Voordelige auto?
donderdag 25 november 2010 om 18:02
Ik overweeg toch maar weer een autootje aan te schaffen. Heb er geen haast mee, dus kan me ook even orienteren.
Maar..ik heb jullie hulp nodig, want wat is er veel keus!
Mijn autootje zal ik alleen voor korte afstanden gebruiken, hoeft niet groot te zijn ( 3-deurs is prima) en uiteraard het liefst ook zo goedkoop mogelijk in verzekering en belasting.
Welke auto's leveren over het algemeen nu kwaliteit én zijn voordelig in gebruik? Oh en laten we het budget maar even op max. E2000 houden.
Plaatjes zijn welkom!
Maar..ik heb jullie hulp nodig, want wat is er veel keus!
Mijn autootje zal ik alleen voor korte afstanden gebruiken, hoeft niet groot te zijn ( 3-deurs is prima) en uiteraard het liefst ook zo goedkoop mogelijk in verzekering en belasting.
Welke auto's leveren over het algemeen nu kwaliteit én zijn voordelig in gebruik? Oh en laten we het budget maar even op max. E2000 houden.
Plaatjes zijn welkom!
donderdag 25 november 2010 om 18:24
donderdag 25 november 2010 om 18:37
donderdag 25 november 2010 om 20:37
Energielabel A auto's zijn goedkoop qua wegenbelasting. Zolang als het duurt natuurlijk, nu de KMheffing niet doorgaat...
Klassiekers zijn ook belastingvrij, kunnen wel heel duur zijn in onderhoud dus koop een gangbaar model waar onderdelen voor beschikbaar zijn en leer sleutelen of zoek een handige vriend(in)
Klassiekers zijn ook belastingvrij, kunnen wel heel duur zijn in onderhoud dus koop een gangbaar model waar onderdelen voor beschikbaar zijn en leer sleutelen of zoek een handige vriend(in)