Wat te doen na date......?!?

03-12-2010 14:02 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit ergens mee en weet niet zo goed wat ik ermee moet en wil...

Heb afgelopen dinsdag een date gehad via internet, het was erg gezellig, we hebben gezoend en hij zei bij het afscheid dat hij graag nog een keer een date zou willen met mij..

Heel leuk natuurlijk, maar hoe gaat t contact dan de week erna...

Ik heb hem toen ik dinsdagavond thuis was even gebeld dat ik goed thuis gekomen was en weer zei hij dat hij t erg leuk vond!

De dag erna zat ik even op de RP site en zag dat hij andere foto's op zijn profiel gezet had, ik smste hem heel grappig van ; hey nieuwe foto's op je profiel, wie weet maak je zo mee kans hihi...als grapje bedoeld natuurlijk...hij smste terug, ja ik zat al te wachten op reactie van jou...ik nog iets kort terug gesmst en daarna niks mee gehoord...

Gisteravond even op de site, hij was ook online maar geen berichtje of niks....

Weet verder ook niet wat hij denkt of wilt..

Maar ik ben tot 2x aan toe de eerste geweest die contact gezocht heeft, met bellen na thuiskomst en sms over die foto's..dan dus wel wat sms contact maar niet uit zichzelf..

Wat moet ik hier van denken, als hij mij echt leuk vindt, wat hij zegt kan hij toch ook contact zoeken?

Of wil ik nu te snel? En moet ik ff afwachten.....of nog een smsje sturen....

Hmmm weet t niet, denk dat de bal bij hem ligt....

Groetjes Nemo
Nou het lijkt mij iig vrij duidelijk....
Ik krijg het idee dat hij minder enthousiast was over de date dan jij, maar dat niet eerlijk tegen je durft te zeggen. Anders zou hij wel iets minder met zijn profiel bezig zijn geweest en jou uit zichzelf hebben gebeld/ gesmst, toch?
Wat moeten jullie dan nog op RP. Verder shoppen?
Ik durf echt niet te zeggen welke kant het op gaat.

Misschien heeft hij, in de tussentijd, nog een afspraakje met nog een vrouw. Zou natuurlijk niet leuk zijn. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn.

Kortom, even afwachten denk ik. Niet te snel weer sms-en e.d.
maw playing hard to get... en als hij uberhaupt niets meer van zich laat horen is het helemaal duidelijk.
Tja dat is ook zo, misschien maar even afwachten...

Maar is toch niet zo na 1 date dat je niet meer op die site kan/mag....of is dat raar wat ik nu zeg...

Als het leuk was ga je ff niet mee kijken bedoel je...?

Vind mannen soms wel vreemd, hij heeft date voorgesteld, vond t zo gezellig en wil nog een date bla bla en dan niks meer laten horen.....ppffff....
Actions speak louder than words.

Hij kan wel zeggen dat hij je leuk vindt, maar als hij er niet naar handelt...

Ik zou niets meer van me laten horen als ik jou was, en lekker verder kijken op RP. Als hij dan wat van zich laat horen, kun je altijd nog zien of je hem nog interessant vindt, of niet.

Staar je niet blind op een enkele date... Dat zegt zo weinig...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Dat is ook waar, het was ook maar een date en daarvoor een beetje mail en sms contact....

Wel jammer dat het zo moet gaan, maar goed.....

Las ergens..maak je niet druk, het enigste wat je hebt verloren is een paar vlinders meer niet....En dat is natuurlijk ook zo, het was leuk en spannend en meer ook nog niet....

Maar soms heb je andere verwachtingen die dan toch kunnen tegenvallen..
Ja maar dat is het risico van het daten he? Zeker op internet is het voor sommigen een soort snoepwinkel. Mijn advies: vind niet te snel iemand te leuk. Want dan zit je met dit gevoel wat je nu hebt... En lekker doordaten totdat je een echt leuk exemplaar treft. Als dat zo is, dan weet je het vanzelf en dan doet hij niet zo als deze druif nu doet hoor... Next.
iris27 wijzigde dit bericht op 03-12-2010 17:34
Reden: ivm herkenbaarheid....
% gewijzigd
Hij klinkt inderdaad niet overenthousiast, maar je weet natuurlijk ook niet precies wat de reden is dat hij niet (uit zichzelf) reageert. Ieder zijn ding, maar ik hou er zelf niet zo van om te gaan zitten wachten. Hij blijft toch een beetje in je hoofd hangen. Ik zou hem gewoon voor het blok zetten en vragen of hij zin heeft om nog een keertje af te spreken. Ik vind die hard to get spelletjes maar stom en dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik wil inderdaad dit gevoel ook helemaal niet hebben...het was leuk, vond hij dat ook laat dat dan merken..of is dat weer te makkelijk gedacht..

Heb geen zin in die hard to get spelletjes, ik ben 31...als je elkaar leuk vind hoeven die spelletjes toch ook niet..

Maar goed ik weet natuurlijk niet wat hij ervan vindt,,,misschien zegt hij dus wel anders dan hij bedoeld, zegt dat hij t erg leuk vond maar laat ondertussen niks horen..ppfff....

Het blijft ook een beetje in mijn hoofd hangen en wil weten waar ik aan toe ben...

Wat zou ik kunnen sms-en??

Zodat t niet te wanhopig over komt want dat wil ik absoluut niet....

Tips?? hihi....
En ik denk idd ook als ik echt die leukerd te pakken heb dan heb je dit gevoel ook niet....

Dan gaat t vanzelf en vraag je je niet af of je zal sms-en en wat hij daar evt van vindt,,,dan voelt t gewoon goed...

Dus ik denk idd gevalletje NEXT.....:-)
Als je het wil weten zou ik idd een tweede date voorstellen. En anders zou ik gewoon even wachten op een reactie van hem.
quote:nemo123 schreef op 03 december 2010 @ 16:34:

Ik wil inderdaad dit gevoel ook helemaal niet hebben...het was leuk, vond hij dat ook laat dat dan merken..of is dat weer te makkelijk gedacht..

Heb geen zin in die hard to get spelletjes, ik ben 31...als je elkaar leuk vind hoeven die spelletjes toch ook niet..

Maar goed ik weet natuurlijk niet wat hij ervan vindt,,,misschien zegt hij dus wel anders dan hij bedoeld, zegt dat hij t erg leuk vond maar laat ondertussen niks horen..ppfff....

Het blijft ook een beetje in mijn hoofd hangen en wil weten waar ik aan toe ben...

Wat zou ik kunnen sms-en??

Zodat t niet te wanhopig over komt want dat wil ik absoluut niet....

Tips?? hihi....

Even dat dikgedrukte zinnetje....

Dat weet je toch?

je weet toch waar je aan toe bent?

Jullie hebben een date gehad, en blijkbaar vond hij je toch niet leuk genoeg om hem ervan te weerhouden verder te shoppen

En jij shopt ook verder....want jij logt in op diezelfde dating site...

Vergeet niet...een date is een date hè

Een kennismaking..

Een date is GEEN begin van een relatie...

(dat volgt wel na date 2 of 3)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij heeft je even getest of je zo iemand bent die op zijn profiel gaat kijken (lees controleren) en er 'leuke' grapjes over gaat maken......

Dat is er zo één die geen "gezeik" wil en zijn gangetje wil kunnen gaan.

Wil je er zo één???
Dat ie nog een keertje inlogt, soit. Maar dat ie nieuwe foto's plaatst, dat is wel wat moeilijk uit te leggen... Maar hij geeft ook wel gemixte signalen af als ie bij die date zo nadrukkelijk zegt dat ie nog eens wil afspreken. Had ie toch ook veel neutraler kunnen houden met een 'we mailen nog wel'?
Eens met jufdoortje,heb zelf ook genoeg gedate om tussen de regels door te kunnen lezen.

Het is waar,het gezegde van als het goed zit dan is er geen gedoe en hoef je je niet af te vragen wel/niet smsen/bellen/mailen,dan doe je dat,klaar.
quote:Rasa schreef op 03 december 2010 @ 17:16:

Dat ie nog een keertje inlogt, soit. Maar dat ie nieuwe foto's plaatst, dat is wel wat moeilijk uit te leggen... Maar hij geeft ook wel gemixte signalen af als ie bij die date zo nadrukkelijk zegt dat ie nog eens wil afspreken. Had ie toch ook veel neutraler kunnen houden met een 'we mailen nog wel'?

Hoezo gemixte signalen?

Het feit dat je nog een date wilt wil toch nog niet zeggen dat je gelijk exclusief bent aan elkaar
Het kan goed zijn dat hij gewoon het voor zijn eigen ego doet. Beetje zoenen, te zeggen je nog een keer te willen zien en dan afwachten of jij dat ego van hem gaat boosten door nu als een hondje achter hem aan te lopen.

Je hebt ze ertussen hoor...

Dus nee, ik zou niet en 2e date voorstellen. Je heb de 1e date na afloop bevestigd. Daar bedoel ik mee: jij hebt van je laten horen op een positieve manier. Dan weet de man in kwestie dus dat je interesse hebt in een evt volgende ontmoeting. Nu moet hij dus met een initiatief tot contact komen... Zo deed ik het in de tijd dat ik via internet dates had
@Summerdance volgens mij maakt TO zich zorgen of de vent in kwestie haar nog een keertje wil zien en niet over de vraag of hij een relatie met haar zou willen. Daar valt inderdaad na één date bijzonder weinig over te zeggen.

Maar goed, eens dat de signalen weinig veelbelovend zijn...
quote:Rasa schreef op 03 december 2010 @ 17:35:

@Summerdance volgens mij maakt TO zich zorgen of de vent in kwestie haar nog een keertje wil zien en niet over de vraag of hij een relatie met haar zou willen. Daar valt inderdaad na één date bijzonder weinig over te zeggen.

Maar goed, eens dat de signalen weinig veelbelovend zijn...

Maar dat staat toch los van het feit of hij nou wel of geen nieuwe foto's heeft geplaatst op die site?

Zorgen maken moet je sowieso niet doen

Ze hebben 1 leuke date gehad, en met een beetje mazzel komt er een tweede

Komt tie niet is er toch ook geen man overboord?

Begrijp me goed, ik wil TO niet afkatten, maar het is 1 ontmoeting

50% kans op date twee toch?
Moet denken aan verhaal van een vriendin... Veel gemaild, gebeld, erg intensief contact. Eindelijk een date, was hartstikke leuk, hij zegt bij het weggaan 'We gaan wel een keer op date, he?!' Volgende dag andere foto's op zn profiel, en vriendin heeft nooit meer iets van gehoord! Zelfs niet op een vriendelijke mail van haar....

Need I say more?
Vind t eerlijk gezegd klinken alsof hij niet helemaal weg is van de date. Als je net een hele leuke avond hebt gehad en je denkt: ja, leuk! ga je niet meteen nieuwe foto's op die site zetten. Daar staat je hoofd helemaal niet naar, dan zet je dat veelal een beetje op een laag pitje. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij geen andere dates mag hebben, maar om er dan ineens zoveel nieuwe energie in te gaan steken..?

Ik vind het geen goed teken, ook dat hij niets laat horen. Nu zelf niets meer laten horen, even afwachten denk ik.
Ik heb dit zelf ook wel eens gedaan.

Me helemaal mee laten slepen tijdens de (overigens best gezellige) date. Hij wilde me die week weer zien, en ik stemde toe, toen ook een datum afgesproken.

Toen ik later thuis was, dacht ik, nee toch maar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven