Weer slechte dagen
maandag 29 november 2010 om 19:57
Hey, ik voelde mij de laatste 3 weken echt een pak beter maar de laatste dagen is de depressiviteit er weer ingeslopen. Het rare is dat het bij mij altijd start met lichamelijke klachten: extreme rugpijnen en een grieperig gevoel, precies of ik niets aankan...Dan komt pas de neerslagtigheid en kan ik echt kwaad worden op mijzelf. Start het bij jullie ook met lichamelijke klachten? Ik vind het zo spijtig en wil weer teruggaan naar de voorbije weken, was weer zo positief...Ik kon weer van alles doen en had de kracht teruggevonden. Ben even later echt ziekjes geweest, zware verkoudheid van de kindjes overgekregen en sindsdien gaat het weer minder...Alle aanmoedigingen zijn welkom om weer alles positief en rooskleurig in te zien
maandag 29 november 2010 om 20:09
Aanmoediging1: het gaat de komende tijd flink sneeuwen. Gezellig!
2: lekker met je kindjes rollebollen totdat jullie blauw zien van het lachen.
3: kerst komt er aan. Gezellig.
4: dikke kleren aan, met een dekentje op de bank, erwtensoep maken, koekjes bakken, gezellig!
Een knuffel voor jou. Geen idee hoe het mobiel werkt.
2: lekker met je kindjes rollebollen totdat jullie blauw zien van het lachen.
3: kerst komt er aan. Gezellig.
4: dikke kleren aan, met een dekentje op de bank, erwtensoep maken, koekjes bakken, gezellig!
Een knuffel voor jou. Geen idee hoe het mobiel werkt.
maandag 29 november 2010 om 20:09
maandag 29 november 2010 om 20:22
Hehe, zoveel tips! Ik kijk echt wel uit naar de kerst hoor, maar die postnatale depressie steek er soms een stokje voor! Seg, die lichttherapie, hoe pas je dat toe? Speciale lampen kopen, zonnebank ?
Sexen hielp de laatste tijd weer wat, mijn libido was weer gestegen, maar door depressiviteit weer omlaag spijtig genoeg!
Sexen hielp de laatste tijd weer wat, mijn libido was weer gestegen, maar door depressiviteit weer omlaag spijtig genoeg!
maandag 29 november 2010 om 21:17
Lichttherapie moet je nooit zelf mee experimenteren maar altijd onder begeleiding van een arts doen. Het is namelijk niet ongevaarlijk.
Hardlopen is goed tegen depressie is uit onderzoek gebleken. Daarnaast kan je best even een dipje hebben doordat je fysiek niet helemaal fit bent. Hoeft niet te betekenen dat je nu weer voor langere tijd depressief zal zijn.
Sterkte, ik hoop dat je je snel weer goed zal voelen!
Hardlopen is goed tegen depressie is uit onderzoek gebleken. Daarnaast kan je best even een dipje hebben doordat je fysiek niet helemaal fit bent. Hoeft niet te betekenen dat je nu weer voor langere tijd depressief zal zijn.
Sterkte, ik hoop dat je je snel weer goed zal voelen!
maandag 29 november 2010 om 21:38
maandag 29 november 2010 om 22:51
quote:Dumare schreef op 29 november 2010 @ 21:17:
Lichttherapie moet je nooit zelf mee experimenteren maar altijd onder begeleiding van een arts doen. Het is namelijk niet ongevaarlijk.
Dat is echt flauwekul, of ga jij ook in de zomer onder begeleiding van een arts naar buiten?!
Dus, WO bron graag met gedegen argumentatie.
Dat is echt flauwekul, of ga jij ook in de zomer onder begeleiding van een arts naar buiten?!
Dus, WO bron graag met gedegen argumentatie.
zondag 5 december 2010 om 19:30