advies gevraagd

24-11-2010 08:52 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal

Ben een man van 40 en dit was mijn eerste relatie, mijn vorige post was nog al verwarend dus maar een nieuwe wat kortere versie met de vraag voor advies.

Ik had een vriendin 2 maanden en we waren erg close elk weekend bij elkaar en belden/SMS elke dag.

In eens binnen een dag is ze 180 graden om, kwam op een zondag morgen bij haar en kreeg te horen dat het over is, uitleg de afstand is te groot moet ik het mee doen klaar.

Ik hoor helemaal niets meer van haar, bestaat ineens niet meer vindt het heel vreemd.

Nu heb ik haar gisteren gebeld en mijn excuses aangeboden omdat ik het niet helemaal goed kon verwerken en mezelf een beetje als een kleine jongen had gedragen.

Tevens gevraagd of we nog een keer konden praten, ze twijfelde eerst en zei toen kom vrijdag maar langs.

Mijn vraag is moet ik nu meteen al as vrijdag langs gaan of het eventjes laten rusten geen contact meer voor een paar maanden en dan weer contact zoeken.

Ik heb het er moeilijk mee op dit moment want heb gevoelens voor haar en ben bang als ik vrijdag langs gaat dat het dan echt over is en we elkaar nooit meer spreken.

Weet eventjes niet wat ik moet doen, had al gezegd dat ik misschien langs zou komen dus kan er nog onderuit.

Hoop hier wat advies te vinden.
zij gedraagt zich anders ook als een kleine meid.. als je ineens niet meer bestaat voor haar.. waarom zou je dan uberhaupt nog energie in haar willen steken!

ik zou vrijdag gewoon langsgaan en het erover hebben. Ik snap dat je je k** voelt maar als een vrouw zich zo gedraagt naar jou toe dan verdient ze je sowiezo niet!

maarja misschien gebeurd juist het onverwachte en is ze ineens 180 graden terug gedraaid en wil ze je juist wel terug maarja dat weet je dus nog niet... ga gewoon langs, dan heb je meer duidelijkheid dan dat je het laat afwachten een paar maanden.

laat je niet ondersneeuwen.
Ga vrijdag langs en houdt nergens rekening mee. Je had maar 2 maanden een relatie, haar gevoel kan over zijn van haar kant.
Ik zou vrijdag langs gaan en dat beschouwen als een manier om nog wat dingen duidelijk te krijgen, niet om de relatie weer nieuw leven in te blazen.
Beste rarevogel: Ze wil niet meer. Daar gaat een gesprek niets aan veranderen. Ik zou het dus laten rusten als ik jou was. Uithuilen en opnieuw beginnen (met iemand anders).
Als je haar echt nog graag wilt spreken om voor jezelf dingen op een rij te zetten, zou ik zeker gaan vrijdag. Grote kans dat ze over een paar weken of maanden helemaal niet meer wil.

Reken er echter niet op dat het jullie relatie weer goed gaat maken, en als ik jou was, zou ik dat ook niet meer willen!
Rarevogel....

Alweer een topic?

Waarom ga je niet gewoon verder op een van je oude topics?

De situatie IS niet veranderd en ZAL naar alle waarschijnlijkheid ook niet veranderen

2 maanden, das geen relatie

Das verliefd, daten en tot de conclusie komen dat zonder de roze bril er eigenlijk niets overblijft

(das het gevoel wat zij nu heeft)

Daar kan je 100 topics over openen, maar zo gaan die dingen nou soms.

Dus langsgaan vrijdag lijkt me kansloos

Het waarom ontgaat me volledig!

Ze kan en mag gewoon een relatie verbreken

(en nogmaals...daar zijn geen violen bij nodig)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Charlotte69 schreef op 24 november 2010 @ 09:56:

Beste rarevogel: Ze wil niet meer. Daar gaat een gesprek niets aan veranderen. Ik zou het dus laten rusten als ik jou was. Uithuilen en opnieuw beginnen (met iemand anders).Al kan een gesprek met kaarten op tafel helpen met het beantwoorden waarom en wat je evt fout gedaan zou hebben.
Maar VS,ik geloof eerlijk gezegd niet dat de reden van afspreken is de waarom vraag.

Ik denk dat TO zijn relatie wil redden.

Persoonlijk denk ik dat het daar te laat voor is.

Als zijn exvriendin op haar besluit was teruggekomen,omdat ze hem bijvoorbeeld vreselijk mist,dan had ze hem dat wel laten weten.

Ik denk dat de afspraak voor vrijdag een recept gaan worden voor een ontzettende teleurstelling bij TO
Dubbel
Weet dat het dubbel is, sorry daarvoor maar ben gewoon in de war.

Begrijp gewoon niet wat er is gebeurd en geloof ook niet dat het te reden is maar twijfel of ik wel moet gaan praten en of het zin heeft voor mij, bedoel krijg ik er vrede mee want dat heb ik nu niet.

Werd tenslote 2 dagen daarvoor nog uitgenodigt om sinerklaas en kerst met haar familie te gaan vieren, samen me nieuwe huis in te richten en plots is er niets meer.

Vind het gewoon vreemd dat een vriendschap (relatie?) in 2 dagen kan veranderen zonder ooit een woorden wisseling te hebben gehad.

Als ik er heen gaat voel ik dan niet nog beroerder als nu als ik terug kom.
Nog een keer Rarevogel

Het is inderdaad niet zo leuk dat ze van het ene op het andere moment de verkering heeft verbroken.

Maar weer nou eens realistisch...

Het zijn 2 maandjes

2 maandjes waarin je elkaar leer kennen

2 maandjes waarin je beide denkt WOW dit is het

En dan op een morgen wordt ze wakker en denkt ze...

Shit, nee, dit is het toch niet.

Dat is ontzettend lullig,maar het gebeurd.

Het gebeurde mij een paar jaar geleden

Ik had net met een vers liefje (4 maanden) een vakantie geboekt, ik werd wakker en dacht...

Nee, ik wil dit niet

Dus toen ook de relatie verbroken.

Het is niet leuk, het wordt niet leuk, maar om er nu keer op keer een topic over te openen is echt een beetje overdreven.

JE bent niet in de war....je bent gedumpt

En ja dat doet zeer...maar je doet er niets aan

Dus ik blijf bij mijn mening...praten heeft geen enkele zin

Jij wilt een antwoord van haar horen waardoor je het ineens snapt

En dat antwoord kan zij niet geven, want je zult het niet snappen

Je zal niet snappen waarom ze ineens van die roze wolk af is gevallen

Omdat je dat zelf niet voelt

Mijn advies is en blijft dan ook

De eerst volgende keer dat je in een relatie stapt doe dan eens rustig aan

Vorige keer ging het mis, nu ging het mis, dus misschien tijd voor een nieuw plan van aanpak!
RareVogel, ik zou gewoon gaan vrijdag, ls je die behoefte voelt.

Summerdance: heldere uitleg maar vergeet niet dat ieder mens anders is.

Zelf zou ik het ook vreemd vinden als het op deze manier uit zou raken, heb dan tenminste het fatsoen om het netjes te vertellen en af te ronden. Aan de andere kant, wellicht heeft zij dit al geprobeerd, maar is dit niet binnen gekomen bij je? Niet willen horen, zeg maar? Als je terug kijkt, zie je dan geen voortekenen? Hoe dan ook, sterkte vrijdag als je gaat, maar probeer bij jezelf te blijven. Zoals Summerdance al zei, ze heeft het recht de relatie te verbreken en that's it.
Ben het ook wel met je eens hoor Anna, ik was ook nooit zo

Maar de laatste paar keren dat er hier een verkering stuk liep dacht ik maar...

Eigenlijk hoef ik niet te weten waarom hij niet meer wil

Hij wil niet...en dat is zijn verlies, niet het mijne

Ik weet van mezelf namelijk dat ik de allerleukste ben, en als een ander dat niet vindt, dan passen we niet bij elkaar...
als je geen zin hebt om vrijdag langs te gaan, dan doe je het niet. Maar ga niet na weken/maanden weer eens contact zoeken. Het is duidelijk: ze wil niet meer.
Hallo lieve mensen,

Dank jullie voor alle reacties, heb toch maar besloten niet te gaan.

Kan wel gaan en vragen om antworden maar die bevallen me op dit moment toch niet welk antwoord het ook is.

Baal er gewoon van maar ben weer een ervaring rijker en moet er maar mee leren leven.

Ik wist niet dat verliefd zijn zo leuk kon zijn en zoveel pijn kon doen.

Gaat nog wel eens contact zoeken, eerste contact zal wel een kerstkaart zijn en bel na de feestdagen misschien wel weer eens op om een keer te praten en als ze dat niet wil pech voor mij.

Gaat nu eerst maar weer eens me leven op orde brengen want is nogal een rommeltje nu.

Dit alles is in elk geval een goede les voor de volgende keer hoe leuk ze ook is, naar mezelf blijven luisteren en niet meteen in het diepe springen zoals ik nu gedaan heb (had ik nu ook moeten doen).
heb je nou een bord voor je kop? Contact zoeken is een no-go als het niet van twee kanten komt.
Weet je wat een goed idee is Rarevogel...

HAAR contact op laten nemen

ZIJ is ten slotte degene geweest die het contact stop heeft gezet.

Als ze zich bedenkt dan hoor je dat wel van haar

Want anders.....zie Sweetcandy!
Denk inderdaad dat dat het beste is haar contact op te laten nemen maar betwijffel alleen of dat ooit zal gebeuren.

Maar jullie hebben gelijk neemt zij geen contact op dan heeft het voor mijn ook niet zoveel zin om met haar contact op te nemen.

Ben alleen nieuwsgierig hoe het met haar gaat, maar daat gaat ook wel over denk.
Ik weet zeker dat dat weer over gaat

Ga er maar gewoon van uit dat het goed met haar gaat..

Is namelijk negen van de tien keer ook zo
reken maar dat het goed met haar gaat
He Summerdance, weet je, je hebt helemaal gelijk!! Laat HAAR maar contact opnemen!!

Rarevogel: vergeet niet dat loslaten heel moeilijk is, maar als het zo moet zijn, dat jullie bij elkaar horen (wat ik erg betwijfel), komt ze vanzelf wel naar je toe! Vathouden is loslaten!
Is wel apart eigenlijk stuur gisteren een SMS dat het niet doorgaat vrijdag en dat we na de feestdagen wel verder praten.

Krijg vanochtend een SMS terug met de boodschap doen we, maar dat ik wel even moet bellen voor die tijd want we zijn toch geen vreemde voor elkaar en als ik hulp nodig heb met me nieuwe huis hoort ze het graag.

Beetje vreemd, wat moet ik daar nou weer uit opmaken? als iemand tips heeft hoor ik ze graag.
Je moet bellen van haar?

Waarom?

Als ze wat wil vertellen belt ze zelf maar toch?

Neem je leven in eigen hand, nu bepaald zij!

Je was er namelijkl voor jezelf al uit dat een gesprek toch geen zin had.

Wees sterk en kies voor jezelf
Nou, ben zeer benieuwd!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven