Waar vind ik deze sinterklaasboot ?
donderdag 25 november 2010 om 14:13
Hallo,
Ooit vroeg ik hier waar ik een fotozak kon kopen en daar heb ik toen heel veel goede tips voor gekregen. En uiteindelijk de fotozak ook gekocht bij één van de genoemde winkels.
Dit keer ben ik op zoek naar een houten sinterklaasboot (speelgoed). De boot moet je zelf in elkaar zetten en dan zitten er losse pieten, een sinterklaas, een paard etc. bij.
Mijn vriendin had 'm staan en ze zegt dat ze 'm bij de Wibra (in Enschede) gekocht heeft. Nu woon ik zelf vlakbij Winschoten.
Ik ben hier in de omgeving al bij 3 Wibra's geweest maar de verkoopsters hebben echt geen idee waar ik het over heb.
Ik kan er helaas ook geen plaatje van vinden op het internet. Wel van een blauwe speelgoed stoomboot, maar dat is 'm niet.
Heeft iemand een idee wat ik bedoel en waar ik 'm kan kopen ?
Alvast bedankt !
Ooit vroeg ik hier waar ik een fotozak kon kopen en daar heb ik toen heel veel goede tips voor gekregen. En uiteindelijk de fotozak ook gekocht bij één van de genoemde winkels.
Dit keer ben ik op zoek naar een houten sinterklaasboot (speelgoed). De boot moet je zelf in elkaar zetten en dan zitten er losse pieten, een sinterklaas, een paard etc. bij.
Mijn vriendin had 'm staan en ze zegt dat ze 'm bij de Wibra (in Enschede) gekocht heeft. Nu woon ik zelf vlakbij Winschoten.
Ik ben hier in de omgeving al bij 3 Wibra's geweest maar de verkoopsters hebben echt geen idee waar ik het over heb.
Ik kan er helaas ook geen plaatje van vinden op het internet. Wel van een blauwe speelgoed stoomboot, maar dat is 'm niet.
Heeft iemand een idee wat ik bedoel en waar ik 'm kan kopen ?
Alvast bedankt !
donderdag 25 november 2010 om 14:19
Nee, maar ik heb wel een alternatief: De knutselboot bij de Intertoys (bij de kassa stond hij). Van karton, je moet de hele boot inkleuren, pieten, sinterklaas, pakjes, paard. En dan in elkaar plakken. Ik ben er een dag mee zoet geweest en het was erg gezellig knutselen. Niet geschikt om heel intensief mee te spelen, maar wel leuk.
donderdag 25 november 2010 om 14:28
@machutookeenbietjemeerzijn, nee mijn vriendin kan 'm niet halen. Ze woont in hetzelfde dorp als ik maar was een weekendje weg geweest naar Enschede. Verder heb ik het filiaal gebeld en die hebben geen idee waar ik het over heb. Daarom vraag ik me af of ze de boot wel bij de Wibra gehaald heeft. Vriendin begint nu zelf ook te twijfelen. Terwijl ze er toch echt van overtuigd was.
@Mac123, bedankt voor de tip maar ik wil 'm ook kopen voor mijn neefje en ik denk dat een kartonnen boot het bij hem niet zolang overleefd.
@ Bambino, ik moet vanmiddag toch nog even naar de Action, ga ik meteen even kijken.
Allemaal vast bedankt voor jullie tips.
@Mac123, bedankt voor de tip maar ik wil 'm ook kopen voor mijn neefje en ik denk dat een kartonnen boot het bij hem niet zolang overleefd.
@ Bambino, ik moet vanmiddag toch nog even naar de Action, ga ik meteen even kijken.
Allemaal vast bedankt voor jullie tips.
donderdag 25 november 2010 om 15:00
donderdag 25 november 2010 om 19:53
donderdag 25 november 2010 om 20:02
Joepie, ik heb 'm. Bij de Action inderdaad.
Ik heb er één voor mijn dochter en één voor mijn neefje gekocht. Mijn dochter heeft er meteen een poos mee gespeeld en is er happy mee.
Alle dames heel hartelijk bedankt.
En Banba hartstikke lief dat je dat had willen doen, maar is dus niet meer nodig en nog bedankt voor de tip om het hier te vragen.
Ik heb er één voor mijn dochter en één voor mijn neefje gekocht. Mijn dochter heeft er meteen een poos mee gespeeld en is er happy mee.
Alle dames heel hartelijk bedankt.
En Banba hartstikke lief dat je dat had willen doen, maar is dus niet meer nodig en nog bedankt voor de tip om het hier te vragen.