Vandaag besteld, morgen in huis
vrijdag 3 december 2010 om 13:35
Heeft er iemand nog goeie tips?
Wij zijn op het laatste moment uitgenodigd om sinterklaas te komen vieren, en morgen kan ik de stad niet in.
Ik wil op internet kopen, maar moet het dus wel morgen hebben!
Ik zoek iets voor een man, een vrouw, en een kind van net 3.
Echte kleinigheidjes eigenlijk ook nog...
Wij zijn op het laatste moment uitgenodigd om sinterklaas te komen vieren, en morgen kan ik de stad niet in.
Ik wil op internet kopen, maar moet het dus wel morgen hebben!
Ik zoek iets voor een man, een vrouw, en een kind van net 3.
Echte kleinigheidjes eigenlijk ook nog...
vrijdag 3 december 2010 om 13:36
vrijdag 3 december 2010 om 13:41
Inderdaad, extra koopzondag of vanavond koop avond?
(ik vind deze site altijd wel fijn...) misschien een dorp in de buurt? Die hebben vaker op vrijdag avond koopavond.
Bol.com houdt zich tot nu toe braaf aan hun ''vandaag voor 17.00/21.00 (staat bij ieder artikel) besteld morgen in huis'' beleid... (deze toch drukke week veel dingen besteld en braaf op tijd geleverd).
Ze hebben daar ook speelgoed en nu een 2 + 1 gratis actie op allerlei artikelen van 10¤...
Veel plezier!
(ik vind deze site altijd wel fijn...) misschien een dorp in de buurt? Die hebben vaker op vrijdag avond koopavond.
Bol.com houdt zich tot nu toe braaf aan hun ''vandaag voor 17.00/21.00 (staat bij ieder artikel) besteld morgen in huis'' beleid... (deze toch drukke week veel dingen besteld en braaf op tijd geleverd).
Ze hebben daar ook speelgoed en nu een 2 + 1 gratis actie op allerlei artikelen van 10¤...
Veel plezier!
vrijdag 3 december 2010 om 13:44
Vrouw: schaal met kaarsen, glaasje. Vaak al ingepakt in folie te koop. Blokker/ Xenos
Man: lekkere creme bij Etos/ Kruidvat
Kind: speelgoed bij Blokker of houten pakjesboot (met snoep)
Ken het gevoel wel. Paar jaar geleden op het laatste moment besloten Sinterklaas te vieren. Gedichten gauw op werk gemaakt (handig, inernet..
). Vervolgens stad ingegaan. Binnen half uur alle cadeaus bij Blokker, cadeaupapier bij kassa meegenomen, thuis ingepakt en klaar.
Was zelf verbaasd dat het nog allemaal gelukt was. Viel ook nog in de smaak..
Man: lekkere creme bij Etos/ Kruidvat
Kind: speelgoed bij Blokker of houten pakjesboot (met snoep)
Ken het gevoel wel. Paar jaar geleden op het laatste moment besloten Sinterklaas te vieren. Gedichten gauw op werk gemaakt (handig, inernet..
Was zelf verbaasd dat het nog allemaal gelukt was. Viel ook nog in de smaak..
vrijdag 3 december 2010 om 13:54
vrijdag 3 december 2010 om 13:55
Is er misschien iets in de buurt waar het gezin naartoe kan?
Ik heb kaartjes besteld voor een soort Winter Wonderland voor mijn schoonzusje en haar gezin. Ik was 25 euro kwijt, aangezien die kleintjes vorig jaar met mij zijn geweest, weet ik zeker dat het in de smaak zal vallen.
Anders een leuk pakketje voor hem en haar, zo op het laatste moment is het gewoon lastig om iets te vinden wat bij ze past.
Voor het kindje zal heel veel te vinden zijn.
Ik heb kaartjes besteld voor een soort Winter Wonderland voor mijn schoonzusje en haar gezin. Ik was 25 euro kwijt, aangezien die kleintjes vorig jaar met mij zijn geweest, weet ik zeker dat het in de smaak zal vallen.
Anders een leuk pakketje voor hem en haar, zo op het laatste moment is het gewoon lastig om iets te vinden wat bij ze past.
Voor het kindje zal heel veel te vinden zijn.
vrijdag 3 december 2010 om 14:09
Ik geef vaak een abo op een tijdschrift (nee, geen Viva, zeker niet nu). En dan print ik een covertje uit en plak die op een kaartje en vertel (als ik dat weet) wanneer ze de eerste kunnen verwachten. Wordt vaak erg leuk op gereageerd. De meeste titels hebben nu leuke aanbiedingen of leuke welkomst kadootjes (die ik dan weer wel zelf hou, twee vliegen in één klap dus )
vrijdag 3 december 2010 om 14:12
vrijdag 3 december 2010 om 14:14
Hallo Joose,
Wat een moeilijk probleem....
Ik zou niet gokken op vandaag bestellen, morgen bezorgen.
Het is een moeizame tijd voor de pakketdienst, volgens mij.
Ik snap je trouwens ook niet helemaal; je kunt 'morgen de stad niet in', maar je bent wel thuis om de bestelde pakketten aan te nemen?
Prettige Sinterklaas gewenst,
Beter Laat
Wat een moeilijk probleem....
Ik zou niet gokken op vandaag bestellen, morgen bezorgen.
Het is een moeizame tijd voor de pakketdienst, volgens mij.
Ik snap je trouwens ook niet helemaal; je kunt 'morgen de stad niet in', maar je bent wel thuis om de bestelde pakketten aan te nemen?
Prettige Sinterklaas gewenst,
Beter Laat
vrijdag 3 december 2010 om 14:21
@beter laat: we hebben morgen een sinterklaasdiner voor te bereiden voor 15 mensen, dat is nu al mega stressen, dus morgen de hele dag aan het koken. Als je dan nog de stad in moet, die waarschijnlijk ook overvol is...
Maar, ik heb het geregeld, ik ga om 17u even met een kleine omweg naar huis, via een dorp inderdaad. Daar hebben ze een drogist, een action, een hema. Dus zou moeten lukken.
Ze moeten ook snappen dat het niet heel origineel kan zijn zo op het laatste moment.
Ik flans wel een paar gedichtjes in elkaar, dat maakt het nog iets leuker!
bedankt allemaal.
Maar, ik heb het geregeld, ik ga om 17u even met een kleine omweg naar huis, via een dorp inderdaad. Daar hebben ze een drogist, een action, een hema. Dus zou moeten lukken.
Ze moeten ook snappen dat het niet heel origineel kan zijn zo op het laatste moment.
Ik flans wel een paar gedichtjes in elkaar, dat maakt het nog iets leuker!
bedankt allemaal.