3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
vrijdag 26 november 2010 om 23:58
Dan de 15e december de sleutel, als een speer laminaat leggen in woonkamer en slaapkamer.
De 20e verhuizen (alles wordt gedaan, hoe decadent?)
De 22e kerstboom kopen en neerzetten.
De 25e kerst vieren in het nieuwe huis
Ik kan alleen geen vrij krijgen, dus alles zal (voor het deel dat ik moet doen) op de avonduren aankomen
De 20e verhuizen (alles wordt gedaan, hoe decadent?)
De 22e kerstboom kopen en neerzetten.
De 25e kerst vieren in het nieuwe huis
Ik kan alleen geen vrij krijgen, dus alles zal (voor het deel dat ik moet doen) op de avonduren aankomen
zaterdag 27 november 2010 om 00:14
Ja Bi, ik ben ook weer terug. Moest nog even oogsten......
Het was gaaf inderdaad. Nummer 1 dit jaar qua concerten is toch Mike Scott (The Waterboys) vorige week. En 2 Pearl Jam. Nummer 3 weet ik nog niet, naast U2 en Faithless weet ik even niet meer waar ik ben geweest......
Die Maxi Jazz is zo heerlijk opzwepend en positief. Heerlijk.
En nu ga ik slapen. Wekker loopt om 7 uur af.
Oh Bi leuk! Tweede kerstdag kom ik wel even langs in je nieuwe huis. Heb dan toch niets te doen aangezien Graaf moet werken.
Tot morgen!
Het was gaaf inderdaad. Nummer 1 dit jaar qua concerten is toch Mike Scott (The Waterboys) vorige week. En 2 Pearl Jam. Nummer 3 weet ik nog niet, naast U2 en Faithless weet ik even niet meer waar ik ben geweest......
Die Maxi Jazz is zo heerlijk opzwepend en positief. Heerlijk.
En nu ga ik slapen. Wekker loopt om 7 uur af.
Oh Bi leuk! Tweede kerstdag kom ik wel even langs in je nieuwe huis. Heb dan toch niets te doen aangezien Graaf moet werken.
Tot morgen!
zaterdag 27 november 2010 om 09:47
Goedmeurning!!
Ik werd wakker van Rakker die vond dat ie NU brokken mocht!
En vannacht al wakker van Bianco die dol enthousiast in bed kwam liggen na het concert. IJskoude handen en lijf... brrrrrr.
Drukke dag vandaag:
- winkel verder leeghalen
- boodschappen doen
- bouwmarkt
- voetbal van stiefzoon
En alleen met de winkel kunnen we al een dag vullen, we gaan het dus niet allemaal redden vandaag
Ik werd wakker van Rakker die vond dat ie NU brokken mocht!
En vannacht al wakker van Bianco die dol enthousiast in bed kwam liggen na het concert. IJskoude handen en lijf... brrrrrr.
Drukke dag vandaag:
- winkel verder leeghalen
- boodschappen doen
- bouwmarkt
- voetbal van stiefzoon
En alleen met de winkel kunnen we al een dag vullen, we gaan het dus niet allemaal redden vandaag