Scheveningen met Oud&Nieuw

17-11-2010 20:37 8 berichten
Met Oud&Nieuw gaan mijn zusje en ik een nachtje weg met onze ouders, naar Scheveningen. Hartstikke leuk natuurlijk en alvast een hotel gereserveerd.

Maar nu heb ik al 25 restaurants gebeld en allemaal gaan ze om 5u dicht. Nu ben ik bang dat je ook voor alle kroegen een kaartje moet hebben (voor 's avonds) zodat we niet eens een wijntje ergens kunnen gaan drinken...

Klopt dit? En wie heeft er misschien suggesties voor een restaurant dat open is? De restaurants aan de boulevard en erom heen iig niet...

En moeten we kaartjes kopen voor de avond zelf in kroegen (zoals in mijn eigen woonplaats)?

Anders kunnen we misschien beter cancellen.

Alvast bedankt!
Hmm lastig. Bij Iens kun je wel zoeken op open met kerst maar niet op oud en nieuw.
Alle reacties Link kopieren
probeer scheveninger haven eens. Lemongrass is bijvoorbeeld leuk.

kaartjes zou ik zeker kopen, crazy piano's zal wel heel leuk zijn.
Lemongrass ook dicht

En we wilden gewoon ergens een wijntje drinken rond 23.00u, maar dat zal zeker niet kunnen of wel?
Ik denk dat de meeste cafe's wel met toegangskaarten werken. Het is misschien niet zo'n handige avond om naar Scheveningen te gaan.
Kun je niet in je eigen hotelbar terecht dan?
vorig jaar (en waarschijnlijk dit jaar ook weer) zijn wij bij topkapi geweest, vind ik zeker een aanrader!

we hebben toen ergens ook nog wat gedronken maar helaas even kwijt waar ook alweer, daar kan ik je dus niet aan helpen..
Hai tuffers, probeer 'De Parodie' eens. Deze zit in Scheveningen, in het Statenkwartier. Supergezellige ambiance, lekker eten en een goede prijs. www.deparodie.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven