Entertainment alle pijlers

TopChef!

19-09-2010 12:37 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint Topchef!

Wie gaat er kijken?

Met Robert Kranenborg en Julius Jaspers

Ben benieuwd want het format is wel anders dan het vorige seizoen.
MV, en als je je dekbed pakt? Is dat niet lekker warm? Sowieso lijkt me dat heeeeeerlijk ipv fleecedekens.

*offtopic* Naar trouwens dat je huis nog steeds koud is! Las je topic al. Brrrr. Ik heb een enorme hekel aan zulke problemen, net als dat je internet of je stroom of je auto het niet doet. Soms lijkt het me ideaal om electricien/loodgieter/timmerman/hovenier te zijn en dat ook leuk werk te vinden, want er komen altijd weer van die klusjes. Daar heb ik echt een enorme hekel aan!

En ik ben zelf echt niet handig, dus dan moet er een monteur komen en die kosten goud geld.

Had ik maar een vak geleerd ;).

Huis Anubis is bijna afgelopen!
paskwal gooide bijna rico in de pan, volgens mij! wat een irritatie roept hij ook op bij de anderen hè.

maar hij gaat wel weer winnen volgens mij.... hij staat het weer goed te verkloten
quote:Lotte35 schreef op 26 november 2010 @ 18:33:

[...]

Maar MV, wat jij hier dus schrijft, klopt dus niet?

???? Ik kan toch niet zeggen hoe en wat!

Ik zit nu klaar in de kou.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Rico Panico
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Arme MV, verwarming stuk?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 november 2010 @ 19:14:

???? Ik kan toch niet zeggen hoe en wat!

Je hoeft alleen maar te zeggen of er inderdaad geen kandidaat heeft meegeschreven. Ik denk nu namelijk dat ik dat volledig gemist heb (wat ik heel jammer zou vinden, want ik ben echt fan van het programma), terwijl het volgens mij dus helemaal niet zo is.

Da's alles wat ik wil weten.
Zo... die pascal was echt erg boos op Rico!!

En Rico Panico zijn bek maar houden.... die man spoort ook gewoon niet!
quote:meharis schreef op 26 november 2010 @ 19:15:

Arme MV, verwarming stuk?Ja al vanaf dinsdag geen verwarming en geen warme douche. Ik heb er een topic over op overig maar ik krijg het kraantje niet open.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lotte, ik denk van wel.
Go Peggy!! Peggy is mijn favoriet, absoluut!!

Stel kinderachtige kerels (heb niet alles meegekregen), maar dat ze zich daardoor zo laten beinvloeden.
rico liep weer als een overemotionele labiele lampummel door de keuken te denderen. En riep daar irritatie mee op.
Oh, alstjeblieft! Laat Rico gaaaaaaaaaaan. Wegwezen!
Ik vind Pascal wel ok trouwens.
o nee! nou komt er nòg een opdracht.... en dat gaat rico natuurlijk weer hartstikke goed doen waardoor hij er niet uit gaat waarschijnlijk!
Jammer dat ik het niet heb gezien wat Rico en Paskal had gemaakt maar dat zie ik wel op de herhaling.

Ik hoop dat Peggy wint of anders Niels.
quote:meharis schreef op 26 november 2010 @ 19:15:

Rico Panico

Inderdaad, wat is het toch een reldel. Hopelijk verkloot ie het nou echt. Clowns horen niet in de keuken, maar in het circus.
Wow wat gaaf dit
Lijkt makkelijker dan het is vrees ik.
o, wat mooi dit!!!
Ik dacht trouwens dat ze naar El Bulli zouden gaan
Ohhh wat geweldig zeg.
Wat doet ze het goed zeg.
go peggy, go peggy, go peggy!!!
Ah arme niels.
Ik vind Niels een sukkel. Ga hockeyen ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven