3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren




ik bedenk me nu dat ik honger heb, dat heb ik al heel lang niet gehad sochtends
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!

Lekker uitgeslapen, nu met bakkie op bank. Zo nog wat was wegwerken en vanmiddag even naar stad. Heb nog een paar tegoedbonnen liggen en die moeten in november op. Dus ik moet wat vinden vandaag
Alle reacties Link kopieren
Lekker even shoppen Fries



En ik baal ik moet nog de stad in... en het sneeuwt!!!!! Arch
Alle reacties Link kopieren
morge meisjes



ben ook weer even in het land der levenden, gisteren de hele dag op bed en bank gelegen, zo beroerd voelde ik me. Vandaag gaat het ietsjes beter, maar nog steeds beroerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Morgen,



He get Roos wat balen, beterschap!



Hier geen sneeuw gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Pa is even langs geweest en heeft alle dingetjes opgehangen in de badkamer. Alleen heb ik verkeerd handdoekrek meegenomen . Dus moet nog even kijken of ik deze wil gebruiken of toch nog een ander ga halen.

Het sneeuwt hier ook een heel klein beetje.



Roosje: beterschap!
Beterschap voor Roosje



Ik ben Lost seizoen 6 aan het kijken, maarre ik ben helemaal Lost, ik snap er niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
ik volg het sowieso niet, Luun. Dus ik kan je niet helpen
Alle reacties Link kopieren
Luun, ik volg het ook niet. Maar is het niet de bedoeling dat je er niets meer van snapt, gezien de naam van de serie? M.a.w. dan snap je het dus wel
Alle reacties Link kopieren
dat denk ik ook Mocy!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap roosje! Heb je (onbewust) misschien een bepaalde spanning waar je ziek van word of ben je gewoon ziek? Ik kan het niet zo goed omschrijven maar bedoel het lief he En hoe gaat het met je huis en KPTerT?



En hoe gaat het met appel? Heb je al een evy vervanging mop? Iets om je mee af te leiden?



Ik heb gister knutselspulletjes gehaald bij de Aldi. Heel goedkoop en zoo leuk!! Helaas heb ik daar pas na de verhuizing tijd voor maar ik heb het wel



Ik ga eten en dan weer klussen bij vriend! Tot later!



*Have a nice day all!*
gofferdegofferdegoffer
Alle reacties Link kopieren
Oh haha hoi moos, luun en friez!



En baai moos, luun en friez!
sorry normaal vloek ik niet zo snel .maar ik moest me even afreageren.
Alle reacties Link kopieren
Baai Chooc.



Wat vreselijk toch voor Ibi en HIH, wat hopen we toch op een wonder.
Alle reacties Link kopieren
Lees net daar bij Ieb.. Wonderen gebeuren af en toe. Maar ben bang..

Ibi



Bankje
Alle reacties Link kopieren
wat erg van ibi en hih. ik zit hier met tranen in mn ogen, en ik ken ze niet eens!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Voor Ibi en HIH.

We hopen hier zo op een wonder.

Alle reacties Link kopieren
Roos Beterschap en lekker binnen blijven. Het is toch koud en nat met af en toe sneeuw (in Hiero tenminste)
Alle reacties Link kopieren
Wat een trieste situatie voor IBI en HIH. Wat moet je nou?



Is het nou een cd of dvd Bi van gisterenavond? Volgens mij een cd.



Minigravin ligt in bed, ze is verrot. En dan komen mijn ouders zo nog om haar op te halen en mee te nemen naar een Sinterklaasfeest. Het is duidelijk teveel, uit logeren, Sinterklaas en dan daarna nog een feest. Ze heeft die Ouwe Klaas wel een handje gegeven!



Collega en zijn vrouw (die ene waar ik weleens over heb verteld) waren ook. Ze staan heel sterk moet ik zeggen. Goed van ze hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is in en in Triest voor Ibi en Hih ...pfffff
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Roos
Alle reacties Link kopieren




Weer thuis: nieuw shirt gescoord, nieuwe pantoffels en nieuwe regenlaarzen en een nieuwe ring! Helemaal blij!
Alle reacties Link kopieren
Minigravin is niet naar het feest. Ze heeft hoge koorts en wilde echt niet. Volgens mij is ze letterlijk ziek van angst. Ze zag er zo tegenop. Mijn kleine angsthaas. Heel moeilijk. Weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.



De drempel is voor haar heel hoog voor dingen die vreemd of onbekend zijn. Ze maakt zichzelf letterlijk ziek. Op vrijdag maakt ze zich bijvoorbeeld al druk om maandag, als ze weer naar de BSO moet.



Ik bereid haar altijd heel goed voor. En met mij erbij lukt het dan ook vaak wel. Achteraf valt het haar dan ook altijd reuze mee en heeft ze het juist heel erg leuk gehad.



Wat moet ik hier nou mee?
Alle reacties Link kopieren
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven