Naar de sauna met kerst

03-12-2010 17:01 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die met kerst een dag (of meerdere) aan de verplichtingen ontkomen door lekker naar de sauna te gaan? Wanneer en waar gaan jullie?

Ik ga samen met mijn vriend op 25 december naar Thermen Bussloo. We hebben een arrangement genomen met een massage en een hamam-behandeling. Ik zie er nu al naar uit!

groetjes, Annanananas
Lijkt me zaaaalig....
Ik ga nooit meer met de kerst naar de sauna: zooooo druk.

Maar ik heb dan ook meestal rond de kerst gegaan, misschien is het op 1 kerstdag zelf een stuk rustiger.

Ik hoop voor jullie dat het niet te druk is en geniet ervan!
Twee jaar terug nog, in Lunteren op 2e kerstdag. Was fijn.

Weet niet of ze het in Voorst zo leuk vinden dat je post een beetje naar spam riekt.
Goed idee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Guinevieve schreef op 03 december 2010 @ 17:03:

Ik ga nooit meer met de kerst naar de sauna: zooooo druk.

Maar ik heb dan ook meestal rond de kerst gegaan, misschien is het op 1 kerstdag zelf een stuk rustiger.

Ik hoop voor jullie dat het niet te druk is en geniet ervan!Ik ben ook een aantal jaar geleden naar de Zwaluwhoeve geweest op 2e kerstdag. Daar was het idd heel erg druk. Daarom hebben we nu bewust voor 1e kerstdag gekozen; we denken dat het dan wel rustiger zal zijn en ook TB zelf is meestal minder afgeladen dan de Zwaluwhoeve.
quote:hanke321 schreef op 03 december 2010 @ 17:04:

Twee jaar terug nog, in Lunteren op 2e kerstdag. Was fijn.

Weet niet of ze het in Voorst zo leuk vinden dat je post een beetje naar spam riekt.Het is niet mijn bedoeling te spammen hoor ik heb geen enkele band met TB!
En dan in de sauna lekker aan de gestoomde zalm?
TB heeft een bezoekersmaximum itst de swaffelhoeve. Ik ben er weleens weggestuurd omdat ik niet had gereserveerd. Prima voor degenen die binnen zijn, wordt het niet te druk.
kerst hoort bij familie en vrienden
Dat had ik al gemerkt aan je 2e posting
Bij de sauna hier in de buurt moet je ook reserveren. En opgeven hoe laat je wilt dineren.

En in de Swaffelhoeve is het toch altijd heel erg druk?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Marieke_huisman schreef op 03 december 2010 @ 17:11:

kerst hoort bij familie en vriendenVeel plezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

kerst hoort bij familie en vriendenVoor jou ja. Maar niet voor iedereen. Soms heb je geen familie meer, en hebben vrienden hun eigen Verplichte Figuren. Of vind je het gewoon heel erg leuk om met kerst naar de sauna te gaan. Kan allemaal. Leven en laten leven.

kerst hoort bij familie en vriendenSays who?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

supergoed idee! wij gaan vaak op nieuwjaarsdag, lekker rustig en fijne start van t nieuwe jaar! en iedereen viert kerst op zijn of haar manier en met wie ze willen toch!

alvast veel plezier!

No problem, die willen wel mee naar de sauna.

On topic: Mijn schoonouders zijn vorig jaar geweest (naar een kleinere sauna) op tweede kerstdag en die vonden het heerlijk. Lijkt mij ook wel wat hoor!

kerst hoort bij familie en vriendenWat leuk,zo'n hokjesdenker,nog echt ouderwetsch he,zo zie je ze niet veel meer
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 december 2010 @ 17:14:

[...]

Says who?Says Marieke de spammerd die huisjes in Groningen verhuurt. En als ik ergens niet wil zijn!!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:Juniper_ schreef op 03 december 2010 @ 17:19:

[...]

Says Marieke de spammerd die huisjes in Groningen verhuurt. En als ik ergens niet wil zijn!!Niet? Mwah, kan best leuk zijn hoor, een huisje in Grun. Maar dan dus wel zonder familie enzo...
Ik vind het heel leuk om bij mijn moeder te zijn, want mijn broer en zusje wonen daar nog thuis . Mijn moeder gunt het me heel erg en die is gelukkig niet zo van 'de kerstgedachte' van bij elkaar zijn met kerst.

Van mijn vader heb ik nog niets gehoord over kerst dus toen heb ik mijn kans gegrepen hahaha :D
quote:jip22 schreef op 03 december 2010 @ 17:16:

supergoed idee! wij gaan vaak op nieuwjaarsdag, lekker rustig en fijne start van t nieuwe jaar! en iedereen viert kerst op zijn of haar manier en met wie ze willen toch!

alvast veel plezier!Op nieuwjaarsdag is ook een goed idee! Dan zal het ook wel niet zo druk zijn?
quote:Nastik schreef op 03 december 2010 @ 17:10:

En dan in de sauna lekker aan de gestoomde zalm?hahaha hoezo gestoomde zalm?
Lekker hoor! Mooie sauna is dat. Ik zou het ook wel willen, maar we hebben al een klein kindje, dus met Kerst naar de sauna gaat hem niet worden.

Ik vind de sauna lekkerder in de winter dan in de zomer, waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Grief is just love with nowhere to go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven