Trouwen in 2010/2011/2012 voor oude en nieuwe brides-to-be 5

06-11-2010 21:35 2959 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, gefeliciteerd aan ons allen met ons lustrumtopic!

NaamDatumBudgetIvetje1 april 2011 Vlammetje1 april 2011 SilkenTofuapril 2011 en april 2012 Dzjannke6 mei 2011 scully198127 mei 2011 ¤ 9.000,-Jilzz9 juni 2011¤ 4.000,-Ringelding 14 juni 2011 Knappekloon 25 juni 2011 ¤ 15.000,- souffle1 en 2 juli 2011 Dark Enchantress1 juli 2011 Goudvis1 juli 2011 Likaaugustus 2011 Cardhu26 augustus 2011 Fotogravin10 september 2011 ¤ 7.500,- Tut1 juni 2012 Zoovie 15 juni 2012 ¤ 17.000,- Moussiemous Juni 2012

En wie met SPOED nog gevraagd moeten worden:

Dotje

Tinkeldel
Ik nodig mijn collega's van de afdeling uit,zonder partners (alhoewel het geen bezwaar is als ze wel partners meenemen)

Jilzz, ik ben benieuwd naar je jurk :-)

Ik ben ziek vandaag

Welkom Cardhu, wat een leuk aanzoek.
Vlam, Tinus en ik zijn ook allebei grieperig, het heerst enorm!

Dot, ga eens kijken in het topic van de meneer die zijn vriendin met kerst in NY wil gaan vragen op pagina 2, we zijn beroemd!
Hallo dames!

Mag ik me hier ook melden? Wij gaan 11 maart 2011 trouwen en vandaag heb ik voor het eerst (ja ik weet het, beetje laat) trouwjurken gepast. En ik denk dat ik zelfs al geslaagd ben ook!! (was de 6e jurk die ik paste). Volgende week ga ik weer terug, wil er natuurlijk wel even een paar nachtjes over slapen...

Ik keek eigenlijk best een beetje op tegen die trouwjurken, was echt bang dat niets me zou staan (heb maatje 42, best normaal natuurlijk maar toch). Maar de vrouw bij de bruidsmodewinkel was echt goed, snapte wat ik wilde, wist wat me zou staan en eigenlijk best veel jurken stonden me ook echt goed! Ik had ineens echt zin om die hele winkel te passen, wat is dat leuk en wat voel je je dan mooi!

Ben een beetje in euforische stemming nu, maar wil ook niet meteen een enorme post schrijven nu ik net nieuw ben in dit topic :-).
Cardhu en Karlie welkom..

Dot.. hoe is the party?

Verder eigenlijk weinig nieuws.

Fijn weekend allemaal!
Haha Tut, misschien komen jullie nog wel eens in een topic of fame

Overigens vind ik het nogal een gok om het zo op een forum te gooien (dat aanzoek) er lezen zoveel mensen mee! Vind het wel jammer dat ik de OP niet gelezen heb en nu is hij alweer weggehaald :(

Welkom @ de nieuwe bruiden!

Ik ben zo benieuwd hoe het feestje van Dot is, ze had er zoveel zin in dat ik hoop dat het haar verwachtingen nog zal overtreffen! Misschien komt ze wel met een aanzoek terug
Karlie ook welkom!!!!

En je hebt inderdaad laat jurken gepast! Is de jurk wel op tijd klaar? (mijn jurk heeft 5 maanden levertijd?)

Heb je nog een leuk aanzoek verhaal?
Stijl, t feest is in een echte saloon;)
Welkom nieuwe dames!! Ben niet meer de 1e in rij nu, komt Karlie er tussendoor grrrr ;)

Hier weer even een update met pics :D Heb afgelopen donderdag mijn jurk weer mogen passen. Eindelijk!! Kwam erachter dat ik hem op 29 juli heb aangeschaft, dus dat was echt heel lang geleden.

Maar goed, een erg fijne rit door de sneeuw naar Eindhoven. Vriendin van mijn broer opgehaald op station en naar de winkel. Komen daar binnen en ik zeg dat ik een afspraak had. Staan ze me aan te kijken...uhm, uit Vianen?? Ja, daar vandaan. Ow, we hadden echt gedacht dat je af zou bellen!!! :D Dus ik meteen roepen "Nee, natuurlijk niet!! Ik wil mijn jurk aan" haha!! Kopje thee gekregen om op te warmen enzo en daarna mocht ik mee. Eerst dat torselet weer aan (wat ik verbazend lekker vind zitten, maar als het een goede is voel je hem ook niet zei mevrouw van de winkel). Daarna die o zo charmante hoepelrok er onder. En toen de jurk. Hij was aan de achtrkant wat versteld en er zat nu een lint in. Dus werd lekker ingesnoerd en toen mocht ik mezelf weer bekijken. Ow...tjonge! Ik ben nog steeds zo blij met mijn keus :D Hij zat echt schitterend. Het lijfje zit mooi, de torselet zit er mooi onder en geeft goede steun. Hij is onwijs mooi ingeregen aan de achterkant en ik heb een taille! De sleep er nog aan gezet en daarna de halter. Toen moest de lengte nog op maat worden gemaakt dus ik moest door de winkel lopen. En dat is lastig!! Ik kreeg alleen maar te horen "niet zo snel lopen, kleinere pasjes anders schop je tegen je rok aan, omhoog kijken anders ga je op je smoellie, niet zo boers" :') Ik stap van mezelf nogal goed door en dat mag dus echt niet! Je passen moeten binnen je hoepel blijven en dat vond ik echt heel lastig. En naar beneden kijken mag niet, want dan wordt je rok iets langer en ga je erop staan. Met gevolg dat je op je gezicht gaat haha! Verder kan ik zitten, maar dan wel op het puntje van de stoel. De auto in gaan is kont erin, benen erin draaien, sleep op schoot leggen en daarna de bloemen er boven. Eruit gaat dus omgekeerd. Hoop dingen waaraan ik moet denken, maar dat zal wel goed komen.

Daarna hebben ze hem afgespeld en mocht ie weer uit. En dat was grappig. Ze maakte hem los aan de achterkant en toen zei ze doodleuk "oke, nu ga ik hem naar beneden trekken". Dat ging ze ook meteen doen....dus ik er achteraan "Uhm, ik heb een halter!!". :') Ze vond het al zo moeilijk gaan zei ze haha!! Ja, dat snap ik, mijn hoofd zat er nog tussen :P

Maar goed, wat is mijn verhaal zonder pics. Let niet op mijn haar, want daar bleef de jurk met een haakje in hangen haha! Verder zie je nu de achterkant zoals hij geworden is, pic met mijn bloemen en 1 van het lijfje

op de pic klikken dan vergroot hij. Handig voor het detail van het lijfje ;)
Wow Ivet ziet er super goed uit! Kan me voorstellen dat je in de wolken bent! Zou je niet liever foto's met je gezicht er bij op hyves zetten? Iedereen kan het hier zien?
eens met Lika.

Maar een ontzettend mooie jurk! Vind die bolero ook erg mooi.

en je krijgt een mooie borstpartij in die jurk SUPER!

Ik hoef in mei ws pas weer jurk af te laten spelden. (heb er nu ook al zin in, vooral na foto's Ivet)

@Karlie....welkom!
Nee, ik zet ze niet op hyves omdat daar mijn vriend ook zit. En ik sta wel vaker met mijn smoellie op internet. Dat is geen probleem

Dank voor de lovende reacties! Ben er ook echt onwijs tevreden over en hij zit perfect. Mag nu 24 maart weer terug en dan moet ik hem ophalen
Wauw ivetje, super mooi!
Ivetje..

Moooooooooooooooooii, staat je super, en wat een mooi bovenstuk zeg!
Mooooi Ivetje! Gaaf hoor om je jurk weer te passen, ik wil de mijne ook dolgraag weer aan.

Welkom nieuwelingen!!

Wij hebben vanavond familiefeestje maar moet maar even kijken of het met dit weer gaat lukken om daar te komen, ik ben gek op sneeuw maar erg praktisch is het niet.
Ivet... prachtig iid. Ik vind die kanten bolero ook super mooi/orgineel!! Weet je al wanneer je die aan/uit doet? Prachtige jurk!

Weet je ook al wat je met je haar wil enz?

Zie ik het nou goed.. had je je boeket mee?

Wat een weer iid. Sneeuw, sneeuw, sneeuw. Ik moet vannacht naar schiphol om mijn ouders te halen.... Hoop dat het dan beter is. Nu lekker lui dagje thuis.

Tut.. had het topic gelezen.. Grappig. iid. Beterschap voor jouw en tinus

Dot.. hoe was het feest? Kater nu?

In de telegraaf staat nu in het weekeinde een stukje over trouwen en budget tips. Daar staat ook een hele leuke foto van een etagere van kop/schotels met een taarttopper erop en vol met bonbons. Erg leuk idee. Misschien dat niet iedereen taart wil, maar wel een lekker bonbon.
ivetje wat moooooiiiiiiiiiii

en je glanst er helemaal bij!!!!

cardhu houd jij een westernbruiloft???

tut heel veel beterschap, gaat t weer wat beter/

ik heb net hele mooie kerstballen gekocht, ik ga morgen de boom versieren jeeeejjjj
Ik doe de bolero aan tijdens het officiële gedeelte iig. Daarna kan ie wat mij betreft uit. Misschien bij het begin van het feest wel weer even aan. Hij is van kant met kraaltjes erop enzo, dus hij kriebelt nogal :D

En ik had idd mijn boeket mee hihi! Ik zat heel erg te twijfelen over de schoenen. Had bordeaux rode ivm het boeket en een paar beetje licht goudkleurige. Ze zagen daar de rode schoenen en riepen gelijk al dat die het niet moesten worden. Sprekende kleur en valt teveel op. Iedereen zou daar dan naar kijken ipv naar de jurk. Het zijn dus die andere geworden en dat stond prachtig! En die zijn ook een stukje lager, dus kwam mooi uit. Verder heb ik ook geleerd dat je je boeket aan de zijkant vast moet houden. Zoals ik dus doe op die 2e foto :P voor je, dan bedek je je jurk ermee en dat is niet echt leuk want daar moet iedereen naar kijken natuurlijk. Je leert echt nog wat bij het passen zeg. Vind het ook wel handig dat ze dat soort tips geven bij de winkel. Net zoals dat lopen enzo. Werd echt helemaal uitgelegd hoe ik moest lopen enzo. Ik vind de behandeling bij die winkel iig top!

Zie nu trouwens op die foto ook goed de achterkant. Hij zit ook bovenaan echt heel mooi vind ik. De maat is echt precies goed. Soms krijg je van die kwabjes over de rand, maar dat is gelukkig niet. En dat terwijl ik toch niet mega slank ben. Ow, ik ben er echt zo blij mee haha! Alleen jammer van de vermaakkosten...kwam nog even 125 euro bovenop. Dat is toch altijd weer een domper.
Owja,mijn haar wordt donkerbruin en dan opgestoken denk ik. Of een grace kelly rol erin, maar dat weet ik nog niet. Heb er ook al dingen voor gekocht en heb oorbellen en een armband gekocht afgelopen week. Zal binnenkort even een pic maken van alle accessoires enzo die ik erbij heb. Uitleggen heeft toch geen zin ;)
De rest van de bruiloft weten we nog niet, maar t feest idd wel ja de rest meer klassiek denk ik nu.
ik heb een globaal idee van wat ik met mijn haar wil....ben nu steeds aan het zoeken op burlesque....

Om en paar voorbeeldjes te plakken
@ Tut, ik ga eens snel lezen... ben benieuwd. Eerst al een werkwoord en nu ook al beroemd?

Heel beterschap voor jou en Tinus in elk geval!

Maar eerst ff hier bijlezen.

@ Ivetje, staat je heel mooi!! Het bovenlijfje vind ik echt super!

Wat betreft het feest. Het was echt onbeschrijfelijk geweldig! Ik heb op hyves al een klein beetje geschreven, maar ik zal dit weekend even wat foto's op de hyves plaatsen of een link naar ene online album ofzo. Komt wel goed. Foto's zeggen meer dan woorden denk ik.

Hij had helemaal niets in de gaten, het was een totale verrassing. Helemaal geweldig gewoon!

De taart die ik had gemaakt was ook goed gelukt. Dotvriend vond hem super mooi. Ik was er wel een beetje trots op. Alle gasten vonden het mooi dta ik dat zelf had gedaan en dat ik zoveel tijd voor hem had geinvesteerd. Echt leuk.

Haha, Mousie, een aanzoek. Nee, Dotvriend was helemaal met het afsluiten van zijn studie bezig en onder de indruk van zijn laatste dag. Het was toch wel emotioneel geweest. Niet dat hij had gejankt. Maar wel clienten van hem en het was voor het eerst dat hij zich heel erg goed voelde en thuis voelde op een plek. Dus hij wil er eigenlijk graag blijven werken, maar dat kan niet. Maar ze willen hem wel graag als er een plek vrij komt, dus wie weet, ooit. Nu eerst oevr twee weken bij zijn nieuwe baan beginnen.

Ik verwacht de komende weken/maanden nog geen aanzoek. Ik merk wel dat het ontzettend goed gaat tussen ons tweeen. je voelt praktisch de liefde in de lucht zeg maar (of klink dat nu heel erg raar?). We zijn gewoon weer zo verliefd. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag door hartjes uitadem... Als je begrijpt wat ik bedoel. Echt erg. Hahaha. Maar een aanzoek, nee daarvoor is er op dit moment te veel gaande op andere vlakken.

We hebben het gisteren wel nog over trouwen gehad en mijn vriend zei dat nu hij ook werkt en geld binnen brengt, hij er vanuit gaat dat we in 2012 onze grote reis gaan maken (lees: dus ook trouwen). In de zomer zei hij. En hij had het er zelfs over dat we dan wel samen een dansstijl moeten gaan leren die bij ons zaaltje past (echt bizar, want hij heeft tot nu toe altijd geroepen geen openingsdans te willen doen, terwijl hij op het cios zowat de beste danser van de klas was en in hotels allerlei shows heeft gespeeld en gedanst). We hebben een fijn gesprek gehad (in de grot, waar het ooi allemaal begon ), ook over hoe hij erover denkt en dat hij er tegenop ziet, m.n. om de verwachtingen van anderen en ook omdat zijn ouders een beetje een issue zijn.

Maar nu heeft hij dus gezien dat zijn ouders wel degelijk het huis uit kunnen en een feestje kunnen vieren. Ik weet niet zo goed hoe ik die situatie uit moet leggen. Maar als je al zo vaak teleurgesteld bent, heb je uiteindelijk geen hoop meer. En nu opeens was er dan zo'n feest, speciaal voor hem, door zijn ouders bedacht. Echt super. En ik hoop dat dat hem heeft doen inzien dat zijn ouders echt wel zullen proberen om van onze bruiloft het beste te maken. En ookal gaat zijn moeder na een uurtje of twee naar huis, ik ben ervan overtuigd dat ze met haar bste bedoelingen zal proberen om ons te kunnen laten genieten. Ik hoop het.

(misschien een beetje een vaag verhaal. Misschien dat ik later nog weleens op de woorden kom om de situatie fatsoenlijk uit te leggen.)

Wat ik wel weet, na zo een geweldige avond, is dat ik niets liever wil dat met mijn kerel oud worden. *kijkt even over het laptopschrmpje naar haar schatje en bedenkt zich wat voor geweldige kerel het toch is*

@ Goudvis, vanochtend wel een lichte kater ja... de foto's op de hyves zullen het verhaal tot die kater wel laten zien.

@ Ringel, apart hoor die kapsels, ik vind die stijl wel mooi.

(excuses voor het ongemak wanneer mensen misselijk worden als ze mijn gezwijmel hier lezen, ik kan er even niets aan doen, ben gewoon echt gelukkig nu even)
Dotje, wat een superleuk verhaal, nix mis met een beetje gezwijmel.

@Ringelding, ik vind die stijl wel wat hebben maar ik ben er niet het type voor, vind vooral de kleding erg gaaf.

Hier een beetje stress, vriend zit in een parkeergarage en de auto start niet meer, waarsch. de accu..wegenwacht is onderweg maar echt een kutidee.
@ DE, ja, dat zul je net hebben met dit weer... Is ie inmiddels al thuis? Nieuwe accu erin? Is meestal niet megaprijzig (tenzij je een flinke auto hebt). Onze accu begaf het vorig jaar, kostte iets van 45 euro dacht ik. Heb hem er zelf nieuw ingezet (met hulp van mijn vader weliswaar ). Wel balen, zo'n ding is er om te rijden en niet om het te begeven.

Zo, ik ben doodmoe, denk dat ik binnen nu en een uur in mijn bed lig.
Hij is weer thuis gelukkig, de wegenwacht heeft het gefikst, hopelijk blijft de auto het nu doen. Ben echt blij dat hij er weer is.

Nu op rtl8, bruiden met een maatje meer. Een afvalwedstrijd tussen drie bruiden om een bruidsjurk te wennen. Met Gillian huppeldepup, ik vind haar altijd helemaal geweldig.

Ik moet eigenlijk ook nog wel iets kwijt hoor, dus moet niet afzeiken maar zo erg als deze bruiden is het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven