dus nog andere VMBO's bezoeken.
* telt de kas en ziet dat er best een feessie af kan*
Laat de wijn maar uit de tap stromen, ik lust wel wat!
woensdag 24 november 2010 om 08:42
woensdag 24 november 2010 om 08:55
(dan hadden ze er ook wel een betere foto van kunnen maken.. maar lijkt me wel leuk werk )
Goedemorgen!
Hier planning ten top: LE heeft margedag. En doet nogal rustig aan. Ik wil natuurlijk naar LD. LE moet trouwens vanmiddag naar de tandarts, wat overbodige tanden laten trekken (nieuwe komen achter en voor door)
Ik zag tot mijn verbazing dat Mims een collega van mij op de vriendjessite heeft! Nou weet ik wat (helaas) hun gemene deler is, maar ik weet niet of ze elkaar daarvan kennen, natuurlijk. En ik vraag me af of zij mij al bij Mims gespot heeft en zich afvraagt hoe IK Mims dan weer ken Ik bedoel maar.. we wonen niet echt bij elkaar in de buurt, natuurlijk.
Kjong, wat sportief! Wat heb je gedaan? En nu spierpijn?
~pakt nog een koffie en gaat ongeduldig met haar vingers op de bar zitten trommelen, tot haar zoon klaar is om weg te gaan~
Goedemorgen!
Hier planning ten top: LE heeft margedag. En doet nogal rustig aan. Ik wil natuurlijk naar LD. LE moet trouwens vanmiddag naar de tandarts, wat overbodige tanden laten trekken (nieuwe komen achter en voor door)
Ik zag tot mijn verbazing dat Mims een collega van mij op de vriendjessite heeft! Nou weet ik wat (helaas) hun gemene deler is, maar ik weet niet of ze elkaar daarvan kennen, natuurlijk. En ik vraag me af of zij mij al bij Mims gespot heeft en zich afvraagt hoe IK Mims dan weer ken Ik bedoel maar.. we wonen niet echt bij elkaar in de buurt, natuurlijk.
Kjong, wat sportief! Wat heb je gedaan? En nu spierpijn?
~pakt nog een koffie en gaat ongeduldig met haar vingers op de bar zitten trommelen, tot haar zoon klaar is om weg te gaan~
Later is nu
woensdag 24 november 2010 om 10:06
woensdag 24 november 2010 om 10:46
Jee, ik wou net gaan aanbieden om een vertaling te doen, maar nu ik je stukkie tekst lees..... Dat laat ik even over aan de echte fries tegenover Toet . Thuis zit ook zo'n man, maar die's een beetje halfhalf. Hij IS het wel, maar wil het niet zo weten. En spreken lukt goed als het moet, maar schrijven doet ie het volgens mij nooit!
woensdag 24 november 2010 om 11:53
woensdag 24 november 2010 om 12:21
God, je kunt wel merken dat Friesland bijna in Scandinavië ligt...
Yep, komt door die letterlijk en figuurlijk gemene deler, Dream. En het forum hier, daar schreef zij ook (inmiddels niet meer).
Ik wist niet dat jullie collega's waren (wel dat ze uit jouw buurt kwam, vanwege het ziekenhuis).
Yep, komt door die letterlijk en figuurlijk gemene deler, Dream. En het forum hier, daar schreef zij ook (inmiddels niet meer).
Ik wist niet dat jullie collega's waren (wel dat ze uit jouw buurt kwam, vanwege het ziekenhuis).
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 24 november 2010 om 12:32
kjong wat erg! Was ze al ziek of is het onverwacht? Strekte. En aan je naam zal het toch niet liggen, anders moet jij'm ook veranderen!
We zitten bij Ld maar zij moet op de tienerkamer eten. Mogen wij, Le en ik, niet komen. Gezellig hoor. Zo weer naar huis. Hond moet eruit en le zijn tanden ook
Ik zit bij haar op de gang Mims. Op maandag en dinsdag dan.
We zitten bij Ld maar zij moet op de tienerkamer eten. Mogen wij, Le en ik, niet komen. Gezellig hoor. Zo weer naar huis. Hond moet eruit en le zijn tanden ook
Ik zit bij haar op de gang Mims. Op maandag en dinsdag dan.
Later is nu