T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik sta er gewoon wat dubbel in Inad, aan de ene kant ga ik met je mee over slecht in vel zitten, aan de andere kant denk ik kom dam even zwaaien. Slecht in vel niet altijd een excuus.
Nee, das waar. En er waren genoeg mogelijkheden om, bijv. via mail of hyves, contact te houden. Dus wat dat betreft helemaal met je eens ook.
Ik hou er ook maar over op voor de rest, want ik maak me er veel te druk over.

Voor trivia weet ik nu trouwens wel dat ze bijna niets lekkerderder vindt dan tongzoenen

*gaat lunch maken voor monsterkip1 en monsterkip2*
Nu ik weer aan het werk ben, blijkt de OP toch iets aanstootgevender dan toen ik met verlof was
Ik weet wel een nieuw plaatje voor in de OP:

Ghe ghe, niet de draak met mij steken hè
Kezz je ost kwam zo op tijd! Nemo liep heel boos en moe door de deur en toen was alles weer goed. Dankjewel! Ook namens Nemo!

Erwt gaat trouwen begrijp ik? Van harte!

Inad wat waren jouw ostjes ook alweer, ben nu aan het afkruizen volgens mij zijn we al een heel eind!

Nu verder met eten maken, net thuis.
quote:Travis schreef op 24 november 2010 @ 17:56:

Erwt gaat trouwen begrijp ik? Van harte!

Wat weet jij wat ik niet weet?
Je huwelijk, Erwt! Waarvan Trav geen feed kreeg op haar facebook.

Fijn dat de ost precies op tijd was! Ik had hem dus ook geen dag eerder moeten osten!

Hoe was je flutdag, Trav? Al zin om eens te vertellen wat voor flutwerk je nu doet? Of is het daar te flut voor?
Trav voor al het flutte.

Alien en Dolly zijn nu met de post mee. En sleutels ook

Niemand snapt mijn plaaahaaaaatjee

Het was meer i.v.m. het Eowynnverhaal. We hebben haar niet gefacebookfeed. Daar ligt ut aan. Duh
O en als je nog meer mist, we hebben er zooi dubbele bij weer, dus roep dan maar!
Let me tell you something flutty; 5 dagen werken, 30 uur per week en dan vang je ongeveer 900 euro. Hoe fokking triest is dat??? Ik wist wel dat het niet veel was hoor maar als je dan zo'n sneu loonstrookje ziet. Mijn spaargeld gaat er hoe dan ook aan dus.
Das flut ja. Heb je uitzendmiep al gesproken over doorzoeken naar andere baan? Heb je zicht op wat anders? Klote zeg...
Inad, ik snapte je plaatje wel hoor

Pfff deprimerend Trav, da's niet echt lekker inderdaad.... Is dit via een uitzendbureau?
Hoe is het met alle zieke kippies?
Hier geen zieke kippies. Al zeker een dikke maand niet.

* klopt heul hard af *

Iedereen druk met sinterklaasvoorbereidingen? Surprises maken? Of valt het allemaal wel mee?

En Star en Inad, hebben jullie ook Thanksgiving gevierd met jullie Ierse mannen, of is dat meer Amerikaans?
Hier ook geen zieke kipjes *zoekt stuk ongelakt hout om af te kloppen*

Ik moet nog een sinterklaasgedicht maken
Bij Inad zieke kippies toch?

Geen Thanksgiving hier, in Irl sowieso niet voor zover ik weet.
Volgens mij ging het met Mier en Inad weer de goede kant op.

Hoe vieren jullie Kerstmis dan, Star? Weer een hele zwik cadeautjes of niet?

Ik heb me heerlijk met laptop op de bank voor TVOH geinstalleerd. Heerlijk!
Wij vieren Kerst in Lapland, dus echt bij de Kerstman

De zwik kadootjes ligt voor de Sint te wachten.
O ja, natuurlijk!

Je moet Ceetje van tevoren The Polar Express laten zien, met stem van Tom Hanks (al lijkt het karakter van de conducteur ook op hem). Supergezellige kerstfilm die zich afspeelt op weg naar de noordpool. Echt doen! Wij kijken hem ieder jaar opnieuw. Beetje traditie geworden.

Erwt, voor wie moet je nog dichten? Of kan je dan niet zeggen ivm eventueel meelezende Xan?
O is die film leuk? Ik vond de voorstukjes er nooit zo leuk uitzien, maar toch maar doen dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven