Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Marels ik pies in m'n broek!!
Moguh dames!

Vanavond werken! Ik zie een beetje tegen de reis op.

Het is extreem glad hier. Denk dat ik maar wat eerder vertrek zodat ik als een bejaard wijfje over de weg heen kan.

Bedankt voor de opbeurende woorden en gedicht gister en inderdaad ik heb pukkels van de chocolade maar dat is niet erg.

Ga even douchen en optijd naar mijn werk! Fijne dag allemaal
Het gras aan de overkant is niet groen.
Joow!

Misschien kan je sneeuwkettingen kopen Kampen, handje op de vangrail en gaan

Graag gedaan hoor wijffie

Ik ben moe, moe, moe. Het kost mijn lichaam veel energie om

a. warm te blijven

b. de ontsteking te bevechten

c. de medicijnen te laten werken

d. te werken

Dus dat wordt vroeg naar bed vandaag. Heb net al ff geslapen maar het is er niet beter op geworden.

Waait het bij jullie ook zo? Het lijkt wel storm!
Mogge.

Het is koud. Wisten jullie dat al? En het schijnt zo te gaan sneeuwen maar het is nog niet begonnen. Hoewel, volgens buienradar gaat het hier pas vannacht los. En als het eenmaal begonnen is, stopt het voorlopig niet meer.

Hier ook een smerige koude wind vandaag trouwens, het waaide behoorlijk hard.

Verder heb ik de tandarts overleefd vandaag. Ik was trots.
De laatste keer was ik bovengemiddeld trots had namelijk niet gehuild bij mijn bezoek.Zelfs niet toen de tandarts zei dat mijn verstandskies er uit moet. Nu ben ik in afwachting of de tandarts misschien last heeft van geheugenproblemen, ik heb mezelf gezworen er hem daar nooit op te wijzen.

Buienradar zegt dat mijn deel van Nederland morgen ergens aan de beurt is. Nou prima hoor, als die kut wind maar oprot.

Had ik al gezegd dat ik moe ben? Vast wel, nou dan neem ik maar een bakkie rijstepap!
Rijstepap, dat ga ik misschien vanavond maar eens koken.

Goed plan!

Ik ben ook moe trouwens.

Ben jij ook zo'n held, met de tandarts? Pfffttt.... Laatste jaren heb ik gelukkig niks gehad, maar ik verdenk hem ervan dat ie zégt dat er niks is en dat ie wacht tot het zo erg is dat ie wel moet.

Of ik ben gewoon paranoia natuurlijk.
Kijk ook een liefhebber. Meestal hoor ik in mijn omgeving gétver pap!! :puke:

Mijn tandarts is een ontzettend lieve man. Maar ik wil altijd zo snel mogelijk weer uit die stoel. Al heeft hij tot nu toe altijd woord gehouden: dat 'ie mij geen pijn zou doen. Maar toch... het is toch ook gewoon weer een controle dingetje en zenuwpijn vind ik een hele nare pijn.
Hello ladies

Hier ligt overal sneeuw en vind het wat hebben hoor maar ook een beetje te vroeg! Dadelijk is de sneeuw op met kerst

Dapper zijn jullie bij de tandarts. Ik vind het ook doodeng.

Sorry ik nek ook bij pap maakt niet uit wat voor

Ga nu maar weer douchen en optijd de deur uit en idd handje aan de reling en gaan :P
Ja dat zou wat zijn, sneeuw op met kerst... Wat is jullie planning eigenlijk met kerst? Ik ga 1e naar schoonzusje en 2e naar m'n ouders. Geen moeilijk gedoe, gewoon zijn waar je het gezellig vindt en geen grote culinaire hoogstandjes of erger nog een 10-gangen menu uitzitten in een restaurant.

Ben net ook met handje op de vangrail thuisgekomen. Was wel lelijk ongeluk onderweg... En busje frotaal tegen een boom en aan de andere kant een auto net niet in de sloot. Politie en ambulance waren er al dus hoop, met name voor de bestuurder van het busje, dat ze nog een beetje heel zijn.

Geeft niets hoor Kampen, de minder er pap lusten des te minder ik hoef te delen. Vriend eet nooit pap, zegt 'ie gister ineens. Ik neem ook pap, WTF!!

Straks uit eten met mijn collega's maar nu eerst moeders die komt theeleuten.

Later!!
Present.

En ik ben moei.

TikkerT, die rijstepap maak je toch wel helemaal zelluf he?
Zo heb de chaos op het werk oveleefd...

Ik werk kerstavond, 1e kersdag vrij en dan ga ik lekker gourmetten ofzo.. 2e kerstdag werken en dat vind ik prima vind kerst niks aan geef er niks om doe mij maar party met O&N.

Maar zoals het eruit ziet party ik alleen haha bijna iedereen viert het in het buitenland.

Ga slapen ben kapot van het werken wat een chaos en een hoop boze mensen zucht ga lekker op 1 oor. tot morgen
Ik ben lui, lig nog lekker in bed! Moet over een uurtje bij een vriendin zijn dus moet zo wel wat gaan doen.

Eten gister was lekker en heel gezellig.

Marels ik moet je eerlijk bekennen dat ik de pap gewoon koop in een bakkie. Die van Campina vind ik lekker! Maak het ook wel eens zelf, maar omdat ik zeg maar de enige ben die het normaal eet, heb ik meteen weer zoveel.

*Sjors slaat Bing!!*

Kampen waarom zijn de mensen bij jou boos? Volgens mij heb jij best een stressvolle job of niet?

Nou ga maar eens douchen anders ben ik straks te laat.

Fijne dag!
Ik maak ook altijd maar twee bakkies pap hoor Tikker. Kan best. Alleen even goed afwegen.

Verder; ik heb het koud. Dan moet ik zo de kachel aan gaan maken, maar ik heb geen zin om op te staan. En had ik al gezegd dat ik het koud heb?

Kampen; klinkt gezellig
Overigens had ik wraps gehaald bij de visboer voor tussen de middag, maar ze waren niet eens heel lekker.... Zonde van de centen weer dus.
Grrrr oke oke maak het wel weer eens een keer zelluf...

O het sneeuwt hier heel hard nu! Wel gezellig hoor als je zo binnen zit. Heb de verwarming lekker op 22 graden staan en ga zo nog lekker een bakkie rijstepap naar binnen werken.

Vanmiddag eindelijk alle sinterklaaskado's gekocht dus ben helemaal klaar!

Marels heb je het al een beetje warm inmiddels? Of moet ik je komen ontdooien?
Dames

Tik de mensen waren boos omdat er heel veel vluchten geanulleerd werden en niet naar huis konden etc.

Stressvoll ehmm nou voor mij niet hoor ik maak me niet drukker dan nodig is. Mensen die tegen me schreeuwen etc doet me nu niks meer. In het begin wel maar nu heb ik een dikke huid

De kat is boos ben 24 uur weg geweest en wil niks van me weten hoe gezellig
O ja natuurlijk... al die mensen die daar aan het wachten zijn totdat ze weer naar huis kunnen. Gelukkig heb je een dikke huis. Ik ben veel te gevoelig voor dat soort dingen.

Haha zou ook boos zijn als ik jouw kat was. Heeft 'ie zich helemaal zelf warm moeten houden.

Ben vandaag met handje op de vangrail naar Amsterdam geweest. Was gezellig! Nu lekker stamppot heten.

Kom straks nog wel ff kijken.
Tikker heb je je bril niet op? Dikke huis en stamppot heten ?

Ik heb gister gezellig sinterklaas gevierd met de fam en ben nu bij mijn ouders.

Ja de Gismo was goed over de zeik haha maar goed het is niet anders.

Pas je op tikker dat je niet vast vriest aan de vangrail.
Ooh!! mijn zus belde en mijn multi-tasken heeft niet zo goed uitgepakt

Ik ga morgen sinterklaas vieren, thuis met de familie. Vanavond lekker op de bank met vent en kat.
tis je vergeven hoor! Ben er ook niet altijd even goed in.

Lekker een avondje op de bank met je vent en kat dus! Niks mis mee.

Ben vanaaf even bij mijn ouders en morgen een lekker rustig dagje alleen.

Heb het trouwens wel koud, word weer tijd voor de sauna
O ik hou ook enorm van de sauna!! Vooral vanmiddag met die gure wind.. dan krijg je heel veel behoefte aan een lekkere sauna en bubbelbad of stoombad. Ja moet ook snel weer eens!

Kat was net even naar buiten maar hij vond het helemaal niets. Nu ligt op bij ons op de bank, tussen ons in, een beetje lui te wezen. En vent zit te mopperen dat er niets op tv is. Een heerlijk avondje is gekomen
Ben thuis ben kapot maar heb wel een leuke en gezellige avond gehad

Wil even een nummer met jullie delen. Adele- Rolling in the deep.

Vind het een prachtig en een passend nummer voor mij haha maar hij is geweldig

Oke dames dat was het voor nu en nu oogjes dicht en snaveltjes toe
Thx for sharing! Vind het ook een heel mooi nummer (zal even beter naar de tekst luisteren, geen idee waar het over gaat)

Ik ga Klaas vieren, fijne dag allemaal!

O en voor de liefhebber: vanavond Boer zoekt hoer vrouw!!
Ik wil ook naar de sauna maar ik heb geen centen. Wij moeten érnstig zuinig aan doen en sparen... Dus ja.

En van de week zal ik wel eens naar Adele luisteren.

Hier is Sinterklaas al opgehoerd, mijn kerstboom staat sinds vandaag binnen.

En; de sneeuw is weer weg
Houden jullie nou echt met zijn 3-en dit topic in stand? Wat knahap!!

Ik verveel me, man is aan het koken en ik heb me toch een trek! Forummen dus maar dan he?

Sint is ook hier weer vertrokken, heb een goede avond gehad, was gezellig met de familie!

En vanmiddag de kerstboom in de steigers gezet!! Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven