Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Ah, dus jij werkt op Neerlands grootste luchthaven, kan ik toch niet ruiken? Oh shit....man en ik gaan vrijdag vliegen!! Vanaf Weese, gaat dat problemen geven, denk je?
Waar vlieg je heen yonna? Want veel luchthavens zijn gesloten en als de mist weg is en er ligt geen sneeuw dan voor zie ik geen problemen. Maar ja heb helaas geen glazenbol

Nee kan je ook niet ruiken dat ik daar werkm dacht dat je het hele topic wel gelezen had
Het gras aan de overkant is niet groen.
Wij gaan een weekend naar Milaan. Vrijdagmorgen om half 8 vliegen we. Man zit gelijk vliegveld Weeze te checken

Er wordt gewoon gevlogen en alles op tijd vanaf Weeze. Pak van mijn hart!

Ik had het wel eens gelezen ergens.... waar ook alweer? Oh ja! Op dat andere topic wat ter ziele is!
Toe maar een weekend Milaan ben jaloers krijg geen eens vrij om een dag bij te komen. Heb wel de gewone vrije dagen maar een extra dagje zit er niet in.
Ga jij nog wat leuks doen de feestdagen? Of moet je dan ook werken?
Joehoe!!!!!!!!!

Was vanavond even druk met mijn andere leven! Kampen je bent de heldin van Schiphol!! Zijn de passagiers wel een beetje lief geweest of waren ze allemaal kribbig. Man en ik hebben nog even getwijffeld of we niet gezellig op Shol zouden komen logeren, leek ons wel gezellig

Ja het is fijn om het definitief te horen. Ik wist dat als het niet goed zou zijn dat ze me eerder teruggeroepen zouden hebben. Maar de extra bevestiging is goed.

Lekker Yonna naar Milaan! Owww heerlijk Italiaans eten!

Mijn vriend krijgt binnenkort weer een beugel, ook zo'n duur grapje dat niet vergoed wordt.

Marels waar blijf je???

Dames ik ga heerlijk slapen. Morgen moet ik weer intelligent doen enzo zucht...

Truste!
De meesten zijn erg kribbig maar er zijn er een enkele die er de humor wel in zien.

Marels was gister druk met haar sociale leven denk ik :P

Nou tik ga jij maar lekker slim doen en blij zijn dat er niks loos is. Heerlijk is dat toch.

ga ik vandaag lekker een beetje aanrommelen
Ow en ik ga opzoek naar een andere tattoo shop in Zwolle zijn ze niet aardig.

Een tattoo ja een tattoo en wel nummer 2.

Nou spui je mening maar zonde van je lichaam blabla maar goed ik heb een tijdje geleden een hele lieve kaart gehad met een latijnse tekst. Die wil ik graag laten zetten de betekenis is zij vliegt op eigen haar eigen vleugels en in latijns is het Alis volat propriis.

Nou zit ik dan alleen op het topic ga nu naar de bandenboer kijken of ik andere banden nodig heb maar weet eigenlijk al dat ik mijn buidel moet trekken bah bah
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij met hun lichaam doet. Wil je piercen, bekladderen, snijden maakt mij niet uit. Dus Kampen mijn zegen heb je Vind het een prachtige tekst!! Waar komt 'ie?

Begrijp ik het nu goed dat je al een tatoo hebt? Wat voor en waar? Ik zou er ook best een willen maar doe het gewoon niet. Ik ben bang dat ik er toch spijt van ga krijgen. Stom eigenlijk want ik had 'm al 13 jaar kunnen hebben. Maar... wat ik destijds zou hebben laten zetten zou waarschijnlijk nu heel anders zijn. Als ik er één zou laten zetten zal het op de binnenkant van mijn pols zijn. Of net zoals Wendy van Dijk op de onderarm. Een bekende van mij heeft een engeltje getatoeerd op haar schouder, vind ik ook altijd nog wel een mooie.
Ik heb nu een tattoo op mijn pols een zuid afrikaans symbool die staat voor onafhankelijkheid en voor mij je kan me wel buigen maar niet breken.

nummer 2 komt op mijn rug of in mijn zij, ben er nog niet over uit. Op mijn andere pols wil ik hem niet dus ben nog aan het puzzelen

Spijt nou ja heb van meer dingen spijt maar mijn tattoo herrinnert me eraan hoe moeilijk en kut het soms is het word daarna altijd beter.

Nummer 2 die gaat komen staat voor mijn sterke wil en persoonlijkheid ik kom er altijd op eigen kracht, dat is de gedachte.

En ach ben ik dadelijk wel een hippe oma
Over hippe oma's gesproken, deze oma heeft 3 tattoo's en er komt nog een vierde!

Je bent een sterke dame, Kampen met mooie motto's! Daar kan deze oma nog wat van leren!

Boev was hier vanmorgen om kwart voor 7 en is net opgehaald door zijn papa en mama. Blij dat hij er is, maar toch ook weer blij dat hij weer met mama mee is

Man staat te koken, en is klaar! Wij eten worteltjes, aspergepuntjes, pasta en tomatensaus! Een filetlapje erbij....mjammie! Eet smakelijk!
Yonna en wat voor 4e tattoo word het? Ben benieuwd

Nou als ik jou soms lees op het forum ben jij een hele wijze oma.

Ik heb gegeten bij een vriendin was erg gezellig.

Tja kinderen leuk maar nog effe niet hoor
Mogge. Ik ben een beetje afwezig momenteel, want, druk.

En op het moment ziek; buikgriep. Ole!
668, the neighbour of the Beast
Krijg je ervan Marels als je niet optijd gaat schijten

Grapje hoor beterschap ga ik balen dat ik bij moet betalen aan servicekosten en stookkosten van gemeentschappelijke ruimtes.

Yonna ik wil weten hoor wat je 4e tattoo word.
Ik ben ook niet helemaal fit, beetje buikpijn en zo'n onbestemd gevoel. Maar ik ben nooit ziek, dus nu ook niet!

Ik wil deze tattoo laten zetten, Kampen. Maar ik weet nog niet op welke plek:

Erg mooi!

ik heb stapels werk en er geen zin in.
quote:Combat schreef op 09 december 2010 @ 14:29:

Erg mooi!

ik heb stapels werk en er geen zin in.Til je bureau aan een kent flink op...
kant
Mooi Yonna zijn het de circels van het leven of heeft het een andere betekenis?

Een mooie plek vind ik tussen de schouderbladen alleen zie je hem dan niet. op je enkel misschien of pols?

Welke heb je nog meer en waar?

Had ik al gezegd dat ik schijt ziek word van viva? Ik blijf maar inloggen en ik kan niet naar mijn laatste van viva dood en dood moe word ik ervan
Ow en wie heeft dit ontwerp bedacht of gemaakt? ben wel benieuwd waar het vandaan komt?
Mooi Yonna! Ik zou zeggen pols of enkel, maar misschien zijn die al versierd.

Wat voor tatoo zouden jullie voor mij uitkiezen?

Marels beterschap! Ik voel me ook niet helemaal lekker, hoofdpijn, misselijk, moe en half verkouden (zet niet echt door ofzo) Gelukkig morgen vrij dus lekker uitslapen. Ga morgenavond naar kerstdiner van werk vriend dus hoop wel dat ik een beetje fit ben.
Tikker een tattoo voor jou zou zijn een vlinder nee geen idee het is iets wat je tegenkomt en wat voor jou speciaal is etc zo heeft een collega laatst een salamandertje laten zetten zou voor vruchtbaarheid staan.

Ik ben ook weer verkouden hoest de longen uit mijn lijf en nee komt niet door het roken die liggen al een paar dingen te verstoffen in een hoekje

Leuk kerstdiner Tik hoop idd voor je dat je fit bent,
Het is de Motherhoodknot. Staat voor de lijnen met mijn kinderen en Boev. Ik weet nog niet of ik er stippen in wil hebben. Een stip voor ieder kind en kleinkind. Zo lijkt het net alsof ik een heel leger kinderen en kleinkinderen heb trouwens

Ik heb zelf ook al bedacht op de binnenkant van mijn pols, maar man vindt dat geen goede plek voor die tattoo. Ik wil hem niet op een plek waar ik hem zelf niet kan zien, vind ik jammer.

Ik heb een eigen ontworpen tattoo op mijn linkerenkel, een Chinees karakter op mijn rechterenkel en een kleine vlinder op mijn rechterbovenarm. Dus eigenlijk zou mijn linkerbovenarm de meest aangewezen plek zijn
Wauw is een mooie betekenis zeg komt je adop dochter er ook bij ;)

Ja op je andere arm zou ook mooi zijn, nou vind je een hippe oma hoor.

Heb bedacht dat de mijne op mijn rechterzij komt. Nu alleen even zoeken naar een goeie tattooman. In zwolle waren ze niet zo aardig. En cjay apeldoorn erg duur en hebben geen tijd om te tekenen.. Bij wie laat jij hem zetten?
Waarom vind je man je pols geen goede plaats? Wat ik ook een leuke plek vind. Maar dan kan je 'm idd echt niet zelf zien: achterkant van je nek, onder de haargrens. Vooral als je wat langer haar hebt dan komt 'ie als een mooie verassing als je je haar opzij doet.

Kampen wat ik mij dus afvroeg in welk lettertype laat je jouw tattoo zetten? Rechterzij coole plek en hoe groot worden de letters?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven