Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
maandag 29 november 2010 om 22:10
Ha ha je psychosedag, daar denk ik toch wat anders bij Die dagen heb ik ook wel eens.
Zooo, ben weer helemaal in de kerstsfeer. We hebben met het koor (geen zangles meer, ben overgestapt naar een koor) het hele kerst repertoire gezongen. Gezellig hoor, en om dan door de sneeuw naar de auto te lopen heeft wel wat.
Zooo, ben weer helemaal in de kerstsfeer. We hebben met het koor (geen zangles meer, ben overgestapt naar een koor) het hele kerst repertoire gezongen. Gezellig hoor, en om dan door de sneeuw naar de auto te lopen heeft wel wat.
maandag 29 november 2010 om 22:29
dinsdag 30 november 2010 om 09:52
nou wat een sfeer gelijk he met die sneeuw! Zo kom je al snel in de kerststemming amalia!
Wol ik ga denk ik toch ook maar wat bestellen voor J. Hij begint nu een naar hoestje te ontwikkelen niet fijn
o hij is alweer wakker, ik ben begonnen hier het speelgoed op te ruimen, kan er van het weekend weer een nieuwe lading komen we hebben een houten keukentje ooit tweedehands gekocht daar word bijna niet meer mee gespeeld, maar ik weet zeker dat als ik het nu weg haal ik commentaar krijg, ik heb het dus ergens anders neergezet (in een hoek), en als er dan nog steeds niet mee gespeeld word verdwijnt het langzaam naar zolder hihi. Zo heb ik dat pas ook met het poppenhuis gedaan. o we hebben echt teveel zucht
Wol ik ga denk ik toch ook maar wat bestellen voor J. Hij begint nu een naar hoestje te ontwikkelen niet fijn
o hij is alweer wakker, ik ben begonnen hier het speelgoed op te ruimen, kan er van het weekend weer een nieuwe lading komen we hebben een houten keukentje ooit tweedehands gekocht daar word bijna niet meer mee gespeeld, maar ik weet zeker dat als ik het nu weg haal ik commentaar krijg, ik heb het dus ergens anders neergezet (in een hoek), en als er dan nog steeds niet mee gespeeld word verdwijnt het langzaam naar zolder hihi. Zo heb ik dat pas ook met het poppenhuis gedaan. o we hebben echt teveel zucht
dinsdag 30 november 2010 om 11:25
He gat, verhaal weg.
Anyway, vraag voor Viool; ik zit even op wollen rompers te zoeken, maar kom nu ook wol met zijde tegen. Daar had jij het ook eens over. Wat is fijner, alleen wol of wol met zijde?
Wil het graag voor m'n nachtelijkespookprinses halen nl.
4x vannacht Om te huilen toch?
Lang leve de make up, zie er toch nog toonbaar uit vandaag....
Zal ik middelste op de slee ophalen??? Moet ik meisje op mijn buik binden. Wat als ik val. Hmmm, maarja de auto is ook zo wat... slee is wel leuk. Twijfel twijfel.
Anyway, vraag voor Viool; ik zit even op wollen rompers te zoeken, maar kom nu ook wol met zijde tegen. Daar had jij het ook eens over. Wat is fijner, alleen wol of wol met zijde?
Wil het graag voor m'n nachtelijkespookprinses halen nl.
4x vannacht Om te huilen toch?
Lang leve de make up, zie er toch nog toonbaar uit vandaag....
Zal ik middelste op de slee ophalen??? Moet ik meisje op mijn buik binden. Wat als ik val. Hmmm, maarja de auto is ook zo wat... slee is wel leuk. Twijfel twijfel.
dinsdag 30 november 2010 om 11:38
Arme amalia, nachtelijke spookprinses... 4x wakker is veel zeg, vermoeiend. Slee, ja leuk!!
RW pittige baan zo te lezen. Ben je niet helemaal leeg na een dag werken? Hoeveel dagen werk je eigenlijk, 3?
Whaaa viool, veel te koud bij jou!! Wol bestellen èn cv in woonkamer en keuken, brrrr.
Wat leuk dat we jouw buik nu ook eens kunnen bewonderen bengel. Zijn je meisjes alweer beter?
Mijn meisje heeft laatste wendag op de creche, ze blijft tot een uur of 2 vandaag Wel lekker gesport vanmorgen , dat is dan weer een voordeel. Ik begin er ook een beetje aan te wennen nu om haar achter te laten, ik liep vanmorgen voor het eerst niet met prikkende tranen het gebouw uit.
as donderdag begin ik overdag, kan meisje thuis bij papa blijven. Ben heel benieuwd hoe vader en dochter dat vinden, zo'n hele dag samen.
RW pittige baan zo te lezen. Ben je niet helemaal leeg na een dag werken? Hoeveel dagen werk je eigenlijk, 3?
Whaaa viool, veel te koud bij jou!! Wol bestellen èn cv in woonkamer en keuken, brrrr.
Wat leuk dat we jouw buik nu ook eens kunnen bewonderen bengel. Zijn je meisjes alweer beter?
Mijn meisje heeft laatste wendag op de creche, ze blijft tot een uur of 2 vandaag Wel lekker gesport vanmorgen , dat is dan weer een voordeel. Ik begin er ook een beetje aan te wennen nu om haar achter te laten, ik liep vanmorgen voor het eerst niet met prikkende tranen het gebouw uit.
as donderdag begin ik overdag, kan meisje thuis bij papa blijven. Ben heel benieuwd hoe vader en dochter dat vinden, zo'n hele dag samen.
dinsdag 30 november 2010 om 14:10
Algemeen
Het materiaal waarvan kleding gemaakt is, kan invloed hebben op onze gezondheid en ons welbehagen. Het speelt een belangrijke rol in de warmtehuishouding. Het is bekend dat synthetische stoffen meestal de ventilatie en vochtcirculatie belemmeren. Dat leidt tot kleding die doordrenkt is met transpiratievocht en dat kan de basis vormen voor een mogelijke verkoudheid (afkoeling) en bacteriegroei (luchtjes).
Kleding van plantaardige textielvezels (bijv. katoen en linnen) heeft een betere werking. Maar de meest positieve werking op de gezondheid heeft kleding van eiwitvezels: wol en zijde. Deze stoffen kunnen niet alleen preventief de gezondheid beschermen, maar kunnen therapeutisch, verzachtend of zelfs genezend werken. Wol, zijde, katoen en linnen zijn materialen uit de levende natuur. Zij hebben het vermogen om te “ademen” en veel vocht op te nemen en af te geven, dit in tegenstelling tot “dode” synthetische vezels.
Wat is wol?
Wol is de huidbedekking van schapen. Wol bestaat uit vezels die eigenschappen hebben, zoals lengte, kroezing, sterkte, fijnheid, glans en zuiverheid. Elk ras van schapen heeft zijn eigen eigenschappen.
Waarom voelt wol warm aan?
Wolvezels zijn sterk gekroesd, dat wil zeggen dat ze veel golven hebben. Door deze kroezingen zijn wollen weefsels heel luchtig, zit er veel stilstaande lucht tussen de vezels en voelt de wollen stof warm aan. Het isoleert goed
Waaruit bestaat wol?
Wol bestaat uit keratine, dat is een eiwitstof die zeer elastisch is.
Waarom is wol prettig voor de huid?
Wollen vezels geven ons bescherming en een warm gevoel. Ze verhogen ons comfort.
Wol en allergie?
De wol zelf geeft geen allergische reactie. Wel kan het natuurlijke wolvet, lanoline, een allergische reactie veroorzaken.
Wat zijn de eigenschappen van wol?
Wol is zacht, warmteregulerend, ademend, absorberend, vuilafstotend en goed isolerend. Wol is brandwerend en kreukt weinig. Wol kan veel vocht opnemen, tweemaal zoveel als de stof zelf weegt. Wol droogt wel langzaam.
Hoe vaak moet wol gewassen worden?
Wol heeft een natuurlijke bescherming tegen vuil en hoeft niet zo vaak gewassen te worden. Het luchten van wol zorgt voor een natuurlijke frisheid.
Hoe kan wol gewassen worden?
Wol kan het beste gewassen worden met loogvrije wol-wasmiddelen, en mag niet te heet gewassen worden. In speciale wolwasprogramma’s in de wasmachine wordt het wasgoed slechts matig op en neer gebracht, hetgeen gunstig is omdat wol door sterk bewegen in warm water kan vervilten.
Is wol veilig voor jonge kinderen?
Ja. Wol is een natuurlijk product dat ademt en van nature vlamwerend is.
Wat is zijde?
Zijde is een vezel die afkomstig is van de cocon van de zijderups. Deze grote volgegeten rups spint een draad van ca. 1 km lengte om zich heen tot een naadloze omhulling. Het karakteristieke van zijde is dan ook gelegen in de speciale beschermingseigenschappen.
Waarom is zijde prettig voor de huid?
Zijde heeft kwaliteiten die wel vergelijkbaar zijn met die van wol. Het heeft een groot vermogen tot vochtopname (minder dan wol), biedt een goede bescherming tegen een wisselend buitenklimaat (ook minder dan wol), het ventileert goed en neemt afvalstoffen op.
Wat zijn de eigenschappen van zijde?
Zijde heeft nog extra kwaliteiten. Het heeft een grote treksterkte, het kan aangenaam koel aanvoelen en het kan ook een speciale genezende/verzachtende werking hebben voor talloze klachten (bijv. migraine, eczeem en spanning).
Zijde en allergie?
Mensen die allergisch zijn voor wol, kunnen vaak wel zijde verdragen. Zij kunnen daardoor toch een goede warmtebescherming bereiken.
Hoe kan zijde gewassen worden?
Zijde kan het beste met een zijde-wasmiddel gewassen worden, met de hand of met een zijdeprogramma in de wasmachine.
Is zijde veilig voor kinderen?
Ja. Zijde biedt kinderen een extra omhulsel waarin ze zich veilig en geborgen voelen.
Huh ? Mn eigen tekst is nu weg !
Het materiaal waarvan kleding gemaakt is, kan invloed hebben op onze gezondheid en ons welbehagen. Het speelt een belangrijke rol in de warmtehuishouding. Het is bekend dat synthetische stoffen meestal de ventilatie en vochtcirculatie belemmeren. Dat leidt tot kleding die doordrenkt is met transpiratievocht en dat kan de basis vormen voor een mogelijke verkoudheid (afkoeling) en bacteriegroei (luchtjes).
Kleding van plantaardige textielvezels (bijv. katoen en linnen) heeft een betere werking. Maar de meest positieve werking op de gezondheid heeft kleding van eiwitvezels: wol en zijde. Deze stoffen kunnen niet alleen preventief de gezondheid beschermen, maar kunnen therapeutisch, verzachtend of zelfs genezend werken. Wol, zijde, katoen en linnen zijn materialen uit de levende natuur. Zij hebben het vermogen om te “ademen” en veel vocht op te nemen en af te geven, dit in tegenstelling tot “dode” synthetische vezels.
Wat is wol?
Wol is de huidbedekking van schapen. Wol bestaat uit vezels die eigenschappen hebben, zoals lengte, kroezing, sterkte, fijnheid, glans en zuiverheid. Elk ras van schapen heeft zijn eigen eigenschappen.
Waarom voelt wol warm aan?
Wolvezels zijn sterk gekroesd, dat wil zeggen dat ze veel golven hebben. Door deze kroezingen zijn wollen weefsels heel luchtig, zit er veel stilstaande lucht tussen de vezels en voelt de wollen stof warm aan. Het isoleert goed
Waaruit bestaat wol?
Wol bestaat uit keratine, dat is een eiwitstof die zeer elastisch is.
Waarom is wol prettig voor de huid?
Wollen vezels geven ons bescherming en een warm gevoel. Ze verhogen ons comfort.
Wol en allergie?
De wol zelf geeft geen allergische reactie. Wel kan het natuurlijke wolvet, lanoline, een allergische reactie veroorzaken.
Wat zijn de eigenschappen van wol?
Wol is zacht, warmteregulerend, ademend, absorberend, vuilafstotend en goed isolerend. Wol is brandwerend en kreukt weinig. Wol kan veel vocht opnemen, tweemaal zoveel als de stof zelf weegt. Wol droogt wel langzaam.
Hoe vaak moet wol gewassen worden?
Wol heeft een natuurlijke bescherming tegen vuil en hoeft niet zo vaak gewassen te worden. Het luchten van wol zorgt voor een natuurlijke frisheid.
Hoe kan wol gewassen worden?
Wol kan het beste gewassen worden met loogvrije wol-wasmiddelen, en mag niet te heet gewassen worden. In speciale wolwasprogramma’s in de wasmachine wordt het wasgoed slechts matig op en neer gebracht, hetgeen gunstig is omdat wol door sterk bewegen in warm water kan vervilten.
Is wol veilig voor jonge kinderen?
Ja. Wol is een natuurlijk product dat ademt en van nature vlamwerend is.
Wat is zijde?
Zijde is een vezel die afkomstig is van de cocon van de zijderups. Deze grote volgegeten rups spint een draad van ca. 1 km lengte om zich heen tot een naadloze omhulling. Het karakteristieke van zijde is dan ook gelegen in de speciale beschermingseigenschappen.
Waarom is zijde prettig voor de huid?
Zijde heeft kwaliteiten die wel vergelijkbaar zijn met die van wol. Het heeft een groot vermogen tot vochtopname (minder dan wol), biedt een goede bescherming tegen een wisselend buitenklimaat (ook minder dan wol), het ventileert goed en neemt afvalstoffen op.
Wat zijn de eigenschappen van zijde?
Zijde heeft nog extra kwaliteiten. Het heeft een grote treksterkte, het kan aangenaam koel aanvoelen en het kan ook een speciale genezende/verzachtende werking hebben voor talloze klachten (bijv. migraine, eczeem en spanning).
Zijde en allergie?
Mensen die allergisch zijn voor wol, kunnen vaak wel zijde verdragen. Zij kunnen daardoor toch een goede warmtebescherming bereiken.
Hoe kan zijde gewassen worden?
Zijde kan het beste met een zijde-wasmiddel gewassen worden, met de hand of met een zijdeprogramma in de wasmachine.
Is zijde veilig voor kinderen?
Ja. Zijde biedt kinderen een extra omhulsel waarin ze zich veilig en geborgen voelen.
Huh ? Mn eigen tekst is nu weg !
dinsdag 30 november 2010 om 14:13
dinsdag 30 november 2010 om 14:15
http://www.natuurlijkgoed ... tegory_id=31&Itemid=1
hier ook diverse wol
http://www.annaki.nl/home ... omper-met-lange-mouw.html
hier ook diverse wol
http://www.annaki.nl/home ... omper-met-lange-mouw.html
dinsdag 30 november 2010 om 14:58
Oh Viool ik zie dat je annaki er ook bij hebt staan. Als ik er niet speciaal voor naar Zutphen reis, dan bestel ik het hier. Sterker nog ik had gisteren nog een bestelling geplaatst voor een paar wollen shirts en wollen sokken. Kan me er weer zo op verheugen om dat in huis te krijgen en mijn meiden lekker aan te trekken.
Nu hebben ze ook allebei een wollen shirt aan, en de jongste ook een wol-zijden broek onder haar lange broek.
Nu hebben ze ook allebei een wollen shirt aan, en de jongste ook een wol-zijden broek onder haar lange broek.
dinsdag 30 november 2010 om 15:03
Oh bengel lekker mn woltik met je delen ! Ik ken dat helemaal. Het heeft iets puurs. Ik houd ook van mooi materiaal. Zo krijg ik de rillingen van die kunsstofkleding voor kinderen. Zelf draag ik wel die moderne stoffen.
Maar zwijmelen bij een nieuw truitje bij mn meisje aan doe ik ook, heerlijk die warme handjes en voetjes. En snachts als ik haar voed voelt ze altijd zo cimfortabel.
Ik ben echt verliefd op die kleertjes omdat ze mn meisje zo warm houden.
@amalia in de winter ben ik voor min 70% wol.
( al heb ik ook de katoen wol zijde )
Maar zwijmelen bij een nieuw truitje bij mn meisje aan doe ik ook, heerlijk die warme handjes en voetjes. En snachts als ik haar voed voelt ze altijd zo cimfortabel.
Ik ben echt verliefd op die kleertjes omdat ze mn meisje zo warm houden.
@amalia in de winter ben ik voor min 70% wol.
( al heb ik ook de katoen wol zijde )
dinsdag 30 november 2010 om 15:17
Weet je wat ik zo raar vind ? Bij mviool wilde ik babyachtige kleuren en moest alles heel zacht en ingetogen en zeker niet donker en bij oviool valt mijn oog nu gerust OOK op blauw, beige, grijs, rib, spijker ( wel zacht ) en niet alleen zoetig. Ik zit op de dsite van mexx te kijken en vind bijv de donkerblauwe versie van een gebreid jurkje mooi. En bij mviool kocht ik geen donkerblauw en weet je hoe moeilijk dat is bij een jongen ( ik kreeg t overigens wel )
dinsdag 30 november 2010 om 15:40
Ik zie zoveel moois op mp maar altijd buiten de randstad en door iets ergens op te halen weet ik ook of ik het wil meestal ( tenzij ik het direct weet / goed gevoel heb ) maar ja met kleding van mp geen ervaring.
Ik zou eigenlijk op de vrije school moeten, daar hebben ze vast van die doorschuifsystemen
maar tot nu toe toch nooit " de klik " gehad met een vrije school
Ik zou eigenlijk op de vrije school moeten, daar hebben ze vast van die doorschuifsystemen
maar tot nu toe toch nooit " de klik " gehad met een vrije school
dinsdag 30 november 2010 om 16:36
Meisje had het goed gedaan gelukkig. Alleen erg gehuild toen ze voor de 2e keer naar bed moest, toen hebben ze haar mee naar buiten genomen met spelende oudere kindjes, heeft ze in de wagen geslapen, nou ja ook goed.
Ik ben een muts hoor, ik wil haar nergens achter laten, maar liefst gewoon zelf bij haar zijn.
Ik ga ook es bij asterra kijken.
Ik ben een muts hoor, ik wil haar nergens achter laten, maar liefst gewoon zelf bij haar zijn.
Ik ga ook es bij asterra kijken.
dinsdag 30 november 2010 om 17:20
Meiden, help, moet ik me zorgen maken; dit is nou precies waarom ik wil dat anderen haar niet tillen ( kinderen ) mviool pakt haar op en legt haar in box, komt ze met haar achterhoofd hoofd op de rand van de box.
Er ligt nml een kussen in en je moet haar er o de goede plek inleggen.
Ik ben harstikke bang dat ze nu wat heeft! Ze huilde vrij hard. 1 of 2 minuten.
Jee ik sta te trillen en mviool ging ook meteen huilen.
Er ligt nml een kussen in en je moet haar er o de goede plek inleggen.
Ik ben harstikke bang dat ze nu wat heeft! Ze huilde vrij hard. 1 of 2 minuten.
Jee ik sta te trillen en mviool ging ook meteen huilen.