Mode & Beauty alle pijlers

Nette leuke onderbroeken

03-12-2010 17:37 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Heb me zojuist aangemeld op dit forum en heb er al veel aan gehad. Leuk dat jullie hier allemaal zo enthousiast met elkaar delen

Ik zit al een tijdje met 't probleem dat je in Nederland nergens leuke én nette onderbroeken kan krijgen. H&M heeft wel die serie met Hello Kitty maar dat vind ik toch wel wat te kinderlijk. De rest van de keuzes zijn allemaal erg basic, zwart of wit.

In mijn speurtocht op internet heb ik wel wat mooie opties gevonden maar die zijn allemaal van Amerikaanse webwinkels en die versturen niet naar Europa... Zit me allemaal erg mee dus

Hebben jullie wellicht goede ideeën? Heb hieronder wat linkjes gezet van die Amerikaanse sites zodat jullie weten wat ik bedoel.

http://www.lordandtaylor. ... _9467-lordandtaylor/56327

http://www4.jcpenney.com/ ... ao=99&PSO=0&CmCatId=71388

http://www4.jcpenney.com/ ... Nao=0&PSO=0&CmCatId=71388

http://www4.jcpenney.com/ ... Nao=0&PSO=0&CmCatId=71388
Hema?
De Markt. Van alle markten thuis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of het onderbroekenschap bij Zeeman.

De onderbroeken van de linkjes zijn werkelijk de meest simpele onderbroeken die je bij de Wibra, Zeeman, Hema, Markt en misschien ook wel de AH kan vinden.
die jij laat zien vind ik niet zo bijzonder eigenlijk... zulk soort kun je gewoon krijgen hier in Nederland hoor! Misschien niet dit merk maar als je bij de Hema, Hunkemoller of Livera kijkt kom je echt wel vergelijkbare tegen!
Heb nu al (onderbroeken)lol om dit topic
onderbroeken van esprit zijn ook leuk, blijven lang mooi.
quote:tandpasta schreef op 03 december 2010 @ 17:41:

die jij laat zien vind ik niet zo bijzonder eigenlijk... zulk soort kun je gewoon krijgen hier in Nederland hoor! Misschien niet dit merk maar als je bij de Hema, Hunkemoller of Livera kijkt kom je echt wel vergelijkbare tegen!

Hema heeft enkel effen of zuurstokkleurtjes, en die zijn ook beduidend kleiner. Hunkemoller en Livera hebben dit vrijwel niet, als ze het al hebben is het synthetisch. Ik vind katoen veel prettiger dragen.

@greta2 Wat is er zo grappig aan?
Zeeman, Wibra
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 03 december 2010 @ 17:50:

Zeeman, WibraMet een mosterdvlek.
onderbroeken van esprit

Bijvoorbeeld deze.
quote:heleen1234 schreef op 03 december 2010 @ 17:56:

onderbroeken van esprit

Bijvoorbeeld deze.

Dank je! Helaas zijn de meeste strings of hipsters. De slips vind ik wat laag, ze mogen best wat hoger komen, vind ik netter staan.

Ja ik ben lastig! :D
Sloggi?

quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 17:54:

[...]

Met een mosterdvlek. Die krijg je voor niets mee
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Vanaf maat 42 bij Ulla Popken... Dit is slechts een kleine selectie. Ze hebben nog veel meer in dezelfde categorie.
Petit Bateau?

(sorry, kan geen plaatjes plakken)

Of merken als Mey, Calida, Ten Cate.
Dat merk Jockey kan je ook in NL krijgen, o.a. in de Bijenkorf. Hier de link voor alle verkoopadressen in NL:

http://nl.jockeyinternational.com/en/store-locator
Wat er grappig is? Ik zie deze onderbroeken echt overal! En ik vraag me af voor welke gelegenheid je zou willen dragen. Maar dat ben ik...

Marja, ik denk dat de 'lol' om dit topic voortkomt uit de zeer recent ingestelde nieuwe forumregels. Ik vrees dat je geen lang forumleven beschoren is als ik naar de nieuwe maatstaven kijk.

Verder heb ik nauwelijks losse slips/onderbroeken,maar setjes. En een paar neutrale katoenen van Zeeman of waar ik ze maar tegenkom.
Ik koop mijn onderbroeken bij de AH.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:thee schreef op 03 december 2010 @ 18:08:

Marja, ik denk dat de 'lol' om dit topic voortkomt uit de zeer recent ingestelde nieuwe forumregels. Ik vrees dat je geen lang forumleven beschoren is als ik naar de nieuwe maatstaven kijk.

Verder heb ik nauwelijks losse slips/onderbroeken,maar setjes. En een paar neutrale katoenen van Zeeman of waar ik ze maar tegenkom.Welke bedoel je dan, Thee?
Bon Prix
Neckerman

Otto

Neckerman

Ulla Popken

Die dingen heten Jazzslip trouwens..

..Of iets wat begint met O en eindigt op maonderbroek.. hoewel dat ook best van toepassing zou kunnen zijn natuurlijk
When in doubt, add glitter.
quote:Pett schreef op 03 december 2010 @ 18:19:

[...]

Welke bedoel je dan, Thee?

Een posting op je naam met gelijk een aantal commerciele siteverwijzingen komt meestal op een permaban te staan. En ze gaan er blijkbaar alleen maar strenger op worden. omdat vaak tussen de regels door te lezen is dat iemand quasi nonchalant zijn/haar website/webwinkel promoot.

Zie ik hier niet, maar weet niet hoe Viva het ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven