Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
@sardegna, geweldig hihi ik moet de jongens het voor laten doen! Ik ben niet blij als ze met zes maanden al gaan immiteren, dan kan het nog leuk worden! Of beter, laat haar niet alles onthouden. Weet je, Ootje kijkt altijd helemaal al opgewekt mee met alles en het meest geinteresseerd kijkt ze mee als ik met de jongens in discussie ben of serieus of boos ben dan kijkt ze met een grote lach op haar gezicht naar me (daar kom ik dan achter als ik even naar haar kijk)
Nee, nog geen naam, nog geen geboortekaartje, nog geen kamertje dat klaar is. Ik zei dit weekend tegen man dat ik al bijna 30 weken ben. Die verslikte zich hevig in zijn koffie en schoot direct in de stress. Maar daar heb ik nu helemaal geen stress over. Vind ik zo goed van mezelf (gelukkig ben ik wel gestresst over 1001 andere dingen, haha)!

Ik ga ook op hyves kijken voor de namen van Sardegna

Hier ook volop sneeuw. Ben blij dat we allemaal lekker thuis zijn en er niet meer uit hoeven.

Hier pas de box na de geboorte. En als deze er net zo vaak in ligt/zit als mijn jongste, dan hoef ik hem eigenlijk niet neer te zetten. Die zat er namelijk nooit in.
man belde net dat hij nog lang niet klaar is op het werk en daar waar hij is (ver, geen flauw idee waar) sneeuwt het dus..
Nou dat kan dan dus wel bij Sardegna en mij in de buurt zijn, waar je man nu is. Sneeuwt het bij jullie niet dan?
Oh mijn dochters gaan me zo mooi maken met make up (die heeft de oudste gisteren gekregen voor haar verjaardag). En dan nog even knutselen met mijn haren. WAt zal ik mooi worden, jammer dat jullie dat niet kunnen zien,hahahaha
Maar daar ga je natuurlijk een foto van maken en op Hyves zetten Bengel Want dat willen we uiteraard wel zien.

Ik heb nog een heel mooi blauw ledikant van Bobita, kleur zoals boven dat blonde meisje hiernaast. Geinteresseert? Bijna niet gebruikt, incl goed matras.

Viool, mss zit je man hier. Let it snow let it snow let it snow!!! Volgende week gaan de winterbanden onder de auto, tot die tijd uitkijken dus!

Loop ik voor het eerst met A in de wandelwagen gaat het sneeuwen! Kind keek haar ogen uit. Viel dus echt niet in slaap ha ha.

Oudste viel sowieso niet in slaap in de wagen, alleen in de bak. Dat was een probleem joh. Middelste wel.

Pff ik hoop dat man veilig thuis komt met die sneeuw. Zijn auto heeft ook nog geen winterbanden (nee, dat rijdt niet lekker, eigenwijs) en hij slipt zonder sneeuw al alle kanten op ha ha. En ik moet vanavond zingen dus ik hoop wel dat hij op tijd is.
Haha ik lijk wel een indiaan op oorlogspad! En die meiden van mij mogen er ook zijn. Dit is echt te leuk dames, dat staat jullie nog te wachten (en sommigen hebben dat ook al).
Foto !!!
Amalia minder.. Sneeuw en gladde banden !

Kunnen buggies wel door de sneeuw of kan ik beter mn easywalker opknappen ( wieltjes bugaboo zijn van die zwenkwielen volgens mij glij je zo de stoep af )

ik zal wel een saaie mutsefluts zijn maar ik heb dus GEEN zin in sneeuw
Je hebt een saaie avator Viool Vond die andere leuker.

Nou nog geen namen van Sardegna op Hyves

Sneeuwfoto op Hyves. Overigens ligt er nu alweer meer
Ik ga even prutsen met foto's!
Lief van je Amalia dat je aan me denkt voor dat bedje. DAt is gelukkig al wel voor elkaar. Schuift gewoon door van de jongste, en de baby gaat de eerste tijd in een wiegje. Maar toch bedankt!
Namen stonden een paar uur geleden al op hyves amalia, bij et namentopic. En daar zag ik dat ze er een paar maanden geleden ook al stonden

En nu ga ik ook naar hyves, want er staat vast een mooie foto van bengel's make up?

Gezellig hier, 5 kinderen in huis na school...
NOu ik verveel me dood; jongens zijn uit spelen, meisje slaapt en ik heb alle was al opgevouwen. De boodschappen worden gebracht, huis is vanmorgen schoongemaakt. Pompidom, wat kan ik doen??? Heb om nog luier te zijn ook nog maar even wat uit de vriezer getrokken wb eten, hoef ik ook nog niet te koken ook.
oh namentopic, ik dacht krabbels. *zoef weg*
Ja hoor ook van mij eindelijk buikfoto op hyves!
Fijn ik vond nog een wasje in de droger. Die is nu ook opgevouwen. Wat nu??

Ohja ik kan het in de kast gaan leggen . Fijn weer een aktiviteit.

Pff, wat moet ik doen als de kinderen over 3,5 jaar allemaal op school zitten? Ik ga me dan echt doodvervelen. Ik zou kunnen gaan werken dan...

Ha ha ik ben echt erg! Goed, was opruimen in de kasten, dat ga ik doen.
Haha niet Te actief Amalia !! Ik wou dat ik jouw energie had.

Foei foei foei die escher heeft heel wat hersenbrekers gehad op mijn avatar

ik wilde eigenlijk het meisje in het roze jurkje / rokje ( foutje ) deze is van mijn lessen

Ik heb vandaag de moed verzameld om de garage in te gaan voor de was, jaaaaa aplaus, dank u, dan trekt de kou nog eens lekker door je huis. Als het zo lekker blijft hier brrr zit er niks anders op dan voor de kachel geplakt zitten. Voor de kachel is het prima!
En in de woonkamer keuken kkkkoooouuudddd !

Ik sta bibberend te koken. Man staat in limburg in file en is voorlopig niet hier.

Wat kijk ik uit naar zo'n huisje met open haard over twee weken hihi. Ik weet waar je mij dan kan vinden.

Zou het leuk zijn om met ootje in het zwembad te gaan( babybad ) en wat doen jullie aan??

Met mviool deed ik babyzwemmen. Misschien ga ik dat van het voorjaar ook eens met o doen als de jongens op school zitten
WAar ga je heen dan Viool over 2 weken?

Ik heb met A wel gezwommen, maar in echt warm water en ze had ook nog een soort surfpakje aan. Dat was wel wat te groot, maar dan koelde ze niet zo af boven water. En maar kort ,want het is echt wel heftig in een echt zwembad. Alleen alle geluiden al! Maar wel heel erg leuk.

Ik word gek van die stomme pop up reclames. Ik ga maar weer met de Iphone hier forummen, dan heb je dat niet.

Grr appie nog niet geweest. Vorige week ook al te laat. Nu is het spekglad dus ik snap het wel, maar dan bel je toch? Ik ga mooi de bezorgkosten van vandaag en vorige x terug eisen
Zit je avondeten erbij ? Vervelend !! Je verwacht ze dan toch om bepaalde tijd.

We gaan naar weert. Gewoon simpel huisje.

Maar met goede verwarming en lekker samen zijn...
hoi hoi!

Viool jij veranderd ook vaak van motto en avatar! Ik dacht wie schrijft er nu weer mee haha

Bengel zielig dat je meisjes ziek zijn, gaat je oudste na sinterklaas naar school? Lijkt me anders wel heftig gelijk in een feestweek aan school beginnen?

Leuk dat haar verjaardag geslaagd was!

Amalia balen van die boodschappen, ik heb het ook een tijd gedaan, tot ze de dag voor pasen de helft maar geleverd hadden en ik alsnog naar een stervensdrukke supermarkt kon, sindsdien nooit meer besteld

Lekker gewerkt vandaag, hier ook sneeuw, de kinderen wilden niet naar binnen sjonge wat kunnen ze daar van genieten!
Ik hou jullie scherp dames!! Als ik maar niet zo vaak van man en kapsel verander is het goed toch ?

Hm ik mag dan creatief zijn, die surprises ik kan ze wel ! Elk jaar zelfde gedoe en het is nou nooit eens gezellig knutselen zoals ik vroeger deed. Nee ze beginnen te laat en willen dan nog van alles, argh ik zat gewoon braaf met viltstiften en lapjes en oude spullen..

Ik ben ook gewoon moe......
Rw hoe ziet jouw werkdag eruit ? Werk je in groepen ?
Op maandag heb ik een stagiaire van mwd die de hele dag meeloopt, ik had vandaag elk uur een client, vanmiddag een coaching gesprek en de laatste twee uur heb ik een training gegegeven in competenties.

Donderdag is mijn psychosedag dan werk ik voornamelijk voor de GGZ.

Dit was een korte versie van roze wolk haar dag! Als je meer wil weten zet ik wel een stukje op hyves!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven