Borstvoeding in het openbaar?

22-11-2010 22:49 429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Laatst heeft er in Belgie een vrouw de volle laag gekregen van een arts die vond dat die vrouw haar baby niet mocht voeden in de wachtkamer.

Wat is jullie mening over borstvoeding in het openbaar? Kun je op bijvoorbeeld een terras je baby de borst geven? Waar ligt de grens?
quote:zusenzoo schreef op 24 november 2010 @ 12:53:

Ik heb er ook last van als ik iemand zie eten, vind ik ook goor, maar ja dat is mijn probleem, niet van diegene die goor eet.

Wederom een handje in eigen boezem.

Maakt het leven zo veel aangenamer, dan je maar ergeren.
quote:zusenzoo schreef op 24 november 2010 @ 12:51:

Wat ik nou niet snap, hoe bedoel je PRO?

Is er iets tegen BV dan?Vraag ik me dus ook altijd af. Is net zoiets als pro lopen zijn, in mijn optiek. Maar goed, bij mij in de straat lopen sommige mensen idd heel provocerend.
Nog even over die boze blikken die sommige mensen zeggen te krijgen van borstvoedende vrouwen; toen ik er net mee begon zei mijn man iedere keer dat ik zo boos naar hem keek.

Maar ik was natuurlijk niet boos maar meer een beetje vaag, en zat dan gewoon wazig voor me uit te staren.
quote:wen schreef op 24 november 2010 @ 00:05:

Ik heb me daar altijd over verbaasd BGB: waarom zijn blote tepels van mannen wel ok, en die van vrouwen niet?Eigenlijk vind ik die van de meeste mannen ook niet kunnen, althans niet estetisch verantwoord en ik zou dan ook liever niet blootgesteld worden aan het lelijke zicht daarop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven