Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
vrijdag 26 november 2010 om 00:34
De titel zegt het al. Ben net thuis en probeer mijn jas open te ritsen. Maar halverwege is mijn truitje in de rits vast gaan zitten en nou krijg ik de rits niet meer in beweging. Heb al geprobeerd om wat vloeibare zeep of olie in de ritssluiting te gieten maar het helpt niet. Heeft er iemand tips voor me? Wil graag naar bed maar krijg mijn jas niet uit.

vrijdag 26 november 2010 om 00:58
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:55:
Het schaarmoment komt steeds dichterbij. Balen, ik heb mijn lievelingstruitje aan.
Je zou de rits los kunnen knippen op de rand stof waarmee hij aan het jasje is gezet.
En dan in het jasje een nieuwe rits laten zetten. Ik denk alleen niet dat je trui er ongehavend uit gaat komen.
Het schaarmoment komt steeds dichterbij. Balen, ik heb mijn lievelingstruitje aan.
Je zou de rits los kunnen knippen op de rand stof waarmee hij aan het jasje is gezet.
En dan in het jasje een nieuwe rits laten zetten. Ik denk alleen niet dat je trui er ongehavend uit gaat komen.
vrijdag 26 november 2010 om 00:59

vrijdag 26 november 2010 om 01:05
vrijdag 26 november 2010 om 01:16
quote:gobsmack schreef op 26 november 2010 @ 01:14:
TO, laat even weten wat je doet, ik wil je graag bijstaan (neem een extra jas of dikke trui mee mocht je hierheen komen), anders ga ik zo naar de bedstee.Dank je voor je aanbod, echt heel lief. Maar ik heb net een autorit van ruim een uur achter de rug en het is niet verstandig nu nog te rijden. Slaap lekker voor zo.
TO, laat even weten wat je doet, ik wil je graag bijstaan (neem een extra jas of dikke trui mee mocht je hierheen komen), anders ga ik zo naar de bedstee.Dank je voor je aanbod, echt heel lief. Maar ik heb net een autorit van ruim een uur achter de rug en het is niet verstandig nu nog te rijden. Slaap lekker voor zo.