Mode & Beauty alle pijlers

Nette leuke onderbroeken

03-12-2010 17:37 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Heb me zojuist aangemeld op dit forum en heb er al veel aan gehad. Leuk dat jullie hier allemaal zo enthousiast met elkaar delen

Ik zit al een tijdje met 't probleem dat je in Nederland nergens leuke én nette onderbroeken kan krijgen. H&M heeft wel die serie met Hello Kitty maar dat vind ik toch wel wat te kinderlijk. De rest van de keuzes zijn allemaal erg basic, zwart of wit.

In mijn speurtocht op internet heb ik wel wat mooie opties gevonden maar die zijn allemaal van Amerikaanse webwinkels en die versturen niet naar Europa... Zit me allemaal erg mee dus

Hebben jullie wellicht goede ideeën? Heb hieronder wat linkjes gezet van die Amerikaanse sites zodat jullie weten wat ik bedoel.

http://www.lordandtaylor. ... _9467-lordandtaylor/56327

http://www4.jcpenney.com/ ... ao=99&PSO=0&CmCatId=71388

http://www4.jcpenney.com/ ... Nao=0&PSO=0&CmCatId=71388

http://www4.jcpenney.com/ ... Nao=0&PSO=0&CmCatId=71388
quote:greta2 schreef op 03 december 2010 @ 17:43:

Heb nu al (onderbroeken)lol om dit topic Ik ook. Sjonge jonge, waar je maar een topic over kunt openen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@Pammie: Ja zoiets bedoel ik maar dan met patroontjes. Die witte en zwarte heb ik al

Ulla Popken heeft blijkbaar erg leuke onderbroeken, jammer dat ik maatje 36 heb... Wel het model dat ik zoek.

@greta2 Hoezo voor welke gelegenheid? Gewoon voor iedere dag! Fijn dat jij ze overal ziet, ik dus niet.

@pett: Dat wist ik niet, ga eens kijken. Heb ze daar nooit gezien.

@thee: Sorry zit pas net op 't forum en ben dus niet bekend met die nieuwe regels. In welke zin zou ik daar niet aan voldoen dan? Leuk om te horen dat ik de maatstaf schijnbaar niet haal...
quote:Elmervrouw schreef op 03 december 2010 @ 18:24:

[...]

Ik ook. Sjonge jonge, waar je maar een topic over kunt openen. Je hoeft 't niet te lezen... Wat een negativiteit hier zeg. Gaan jullie altijd zo om met nieuwe mensen?
Tsja, ik ben een setjesdrager. Je zult mij dus niet in deze dingen zien.
Uhm, dat hebben ze toch bij elke H&M, Livera, Hema en Hunkemöller, gewone onderbroek-onderbroeken in alle kleuren van de regenboog?

Of is mijn stad zo raar dat ze dat gewoon verkopen?
668, the neighbour of the Beast
Overigens vind ik van die onderbroeken met bloemetjes en streepjes enzo (zoals hier gepost) persoonlijk nogal infantiel. Dus ik ben van de gewone zwarte onderbroeken. En ja, ik heb ook wel mooie sets, maar dat vind ik niks voor op 't werk en dergelijke.

Op de markt en bij de Zeeman kun je ook zéker vinden wat jij zoekt.
Onderbroeken van de Hema !!

Model bungalowtent , zijn heel netjes, en daar word altijd om gelachen dus ook leuk!!!
Bij de Livera waar ik kom voor mijn onderbroeken hebben ze ook gewoon de soorten onderbroeken die je in die links laat zien, TO. Lijkt me niet zo moeilijk om die te vinden.
Tsjah, dan schiet het daar niet op inderdaad. Maar volgens mij zijn ze inderdaad gewoon bij de Livera, Hema, Zeeman, Wibra, V&D enzo te krijgen.
quote:Mysty schreef op 03 december 2010 @ 18:42:

Onderbroeken van de Hema !!

Model bungalowtent , zijn heel netjes, en daar word altijd om gelachen dus ook leuk!!!

Ik moet altijd lachen om taalfouten. Dus mijn persoonlijke voorkeur is voor jou reden om dat belachelijk te maken. Netjes van je.

Helaas kan ik ze in voornoemde zaken niet vinden, anders had ik ze natuurlijk wel
Wat vreemd TO, dat bijna iedereen ze weet te vinden bij de ketens die minstens in iedere stad te vinden zijn, maar dat jij ze nog nooit hebt gevonden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jamaar, Marja, wat moet er dan zo speciaal zijn aan jouw onderbroekonderbroeken? Dat die van ál die zaken niet goed genoeg zijn?

Want ik kom die dingen dus echt overal tegen.

Zeeman heb je ook geprobeerd? Dat is allemaal heel katoenig enzo. En de markt? Ik weet namelijk echt 300% zeker dat ze daar gewoon katoenen saaie onderbroeken in alle kleuren van de regenboog hebben.
[quote]MarjaV schreef op 03 december 2010 @ 18:27:

[...]

Je hoeft 't niet te lezen... Wat een negativiteit hier zeg. Gaan jullie altijd zo om met nieuwe mensen?[/quote]

Uhhhhh ........ JA.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga anders voor de mooie bjorn borg boxertjes...... Katoen, mooi, staan leuk en zitten prima.
Ze zijn niet hoog genoeg, ze komen bij mij net over m'n haargrens zegmaar.

Wat een waardeoordelen allemaal, saai, bungalowtenten. Subtiel, ik graag inderdaad geen hoerig ondergoed. Sorry, mijn fout.
Tijd om die haargrens wat op te schuiven dan ;)
quote:MarjaV schreef op 03 december 2010 @ 19:00:

Ze zijn niet hoog genoeg, ze komen bij mij net over m'n haargrens zegmaar.

Wat een waardeoordelen allemaal, saai, bungalowtenten. Subtiel, ik graag inderdaad geen hoerig ondergoed. Sorry, mijn fout.Ik heb even de reacties geteld en kom op 22 serieuze antwoorden en 5 minder serieuze. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat jij nou net die er uit pikt om op te reageren. En gelijk de mond vol hebt over negativiteit etc. en zelf ook even wat steekjes uitdeelt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Tijntje schreef op 03 december 2010 @ 19:05:

Tijd om die haargrens wat op te schuiven dan ;)
quote:Tickel schreef op 03 december 2010 @ 17:50:

Zeeman, WibraHans Textiel, C&A zal ze ook wel hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 18:57:

Wat vreemd TO, dat bijna iedereen ze weet te vinden bij de ketens die minstens in iedere stad te vinden zijn, maar dat jij ze nog nooit hebt gevonden.Inderdaad. Heel vreemd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien toch eens groter dan maat 36 kopen als je haargrens nauwelijks bedekt wordt. Of gewoon boxershortjes gaan dragen, nog veel keuriger bedekkend en geen 4 billen in een strakke broek.
quote:nouschi schreef op 03 december 2010 @ 19:07:

[...]

Ik heb even de reacties geteld en kom op 22 serieuze antwoorden en 5 minder serieuze. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat jij nou net die er uit pikt om op te reageren. En gelijk de mond vol hebt over negativiteit etc. en zelf ook even wat steekjes uitdeelt?

Het steekt me gewoon dat mensen blijkbaar de behoefte voelen om meteen ergens negatief op te reageren. Ik vind dat onterecht. Dan gaan mijn nekharen overeind staan.

De mensen die wel serieus reageren overigens hartelijk dank voor jullie positieve inzet
Kijk bijv. eens bij Otto. Daar hebben ze zo'n 500 á 600 slips; kan me niet voorstellen dat er voor jou niets tussen zit:

http://www.otto.nl/produc ... MPH-Graphic-Minimizer-Tai

http://www.otto.nl/produc ... ip-set-van-2-PETITE-FLEUR

http://www.otto.nl/produc ... ip-set-van-2-PETITE-FLEUR

http://www.otto.nl/produc ... eslip-set-van-2-Pompadour
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 03-12-2010 19:28
Reden: Disclaimer: bovenstaande URLs zijn slechts voorbeelden en geven niet persé de smaak van de poster weer.
% gewijzigd
quote:MarjaV schreef op 03 december 2010 @ 19:16:

[...]

Het steekt me gewoon dat mensen blijkbaar de behoefte voelen om meteen ergens negatief op te reageren. Ik vind dat onterecht. Dan gaan mijn nekharen overeind staan.

De mensen die wel serieus reageren overigens hartelijk dank voor jullie positieve inzet

Mocht je van plan zijn om rond te blijven hangen hier voorspel ik je veel overeind staande nekharen.

Aan de andere kant, er is hier een fanatieke HRS dus misschien valt het mee. (= Huilie rescue Squad)
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven