Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
vrijdag 26 november 2010 om 00:34
De titel zegt het al. Ben net thuis en probeer mijn jas open te ritsen. Maar halverwege is mijn truitje in de rits vast gaan zitten en nou krijg ik de rits niet meer in beweging. Heb al geprobeerd om wat vloeibare zeep of olie in de ritssluiting te gieten maar het helpt niet. Heeft er iemand tips voor me? Wil graag naar bed maar krijg mijn jas niet uit.
vrijdag 26 november 2010 om 02:37
vrijdag 26 november 2010 om 06:09

vrijdag 26 november 2010 om 08:30
@ Rets: had een stuk shirt meegeritst
@ NoahTe: sorry dat het zo snel ging
Ga morgen (als het niet te koud is) naar mijn vaste klerenmaker. Kijken of hij het leven van mijn truitje kan redden. En anders naar de schoenenmaker. Ik hou jullie op de hoogte.....
O, en mijn tip voor de volgende wiens rits van de jas vast komt zitten: gewoon knippen
@ NoahTe: sorry dat het zo snel ging
Ga morgen (als het niet te koud is) naar mijn vaste klerenmaker. Kijken of hij het leven van mijn truitje kan redden. En anders naar de schoenenmaker. Ik hou jullie op de hoogte.....
O, en mijn tip voor de volgende wiens rits van de jas vast komt zitten: gewoon knippen

vrijdag 26 november 2010 om 09:00
quote:Nammma schreef op 26 november 2010 @ 06:09:
Wat fijn dat het is gelukt! Zo heb ik eens op een wc gezeten op mijn werk (en moest heel erg nodig) terwijl de rits van mijn broek niét open wilde....
Toen er een collega binnen kwam, haar toch maar om hulp gevraagd...zie je het voor je??
En kwam een collega binnen toen je andere collega bezig was? (Ik zie het al voor me )
TO: gelukkig kon je zonder jas slapen. Wel jammer dat het zo snel voorbij was. Ik had me vanmorgen verheugd om nog een paar uur vermaak (sorry, het was voor jou zeker niet zo vermakelijk). Dit was de allerbeste topic van alle tijden.
En nog tip: volgende keer een jas met knoppen.
Wat fijn dat het is gelukt! Zo heb ik eens op een wc gezeten op mijn werk (en moest heel erg nodig) terwijl de rits van mijn broek niét open wilde....
Toen er een collega binnen kwam, haar toch maar om hulp gevraagd...zie je het voor je??
En kwam een collega binnen toen je andere collega bezig was? (Ik zie het al voor me )
TO: gelukkig kon je zonder jas slapen. Wel jammer dat het zo snel voorbij was. Ik had me vanmorgen verheugd om nog een paar uur vermaak (sorry, het was voor jou zeker niet zo vermakelijk). Dit was de allerbeste topic van alle tijden.
En nog tip: volgende keer een jas met knoppen.