Langere menstruatie en opeens stolsels
woensdag 24 november 2010 om 12:26
Vorige week dinsdagochtend ben ik ongesteld geworden. Precies op de dag dat het gepland was met de pil, ik stopte namelijk op vrijdag. De hele week is mijn ongesteldheid normaal gebleven en normaal gesproken ben ik er op zaterdag/zondag weer vanaf.
Afgelopen zaterdag was het nog niet minder geworden, ik was nog steeds best ongesteld. Op zaterdagavond heb ik dan ook weer de pil genomen... De afgelopen is het niet minder geworden, ik ben nog steeds echt ongesteld. Maar nu ging ik vanochtend naar de wc en kon amper gewoon mijn onderbroek naar beneden doen want er kwamen echt grote bloedstolsels uit..
Wat zou dit kunnen zijn?
Afgelopen zaterdag was het nog niet minder geworden, ik was nog steeds best ongesteld. Op zaterdagavond heb ik dan ook weer de pil genomen... De afgelopen is het niet minder geworden, ik ben nog steeds echt ongesteld. Maar nu ging ik vanochtend naar de wc en kon amper gewoon mijn onderbroek naar beneden doen want er kwamen echt grote bloedstolsels uit..
Wat zou dit kunnen zijn?

woensdag 24 november 2010 om 12:45

woensdag 24 november 2010 om 13:03
Ook de baarmoeder vernieuwd zich om de zoveel tijd, daar komen die stolsels van. Niets om je druk over te maken, misschien heb je zo lang je menstruatie omdat die stolsels er eerst uit moesten. Als je even afwacht zul je zien dat het dan vanzelf op houdt, zodra alle stolsels uit je lichaam zijn verdwenen.
woensdag 24 november 2010 om 13:41
quote:Partygirl40 schreef op 24 november 2010 @ 13:20:
Niet helemaal waar niks aan de hand,ik heb ook met stolsels door gelopen.nu blijk ik een vleesboom te hebben en grote baarmoeder.Bij mij moet alles eruit dus wel naar de dokter gaan en echo laten makenVolgens mij heeft elke vrouw tijdens haar menstruatie wel eens last van stolseltjes, echter een hand vol lijkt me niet gezond!
Niet helemaal waar niks aan de hand,ik heb ook met stolsels door gelopen.nu blijk ik een vleesboom te hebben en grote baarmoeder.Bij mij moet alles eruit dus wel naar de dokter gaan en echo laten makenVolgens mij heeft elke vrouw tijdens haar menstruatie wel eens last van stolseltjes, echter een hand vol lijkt me niet gezond!
woensdag 24 november 2010 om 14:13
Ik heb dit laatst ook gehad, echter het was niet tijdens mijn ongesteldheid. Ik had wel net een kleine ingreep gehad om wat verkeerde cellen in mijn baarmoederhals weg te halen.
Ik bloede behoorlijk en had 3x een grote prop, net wat jij zegt: een handje vol.
Ik ben me dood geschrokken en naar het ziekenhuis gegaan.
En later door de naar gynacoloog.
Die heeft me onderzocht, kon niks bijzonders vinden en het is afgedaan met: zoiets komt soms voor.
Kijk het nog even aan, maar anders toch even naar de huisarts gaan.
Ik bloede behoorlijk en had 3x een grote prop, net wat jij zegt: een handje vol.
Ik ben me dood geschrokken en naar het ziekenhuis gegaan.
En later door de naar gynacoloog.
Die heeft me onderzocht, kon niks bijzonders vinden en het is afgedaan met: zoiets komt soms voor.
Kijk het nog even aan, maar anders toch even naar de huisarts gaan.

woensdag 24 november 2010 om 14:20

woensdag 24 november 2010 om 14:39
Ik heb 't laatst ook gehad. Was al een dag of 3/4 'gewoon' ongesteld, en toen kwamen er echt heel grote stolsels uit. Ook wel een handje vol. En ik kon, zonder overdrijven, om het half uur verschonen (was zooo blij dat ik niet op m'n werk zat!).
M'n 2 volgende menstruaties waren weer normaal.
Als je 't niet vertrouwd, zou ik de ha even bellen. Je zou 't ook een maandje kunnen afwachten.
M'n 2 volgende menstruaties waren weer normaal.
Als je 't niet vertrouwd, zou ik de ha even bellen. Je zou 't ook een maandje kunnen afwachten.

woensdag 24 november 2010 om 16:48
woensdag 24 november 2010 om 17:52
Ga even naar de huisarts. Kunnen vleesboompjes o.i.d., maar ook niets. Heeft echt niets met een 'zich vernieuwende baarmoeder' te maken.'
In sommige steden zijn M-poli's, speciaal voor dit soort dingen, als je er langer last van blijft houden. Heel handig: alle nodige onderzoeken in een paar uur (echo e.d.).
In sommige steden zijn M-poli's, speciaal voor dit soort dingen, als je er langer last van blijft houden. Heel handig: alle nodige onderzoeken in een paar uur (echo e.d.).
woensdag 24 november 2010 om 18:35
woensdag 24 november 2010 om 18:40
woensdag 24 november 2010 om 18:48
donderdag 25 november 2010 om 14:52