Speelgoed vraag
dinsdag 30 november 2010 om 11:06
Hallo,
Ik heb een neefje die voor Sinterklaas
Go Karts of Go Racers wil hebben die hij op Nickelodeon op de reclame vaak schijnt te zien.
Hij omschrijft het als wagentje die in huis overal overheen kan rijden.
Helaas kom ik niet verder dan Carrera Go racebanen op de speelgoedsites (te duur en volgens mij bedoelt hij geen racebaan) dus ik hoop op ouders,oppassers of familieleden die weten wat het kan zijn.
Tips welkom!
Ik heb een neefje die voor Sinterklaas
Go Karts of Go Racers wil hebben die hij op Nickelodeon op de reclame vaak schijnt te zien.
Hij omschrijft het als wagentje die in huis overal overheen kan rijden.
Helaas kom ik niet verder dan Carrera Go racebanen op de speelgoedsites (te duur en volgens mij bedoelt hij geen racebaan) dus ik hoop op ouders,oppassers of familieleden die weten wat het kan zijn.
Tips welkom!
dinsdag 30 november 2010 om 11:44
dinsdag 30 november 2010 om 23:14
Hoi allemaal.
Bedankt voor de reacties helaas ben ik er nog steeds niet achter.
Neefje zegt namelijk dat het niet van Lego is en zijn mama kan ik het niet vragen helaas.
Zijn papa weet het zelf ook niet....rare is dat ie vol blijft houden dat het op Nickelodeon is, dat het geen Lego is....dat het Go Kart heet en dat ze niet op een baan rijden maar op de vloer en dat hij overal over en op kan.
Ik vind zelf die van Nellebelletje heel erg lijken op zijn omschrijving dus als we er echt niet uitkomen is dat een goede oplossing.Denk dat hij die ook erg leuk zal vinden.
Gekke is dat ik zelf best vaak in speelgoedwinkels kijk voor ze maar dit ook niet ken.Leuke verkoper hier in de Intertoys wist het ook niet.
In ieder geval iedereen hartstikke bedankt voor de snelle en goede reacties!
Bedankt voor de reacties helaas ben ik er nog steeds niet achter.
Neefje zegt namelijk dat het niet van Lego is en zijn mama kan ik het niet vragen helaas.
Zijn papa weet het zelf ook niet....rare is dat ie vol blijft houden dat het op Nickelodeon is, dat het geen Lego is....dat het Go Kart heet en dat ze niet op een baan rijden maar op de vloer en dat hij overal over en op kan.
Ik vind zelf die van Nellebelletje heel erg lijken op zijn omschrijving dus als we er echt niet uitkomen is dat een goede oplossing.Denk dat hij die ook erg leuk zal vinden.
Gekke is dat ik zelf best vaak in speelgoedwinkels kijk voor ze maar dit ook niet ken.Leuke verkoper hier in de Intertoys wist het ook niet.
In ieder geval iedereen hartstikke bedankt voor de snelle en goede reacties!
dinsdag 30 november 2010 om 23:18
De reclame die ik vaak voorbij zie komen op Nickelodeon is een autootje die van kleur verandert als hij in koud/lauw/heet water gedompeld wordt. Is dat hem niet?
Zo niet, zal ik het morgen eens aan zoonlief vragen, misschien weet hij het.
-edit- Ik zie net op Nickelodeon dat het Hot Wings heet, die ik bedoel.
Zo niet, zal ik het morgen eens aan zoonlief vragen, misschien weet hij het.
-edit- Ik zie net op Nickelodeon dat het Hot Wings heet, die ik bedoel.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
woensdag 1 december 2010 om 15:38