Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@moimoi: helaas! Volgende ronde: goed je best doen en de kansen vergroten! Want inderdaad, je hebt toch wel zaadjes nodig, anders werkt het niet. Dat leer ik ze ook op school

@janine: ojee! Hopelijk kunnen je meiden toch nog minimaal 1,5 week in je buik blijven! Toch een veilig idee dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.

@pipo: wat een afschuwelijk verhaal op de mail

@magz: ha, al die tests die je erdoorheen jaagt! Kan het me wel voorstellen, maar wel zonde. Het is positief dat magzman er nou in ieder geval over praat. Dat zijn de eerste stappen, dat komt vast goed! Ze kunnen soms ineens heel snel gaan die mannen. Dat hebbenw e bij een paar meiden hier wel gezien, gelukkig

@romo: lees ik nou goed dat jullie gewoon stiekem begonnen zijn, alleen dat je het nog niet zo wilt noemen? Go Romo! En neem plaats op Het Bankje

Hier een bevriend stel dat na een aantal jaar uit elkaar is omdat hij geen kinderen wil en zij ooit wel. Zo erg!

Orchisman snapt er ook niets van. Hij gooide er bij mij maar weer een argument tegenaan waarom het wel leuk is om kinderen te krijgen: ' dan kunnen we over een paar jaar van die mooie grote legodozen kado geven (en er zelf mee spelen)'. Kijk, zo positief heb ik het graag!

Fijne Sinterklaas allemaal!

Zucht... weet je wel hoe leuk Sinterklaas is met kleine kindertjes? zwijmel-de-zwijmel...
Hihi ja misschien neem ik heel stiekem ook wel plaats op Het Bankje ! Argh nog een week geduld opbrengen... Mn volgende vruchtbare periode ligt trouwens ook rond kerst Pipo!

@Pipo: heb net je mail gelezen...wat een verschrikkelijk verhaal zeg...werd er even stil van...hoe moeilijk moet dit zijn!Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd!

@ de rest: fijne dag allemaal, bijna weekend!!
quote:Bedankt Saartje, enneh: wohman zit op het andere topic

Eh, o, ja dat is ook zo...oeps.

@romantin, ik begrijp dat het stiekem bij jullie ook een beetje spannend is! Ik hoop het voor je!
Goedemorgen allemaal.

Romo....toch stiekem begonnen De kans is weliswaar heel klein, maar misschien heb je je eisprong verkeerd gevoeld en is het hartstikke raak!

Mijn volgende vruchtbare periode ligt in de week voor kerst....ook prima en dan zou NOD rond 3 januari zijn. Net als ik op werkbezoek moet ergens in europa, dus hopelijk niet in mijn eentje zielig zitten te zijn. Heb ik dan ook geen tijd voor, dus dat scheelt.

Orchis: ja sinterklaas is zooo leuk met kleine kinderen. Nu doen we er helemaal niets mee, maar dan.....die spanning enzo. Heel gaaf. Ik kijk ook wel eens sinterklaas journaal....zo leuk! haha

Moimoi: wat jammer!! Ondanks je gevoel is het toch weer jammer dat het niet heel perongeluk toch raak was geweest. Weer vol goede moed naar de volgende ronde!

En zwaai naar iedereen die ik ben vergeten.
Bedankt allemaal. Ik kan me totaal niet concentreren en heb ook geen zin om mezelf te dwingen dat te doen. Liefst zou ik gewoon met een dekentje op de bank gaan zitten. Maar ja, altijd dat werk wat ook moet gebeuren...!

Assie: als het goed is weet je volgende weel 'al' meer. Spannend he. Ga je evt. een vroege test doen of kun jij je redelijk goed beheersen?

@Romo: zou fantastisch zijn als je nu semi per ongeluk zwanger raakt! Wat zegt Romoman ervan? Of hou je wijselijk je mond?
Romo: kun je even je eigen NOD in de tabel zetten ?
Pipo: heel logisch dat je je even niet kan concentreren....daar mag je je best even aan "overgeven".

Zeker spannend dat ik over ruim 1 week meer weet. Heb wel een paar keer op het punt gestaan een vroege test te bestellen, of te kopen.....maar dat heb ik nog niet gedaan. Er is ook nog vrij veel onduidelijkheid over als ik het zo op internet lees, vanaf wanneer je de test kan gebruiken......als mijn cyclus toevallig wat langer is, moet je ook niet te vroeg testen.....komt ook wel vaak voor dat de test niet werkt, etc.

En stel dat het een jaar duurt om zwanger te worden....ga ik dan elke maand met vroege en gewone testen aan de slag, of gewoon afwachten...

Dus tja, weet het niet zo goed.
Zo, wat is het hier rustig....is iedereen braaf aan het werk?
@Assie: van werken kwam niet veel (ik schoot de hele tijd vol) dus ik zit inmiddels lekker met de laptop op de bank. Heb mezelf net ook op een oliebol getrakteerd, maar voel me de hele tijd heel naar Man is gelukkig heel lief voor me.

Ik zou je inhouden vwb die vroege testen. Ik kan me namelijk steeds niet inhouden tot de NOD en als je die testen dan toch in huis hebt, geef je jezelf er toch aan over op een zwak moment. Maar dan heb je A) de teleurstelling van Niet Zwanger en B) weggegooid geld. Ik heb geloof ik nu nog een paar testen, die maak ik op en daarna koop ik pas weer als ik -hopelijk ooit- 'over datum' ben.
Pipo: je hebt redenen genoeg om even niet met je gedachten bij je werk te zijn......en jezelf te trakteren op lekkere dingen Alvast heel veel sterkte woensdag!!

Ik ga me idd proberen in te houden met de vroege testen. Misschien dat ik jullie in de loop van volgende week vraag me daaraan te herinneren Het is in de meeste gevallen idd weggegooid geld.

Maar dan de volgende vraag......wanneer ben je echt over tijd Je houdt je lichaam meestal toch voor de gek om wat meer met het zwanger worden bezig te zijn, waardoor ongesteldheid vaak later komt....ik zal mijn langste cyclus maar als uitgangspunt nemen en als ik daarna nog niet ongesteld ben een test doen, dus pas op z'n vroegst na volgend weekend. *hoop, hoop, hoop dat het direct raak mag zijn*
Hihi mn NOD staat erin.... voelt raar hoor... Romoman vindt het geloof ik toch ook wel spannend.. hij is er wel mee bezig!! Grappig hoe dat ineens zo gekomen is, maar mij hoor je niet klagen!! Morgen kom ik uitgebreid terug.. nu een wijntje (toch maar wel...) en met mn benen omhoog op de bank: chill!!

Fijn weekend allemaal vast!!!
Hee dames,

Ik ben niet zoveel geweest hier, heb nogal een drukke week gehad. Maar nu is het weekend!

@VK

Hoe gaat het niet met babymilka? Huilt hij al minder? Bij een oud-collega hielp een draagdoek in het begin. Dan werd haar baby’tje rustig en had ze toch haar armen vrij. Misschien iets voor jullie?

@Janine

Weer in het ziekenhuis dus. Wel goed dat je nu écht rust neemt, maar leuk is natuurlijk anders. Al komt het einde van deze zwangerschap met rassé schreden naderbij.

@Romo

Jij stiekemerd! Ik ben benieuwd!

En wat betreft die zorgverzekering, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik wil ook overstappen naar eentje met goede zwangerschaps- en kraamzorgvoorwaarden (en een beetje tand). Laat ff weten als het wat is ajb.

@Pipo

Hup met die magic jij! Wij hebben ook een druk weekend voor de boeg. We zullen ons best gaan doen. Ik schat dat mijn ovulatie dinsdag is.

Hmm, in het kader van je mail kan ik me ook voorstellen dat je even zin hebt in niets. Wat een ontzettend droevig bericht. Zo erg….

@nukje

Lekker niet doen dat feesten met O&N. Ik vind dat sowieso zwaar overschat, het valt altijd tegen. Wij gaan dit jaar bij vrienden kletsen, spelletjes doen, cabaret kijken en vuurwerk afsteken (de mannen dat laatste). En dan lig ik er gewoon lekker om 2.00 uur in. Heerlijk. En als het komende ronde niet raak is, moeten we dan toch seksen. Dus geen feest voor ons!

@Assie

Niet onaardig bedoelt, maar probeer je niet teveel te laten meeslepen door wat je wel of niet voelt. Het is heel herkenbaar, ik had het de eerste ronde ook Heel Erg, maar de teleurstelling is zo groot als het niet zo is. Wacht dus nog minimaal tot je NOD voor je test…

@Moimoi

Balen dat je ongesteld bent geworden meid. Op naar een hele actieve en vruchtbare maand!

@Magz

Goed dat je je vent aan het denken zet. Dat is al iets toch?

@orchis

Erg hoor dat een relatie daarop strandt. Gelukkig heb jij aan Orchisman een goede!

Met mij gaat het goed. Ik voel van alles in mijn onderbuik dus ik vermoed dat de grote voorbereidingen voor mijn ovulatie (en daaropvolgende bevruchting) aan de gang zijn. Nu wij nog. Op het werk is het nog steeds ruk, al was het deze week best te doen (en erg druk). Maar nu is het gelukkig weekend. Ik heb maandag waarschijnlijk een gesprek op mijn werk omdat ik er nu twee maanden zit, al kan het ook dinsdag zijn. Ben benieuwd.
Oh Frut; het gesprek op je werk.....al een idee hoe je het aan gaat pakken?

Ik voel trouwens helemaal niet veel hoor.....ben ook niet van plan me in de wereld van de vroege testen te gooien, maar hopen doe ik natuurlijk wel Als je googled op zwangerschapskwaaltjes etc, zijn het gewoon de standaard dingen die je normaal gesproken ook al voelt, dus probeer me vooral niet voor de gek te houden. Maar ik weet wel dat volgend weekend toch wel heel spannend zal zijn. Gewoon het idee dat het raak zou kunnen zijn, is al spannend

Hebben jullie dat ook?

Kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment omslaat in gefrustreerd worden dat het niet lukt. Ik hoop natuurlijk ook de statistieken van dit topic weer een beetje omhoog te krikken.....maar de realistische statistieken laten duidelijk een ander beeld zien: 6 tot 12 maanden. en boven de 30 eerder langer dan korter...pfftt dat duurt wel heel lang (als het al lukt)....haha

Ach ja, komende tijd vooral genieten van alle leuke dingen en zou erg leuk zijn als een zwangerschap daar ook bij komt. We will see.

Morgen lekker kerstspullen shoppen met mijn schoonmoeder. Dus dit jaar komt er een kerstboom in huize Assie. Erg leuk! Hopelijk vliegen de katten niet in de boom...haha....maar gezien het temperament van onze katten zullen ze eerder slapend onder de kerstboom te vinden zijn dan er in

Allemaal een fijn weekend!!!
@Frutje en Romo: ik was laatst de vergoedingen van de zorgverzekering aan het bekijken, ook op kraamgedoe. Maar ik had het idee dat het niet heel veel uitmaakt of je een goede aanvullende verzekering hebt of alleen maar basis. De extra premie die je voor je aanvullende hebt, krijg je dan onvegeveer terug aan kraam-eigen bijdrage. Maar het viel mij verder een beetje tegen (zit bij National Academic, collectief voor hoger opgeleiden). Ik heb het niet heel goed bekerend hoor, maar ik dacht dat ik net zo goed gewoon alleen basis kan nemen en met de uitgespaarde premie die kraambijdrage kan betalen.

Maar als iemand het goed uitzoekt: ik ben ook wel benieuwd!

@assie: leuk, kerstspullen shoppen! Ik houd echt van die periode, fijn kneuterig het huis gezellig maken . Maar Orchisman wil het liefst een boom uit het bos pikken. Zo'n scharminkel met weinig takken en geen volle naalden. Maar dat vindt hij de romantiek van een 'echte' kerstboom. Hij heeft er dan ook nog een verhaal bij over dat het goed is als natuurbeheer om in dat gebied de bomen weg te halen, dus dat het dan eigenlijk geen stelen is. Jaja... Maar ja, we doen nu om en om, en dit jaar is weer bomen-pik-jaar. Ook wel spannend hoor, zo 's nachts in het bos een boom uitgraven .

Fijn weekend allemaal!

(ik begin vandaag aan mijn een-na-laatste nuvaring. Maar eigenlijk denk ik steeds: ik laat het de laatste zijn!!)
@Janine: hoe gaat het met jou en de babies? Tijdje niks gehoord, dus ben benieuwd of de dames nog veilig binnen zitten.

@Assie: veel plezier vandaag. Het ziet er in ieder geval nogal winters uit buiten, ahum.

Vanavond hebben wij een etentje bij vrienden, staat al heel lang die afspraak. Maar als ik eerlijk ben heb ik geen bal zin om met dit weer naar buiten te gaan. Ben net even buiten geweest en er ligt hier een giga laag sneew en vraag me af of we ons daar uberhaupt doorheen kunnen ploegen op de fiets. Hoop dat Pman er hetzelfde over denk (zijn zijn vrienden). Word altijd een beetje cocoonerig van dit weer

@Frute: spannend hoor, een gesprek op je werk. Heb jij voor jezelf al bedacht wat je wil zeggen? Of heb je bedacht dat je niks gaat zeggen en ondertussen gewoon rustig om je een kijkt? Nieuwe ronde: spannend. Ik zou zeggen: succes tussen de lakens haha.

Vwb verzekeringen: ik werd er niet zoveel wijs van. Ik blijf dus bij mijn huidige (Agis) en heb al het aanvullende eruit gegooid. Tja, ik neem het risico maar. Vond die maandelijkse premie zo giga worden! Het zijn echt barre tijden voor mijn gevoel en dan te bedenken dat wij het nog goed hebben...
Zo, eindelijk even tijd voor jullie nu !

@ Pipo: zelfde probleem hier... wij gaan Sint vieren vanavond en heb echt geeeen idee hoe we daar gaan komen... maar ik heb er wel super veel zin in dus tja... we zullen moeten!! Net even boodschappen gedaan en het was echt ploeteren door een heeeele dikke laag sneeuw... Onze NOD's liggen allemaal echt dicht bij elkaar, spannend!! Ben heel benieuwd of we straks dames aan de tabel toe kunnen voegen!!Denk niet dat ik er voor in aanmerking kom hoor.. laatste dagen heb ik weer helemaal nergens last van en ik denk toch echt dat die buikpijn zaterdag mn eisprong was, maar goed...

En logisch hoor dat je de laatste dagen niet in topvorm bent... nogmaals wat een verschrikkelijk droevig nieuws... ik kreeg er zelf al een brok in mn keel van.. heeeel erg veel sterkte de komende tijd!!

@ Assie: Spannende tijden zijn het inderdaad!! Wie weet ben je nu gewoon al zwanger, het kan maar zo... En wat testen betreft, denk inderdaad dat je daar geduld mee moet hebben en echt uit moet gaan van je langste cyclus voordat je een goede test kunt doen... maar als je ze toch in huis hebt.. dan kan 1 iets vroegere test natuurlijk nooit kwaad!! Hier is de langste cyclus ruim 31 dagen geweest wat betekent dat ik pas op zn vroegst volgende week maandag zou kunnen gaan testen.. maar zoals ik hierboven al zei denk ik dat ik gewoon ergens eind van de week ongesteld ga worden... ach je weet maar nooit... Ben benieuwd hoe vriend de komende ronde is hij begon gisteravond ineens over dat hij baby'tjes toch zo lief vindt etc... en toen zei ik voor de grap 'er zit er misschien wel 1 in mn buik nu'... om een reactie uit te lokken en toen zei hij weer 'he, maar dat kan toch niet want je was toch al niet meer vruchtbaar...' dus tja, wat hij nu precies wil/denkt ik ben er nog niet achter, maar ik wacht het wel even af... Heb nu zelf ook even geen haast eerlijk gezegd omdat ik net gewend was aan t idee dat we nog een half jaar zouden wachten...

@ Frutje: Spannend zeg dat gesprek op je werk.. ben echt heel benieuwd wat daar uit gaat komen! Hoop dat je kunt zeggen wat je wil zeggen dan, daar heb ik zelf altijd nogal moeite mee.... maar misschien kun jij dat wel heel goed!! En goed dat je voor jezelf een soort deadline hebt gesteld, dan is het iets beter te doen lijkt me... En nu weer aan de slag zodadelijk he? Vol goede moed op naar de volgende ronde!! Het is toch geen weer om naar buiten te gaan of andere dingen te ondernemen...

@ Nukje: Wat betreft geboortekaartjes kan ik je helaas niet echt helpen.. echt geen idee.. Heb je wel een idee wat je ongeveer wil? Foto of iets of een tekening/plaatje? Gedichtje/tekstje? Veel kleur of juist weinig? Of ben je je echt nog aan t orienteren? Hoe gaat het verder met je? Hoe voel je je?

@ Janine: Ben ook heeeel benieuwd hoe t met je gaat.. tijdje niets gehoord!

@ Magz: Hoe is t met jou?

@ Orchis: Als ik iets meer weet dan laat ik t horen!! Ik moest sowieso op zoek naar een nieuwe, dus ben nu van alles met elkaar aan t vergelijken... Kijken of het op mijn werk interessant geregeld is of bij vriend of dat we gewoon samen ergens moeten kijken? Het is sowieso echt verschrikkelijk veel geld... maar ja gelukkig kunnen we het betalen! Oh en ik duim duim duim dat dit gewoon je laatste nuvaring is.. dat betekent toch dat je per januari dan stopt? Lijkt me een mooi voornemen!!

@ Iedereen die ik vergeten ben: ik ga mn inspiratie zoeken... moet nog een paar gedichten maken!!

Fijn weekend allemaal!!!
Hmmm, vrees dat ik er niet onderuit kom: we gaan waarschijnlijk 3 kwartier heen en terug lopen door de sneeuw. ZO geen zin in! Maar goed, als je er 1x bent is het prima: lekker warm bij de kachel met een drankje!

Hmmm ga me nu toch een beetje zorgen maken over Janine, normaalgesproken meldt ze zich elke dag wel even... Ga even onder het loepje kijken of ze ergens anders misschien wel geschreven heeft.
@ Pipo: Sterkte... hoewel een sneeuwwandeling (mits goed ingepakt..) ook best leuk en romantisch kan zijn! En wat je zegt, daar is het vast gezellig en met een drankje bij de kachel, klinkt goed. Veel plezier! En ik deel je zorg om Janine... ik hoop dat ze snel iets laat horen. Voor nu hoop ik dat geen bericht, goed bericht is.
Hoehoe, Janine ?! Ik hoop dat alles in orde is...

@ Romo: Ik was ineens met geboortekaartjes bezig omdat Nukkeman en ik hebben besloten hoe we ons kind gaan noemen. Tenminste, we hadden die naam al een tijdje in gedachten en ineens kwam hij afgelopen week thuis met het verhaal dat hij in z'n pauze bij een winkeltje binnen was gelopen waar ze van dat ouderwetse, houten kinderspeelgoed verkopen, en dat hij de letters van de betreffende naam in hout had besteld, voor op de deur van de kinderkamer-to-be. Echt, ik ben steeds opnieuw weer verbaasd over zijn betrokkenheid en enthousiasme. Is dit nu dezelfde man die in eerste instantie negatief reageerde toen ik vertelde dat ik zwanger was?! Vind het te gek!

@ Magz: Misschien dat bovenstaand verhaal ook een opsteker is voor jou, want echt: mijn eigen vent was een jaar geleden ook voor niets te pushen wat maar met kinderen-krijgen te maken had, en moet je nu zien.

@ Pipo: Had ook al op je mail gereageerd, maar inderdaad, wat afschuwelijk zeg...

Zorgverzekering: ik zit bij de ohra en kan alleen maar zeggen dat ik daar erg tevreden over ben, ook vwb de vergoedingen. Ben wel extra aanvullend verzekerd, maar betaal daarvoor 'slechts' 20 euro meer. Alleen zo'n prenatale screening die je onder de 35 gewoon zelf moet betalen kost al 150 euro en als je daar alle eigen bijdragen nog bij optelt die je als gevolg van de zwangerschap, bevalling etc. moet betalen, heb ik het geld er allang uit.

Hier: op zich alles goed, maar heb het vage vermoeden dat ik misschien een blaasontsteking heb. Veel plassen hoort natuurlijk bij de zwangerschap, maar ik heb ook vervelende steekjes onderin/vanbinnen, en lees overal dat een blaasontsteking tijdens de zwangerschap ook heel anders voelt. Dus nu zit ik zwaar aan de thee om alles zoveel mogelijk 'door te spoelen' . Maandagochtend maar 'es een potje urine bij de ha inleveren.

Vandaag kreeg ik toch ineens zin in een lekker glas alcohol! Manlief had koffie met een likeurtje voor zichzelf gemaakt en dat rook zo lekker... en toen kwam de associatie met kerst (we gaan met de familie uit eten) en dat ik dan niet met het wijnarrangement mee kan/mag doen . Best jammer, want zo'n wijntje is echt lekker bij een stukje hertenrugfilet met cranberrysaus (of whatever er op het menu staat). Maar goed, uiteraard kom ik ook daar wel weer overheen.

*neemt uit frustratie een extra grote hap choco-cake bij de thee*
Pipo, hoe was het gisteren? Was het ondanks alles toch gezellig? Wat een verschrikkelijk naar bericht zeg!

Ik ben eerlijk gezegd ook wel erg benieuwd hoe het met Janine is. Zelfs in het ziekenhuis meldde ze zich zeer regelmatig, en nu al een paar dagen niets. Hopelijk zitten de meiden nog lekker warm en veilig in haar buik en groeien ze goed.

Die man van jou is een goed voorbeeld, Nukje! Totaal omgedraaid, in een paar maanden tijd. Mannen hebben soms gewoon een beetje tijd nodig, het zijn net echte mensen

Succes met je gesprek morgen, Frutje! Weet je al wat je precies gaat zeggen?

Orchis, een bomenpikjaar?! Ik zie jullie echt al gaan, in het donker, met een karretje en een zaag. Geweldig!

Nou, ik ga eens kijken of mijn zoon (klinkt raar he?) alweer in slaap wil vallen. Hij is al vanaf vijf uur wakker, dus het wordt tijd om te gaan slapen. En dan ga ik Verkademan eens wakker maken, lekker croissantjes eten en ons klaarmaken voor het kraambezoek van vandaag.

Oh, en wie had het pas over een broodje met roomkaas en zalm? Assie? Nou, iig bedankt! Ik mag nu weer gewoon zalm uit de supermarkt, dus gisteravond heb ik een pan soep gemaakt, en voor mezelf lekker een broodje zalm met roomkaas en dillesaus! Hmmmm
hoi meiden, even een snel berichtje: ik ben vrijdagmiddag bevallen van een kerngezonde zoon, we zijn supertrots en blij met hem!!! Bevallingsverhaal volgt later!
Orchid!! GEFELICITEERD!! Wat een mooi nieuws op de zondagmorgen!!Geniet maar heerlijk van elkaar!!
ben ik weer. sorry , dat ik er even niet was. Er is ook veel gebeurd. Lig nu apart op kamertje.

vrijdagavond zag ik opeens een migraine achtige vlek in mijn zicht en werd snel erger... dus ik denk: nee, he, niet nu. Toen heb ik aan de bel getrokken... bloeddruk was verhoogd 145/90 en ik begon te trillen, reflexen waren te heftig en bloeddruk steeg nog meer. 180/100. Ze dachten acute zwangerschapsvergifting.. en wat er toen gebeurde was heel eng allemaal. Eerst bloedprikken, toen infuus en toen kreeg ik een shot magnesium.... nou, dat gun ik niemand. De arts zei al dat het heeeeeeeeeeel vervelend gevoel is... nou, het lijkt alsof je lava in je aderen krijgt gespoten. Je staat in brand. Je kunt ook niets zien (gevoel van scheelkijken)... na een paar min (leken eeuwigheid) zakte het af... maar echt dit was erg. Daarna katheder in en naar andere afdeling... MENSEN: doe dit niet na..!

Nu afwachten op uitslag. Bloed was beter dan ze hadden verwacht en urine wordt nu gecontroleerd..LIg nog wel aan magnesium (druppeltjesgewijs) infuus...
babyś doen het goed!

orchis gefeliciteerd!
bedoel orchid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven