Good Luck
zondag 28 november 2010 om 21:18
zondag 28 november 2010 om 21:27
zondag 28 november 2010 om 23:11
Haai,
Jinny van lief hebben ze een leuke, heb ik ook voor Sjimmie gekocht. Blauw, rood en wit.
Wat gezellig je nichtje te logeren, is ze gebracht en ouders zijn lekker een weekendje in Berlijn?
Amaal wat voor een reuze cadeau krijgt L. als er wel 15 schoenen opppassen?
Bridge dakkapel geplaatst? Wat een gedoe zeg voor het erop zit, maar als het eenmaal klaar is heb je er wel wat ruimte bij, dat is fijn!
Bam doop overleefd?
Mal gecondoleerd met de vrouw van je schoonvader, sterkte deze week!
Jinny van lief hebben ze een leuke, heb ik ook voor Sjimmie gekocht. Blauw, rood en wit.
Wat gezellig je nichtje te logeren, is ze gebracht en ouders zijn lekker een weekendje in Berlijn?
Amaal wat voor een reuze cadeau krijgt L. als er wel 15 schoenen opppassen?
Bridge dakkapel geplaatst? Wat een gedoe zeg voor het erop zit, maar als het eenmaal klaar is heb je er wel wat ruimte bij, dat is fijn!
Bam doop overleefd?
Mal gecondoleerd met de vrouw van je schoonvader, sterkte deze week!
zondag 28 november 2010 om 23:24
Hel goeie trip! En geniet van de warmte want het is hier KOUD!
Mamax nog wat van het kavel gehoord waar jullie mee bezig waren?
Enka wat leuk taarten maken op bestelling, was het voor een bekende? Ik heb een laatst een barbietaart gemaakt, ook leuk om te doen.
Lees ik nu dat Cb al in maatje 80 zit? Die doet het goed op de moedermelk!
Hier verder alles goed, drukke kindjes door het Sintgebeuren. Sjors zit nu echt op voetbal, de oefenlessen zijn voorbij en nu mag hij blijven, jippie ! Het is zo ongelooflijk koud langs de kant van het veld, echt vreselijk dat ik daar ooit ingetrapt ben.
Oudergesprek op school gehad en daar is hij net als thuis dus de juf hoeft zich niet te vervelen met hem.
Nou ik ben weer een klein beetje bij, ciao ciao!
Mamax nog wat van het kavel gehoord waar jullie mee bezig waren?
Enka wat leuk taarten maken op bestelling, was het voor een bekende? Ik heb een laatst een barbietaart gemaakt, ook leuk om te doen.
Lees ik nu dat Cb al in maatje 80 zit? Die doet het goed op de moedermelk!
Hier verder alles goed, drukke kindjes door het Sintgebeuren. Sjors zit nu echt op voetbal, de oefenlessen zijn voorbij en nu mag hij blijven, jippie ! Het is zo ongelooflijk koud langs de kant van het veld, echt vreselijk dat ik daar ooit ingetrapt ben.
Oudergesprek op school gehad en daar is hij net als thuis dus de juf hoeft zich niet te vervelen met hem.
Nou ik ben weer een klein beetje bij, ciao ciao!
maandag 29 november 2010 om 08:38
Ik had toch geschreven dat Mr J zo huilerig was dit weekend? Nu hoorden we net van de buschauffeur dat hij al meerdere keren en ook afgelopen vrijdag steeds in het gezicht geslagen wordt door een ouder jongetje bij hem uit de klas. De buschauffeur had de laatste keer keihard ingegrepen, want die vind het zo sneu. Mr J doet niks terug natuurlijk die laat zich slaan. Dus ik heb net meteen de school gebeld en die gaan zo met de buschauffeur praten over wat ze heeft gezien. En dan horen we terug wat ze eraan gaan doen. Het gebeurt alleen bij de busjes als de juffen er niet meer bij zijn.
Gatver, ik ben er helemaal naar van, daar ben je dan steeds zo bang voor, want Mr J kan ons niet vertellen dat zulke dingen gebeuren. We stonden net allebei te janken
Gatver, ik ben er helemaal naar van, daar ben je dan steeds zo bang voor, want Mr J kan ons niet vertellen dat zulke dingen gebeuren. We stonden net allebei te janken
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 29 november 2010 om 09:29
maandag 29 november 2010 om 09:43
Ja, de school neemt het heel hoog op, want dit kan echt niet.
Vandaag hoor ik als het goed is meer over wat er is gebeurd en wat ze er aan gaan doen. Ik zou het vreselijk vinden als hij zich in de klas ook onveilig gaat voelen en niet meer naar school zou durven. Want hij heeft het gewoon naar zijn zin verder daar.
Vandaag hoor ik als het goed is meer over wat er is gebeurd en wat ze er aan gaan doen. Ik zou het vreselijk vinden als hij zich in de klas ook onveilig gaat voelen en niet meer naar school zou durven. Want hij heeft het gewoon naar zijn zin verder daar.
maandag 29 november 2010 om 09:45
quote:amalia schreef op 29 november 2010 @ 09:29:
Dapper mannetje ook, want hij stapt dus wel de bus weer in.
Hij zit overigens in een andere bus dan Mr J, gelukkig.
Maar het gebeurt dus bij het verzamelen en uit- en instappen, als de juffen er nog niet zijn, en het even wat hectischer is.
Dapper mannetje ook, want hij stapt dus wel de bus weer in.
Hij zit overigens in een andere bus dan Mr J, gelukkig.
Maar het gebeurt dus bij het verzamelen en uit- en instappen, als de juffen er nog niet zijn, en het even wat hectischer is.
maandag 29 november 2010 om 09:48
quote:bambino schreef op 29 november 2010 @ 09:47:
Mal: Heftig, fijn dat de chauffeur heeft ingerepen, en dat de school er meteen wat aan gaan doen. Arme mr J
Sterkte vandaag met de crematie, hoe laat is het?Het is niet vandaag, en ik vind het altijd een beetje naar om precies op internet te zetten wanneer we niet thuis zijn.
Mal: Heftig, fijn dat de chauffeur heeft ingerepen, en dat de school er meteen wat aan gaan doen. Arme mr J
Sterkte vandaag met de crematie, hoe laat is het?Het is niet vandaag, en ik vind het altijd een beetje naar om precies op internet te zetten wanneer we niet thuis zijn.
maandag 29 november 2010 om 10:05
maandag 29 november 2010 om 10:10
Juud, gefeliciteerd!!! Al goed verwend?
Bam, wat een leuke site... ja ik heet wel geen jinny maar toch even geklikt
Naatie, voor konijn
Hel..... verdien je ook wel zo'n zonnetje daar.
Jinny, voor Oudste, goed zeg. Taart lijkt op T taart, daar had het jongetje hem gezien, zal zo wel foto op groep gooien
Bridges, pff ik zou ook tegen de puinzooi opzien van de dakkapel, maar je krijgt er wel wat moois voor terug. En de kinders dus al lekker verwend, leuk!
Mamax, al iets gehoord?
T vanmorgen als zwarte piet naar school, ze hebben pietenochtend en er stond al een kampeertent met spullen etc op het podium in het theater, en da zie je vanaf het schoolplein dus alle kinderen waren gelijk stuiterpietjes
Verder druk met gedichten, een bepaald logo, schilderij, engeltjes etc. Ach ja ik blijf van de straat zeg maar
Bam, wat een leuke site... ja ik heet wel geen jinny maar toch even geklikt
Naatie, voor konijn
Hel..... verdien je ook wel zo'n zonnetje daar.
Jinny, voor Oudste, goed zeg. Taart lijkt op T taart, daar had het jongetje hem gezien, zal zo wel foto op groep gooien
Bridges, pff ik zou ook tegen de puinzooi opzien van de dakkapel, maar je krijgt er wel wat moois voor terug. En de kinders dus al lekker verwend, leuk!
Mamax, al iets gehoord?
T vanmorgen als zwarte piet naar school, ze hebben pietenochtend en er stond al een kampeertent met spullen etc op het podium in het theater, en da zie je vanaf het schoolplein dus alle kinderen waren gelijk stuiterpietjes
Verder druk met gedichten, een bepaald logo, schilderij, engeltjes etc. Ach ja ik blijf van de straat zeg maar
maandag 29 november 2010 om 10:13
quote:enka schreef op 29 november 2010 @ 10:10:
Bam, wat een leuke site... ja ik heet wel geen jinny maar toch even geklikt te bestellen bij Bammie Jinny, voor Oudste, goed zeg. Taart lijkt op T taart, daar had het jongetje hem gezien, zal zo wel foto op groep gooien
Mamax, al iets gehoord?
Bam, wat een leuke site... ja ik heet wel geen jinny maar toch even geklikt te bestellen bij Bammie Jinny, voor Oudste, goed zeg. Taart lijkt op T taart, daar had het jongetje hem gezien, zal zo wel foto op groep gooien
Mamax, al iets gehoord?