Geen tijd...

04-12-2010 15:22 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Graag wil ik even mijn probleem met jullie delen. Ik weet namelijk niet meer of ik me aanstel, of dat dit niet de 'normale' gang van zaken is..

Ik heb drie jaar een relatie met mijn vriend. In die drie jaar is het eigenlijk altijd zo geweest dat hij zijn vrienden heel erg belangrijk heeft gevonden. Dat kan ik begrijpen, en ik heb nooit van hem verwacht om zijn vrienden op te geven o.i.d. Maar het contrast tussen de tijd/aandacht die hij aan mij besteedt, en die hij aan zijn vrienden besteedt, is naar mijn mening heel groot. Het laatste jaar zien we elkaar 1 à 2 keer per week. Dit terwijl we wel dichtbij elkaar wonen. Zijn vrienden ziet hij vrijwel elke dag. We zijn nog nooit samen op vakantie geweest, of een weekend weg. Maar met zijn vrienden gaat hij iedere zomer minimaal 3 weken weg.

Mijn grootste issue is het weekend. Vrijdag zie ik hem nooit, omdat hij vrijdagavond werkt en zaterdagochtend. Daar heb ik begrip voor. Maar de zaterdag is altijd voor zijn vrienden. Dat heeft hij ook duidelijk al meerdere keren gezegd. Op zondagavond wil hij dan wel naar me toe komen, maar doordat hij zaterdag uitgaat of laat gaat slapen, is hij dan altijd moe. We doen dus eigenlijk niets samen in het weekend.

Ik verwacht niet dat hij iedere week bij mij op de bank komt zitten. Maar ik vind het wel vervelend dat het nooit gebeurt. Ik snap dat je je eigen leven wilt behouden, dat doe ik ook. Alleen vind ik dit wel heel erg ver gaan.

Wat vinden jullie hiervan?
Nee dat is echt niet goed. Ga op zoek naar een volwassen man.

Er zal een wereld voor je opengaan.

Wel inderdaad jammer van die drie verspilde jaren

Maar dit is zo kansloos dat langer wachten waarschijnlijk betekent dat nog meer tijd verspild wordt.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:missfortune schreef op 04 december 2010 @ 18:22:

@ februari: ik heb al geprobeerd om dat te doen, maar dan krijg ik loze excuusjes en uiteindelijk verandert er niets. En als hij boos is en ik zeg dat, dan vindt ie dat ik maar moet opdonderen..

Je moet het ook alleen doen als je het ook daadwerkelijk om deze reden uit wil maken natuurlijk.

En dan bij zo een reactie dat inderdaad doen, dat opdonderen.
Nja, ik vind het knap van je dat je dit al 3 jaar vol houdt.. Ik ken meerdere relaties die gewoon nieuwjaar apart vieren.. Maar heb jij eigenlijk ook eigen vrienden/vriendinnen?

Ik zou het hem wel even duidelijk maken. Dat je elkaar niet 24/7 zal/wilt zien snap ik heel goed.. Maar IEDERE zaterdagavond enz. ik vind het echt te ver gaan... Zeker als je al zo ver bent in een relatie!
quote:[

Ik kan naar hem toe niet eens meer formuleren wat ik voel.

Misschien uitmaken en een linkje sturen naar dit topic?

Je legt het tenslotte góed uit hiero..

Sterkte, heb zelf ook ooit in zo`n situatie gezeten, is echt frustrerend en rot het gevoel te hebben te moeten bedelen om aandacht.
quote:missfortune schreef op 04 december 2010 @ 22:49:

Ik weet dat iedereen hier gelijk heeft! Maar blijkbaar was het al die tijd te moeilijk om in te zien ofzo.. Ik deed altijd alles af als "het komt vanzelf wel". Maar inderdaad, na drie jaar en nog nooit een vakantie samen..

Binnenkort is het Oud en Nieuw. Hij heeft al aangegeven dan met zijn vrienden te zijn, want met mij is het saai.

Als een jongen echt gek is op mij, dan wil hij toch alle belangrijke dagen met mij doorbrengen?Hopelijk krijg je in de toekomst een "echte" geliefde die de feestdagen met jou wil doorbrengen.

Diep in je hart weet je het al.

Neem de bevestigingen van je mede Viva's in deze topic van harte en trek je conclusie en neem je beslissing voordat je nog meer energie verspild.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
@ReVamp: Ik heb genoeg vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe, maar ik wil graag tijd met hém doorbrengen. Hij is immers mijn vriend..

Hij geeft me niet eens de kans nu om te zeggen wat ik voel/denk, hij zegt geen tijd te hebben want hij is met zijn vrienden. Ik kan wachten tot morgen in de namiddag, als hij zijn roes heeft uitgeslapen. Dan belt hij mij zodra het hem uitkomt, want eerder neemt hij simpelweg niet op.

Ik ben nu best gefrustreerd; het is net alsof hij niet WIL luisteren en de situatie best vindt op deze manier...
Dat vindt hij ook, anders zou hij anders met je omgaan. Je kunt er meer van willen maken, maar lukken gaat niet gebeuren.

Je hebt gedreigd met weggaan en dan beloofd hij beterschap. Wat als je het nou gewoon eens niet meer pikt, omdat jij veel meer waard bent? Je bent het waard om met iemand te zijn die bij je past, waarbij je je niet druk hoeft te maken over dit soort dingen.

Ja toch?
Eens met Madhe...

En daaraan toevoegend....las ergens in deze reacties....proberen....heb je weleens geprobeerd een potlood zonder handen op te pakken? Dat lukt je niet. Je pakt het potlood of je pakt het niet....er is geen proberen bij.

Jij hebt andere verwachtingen van deze relatie. Is niet fout. De vraag is of je die kunt accepteren en daarmee verder gaan of niet. Kennelijk past dit niet bij je.

Ik weet dat iedereen hier gelijk heeft! Maar blijkbaar was het al die tijd te moeilijk om in te zien ofzo.. Ik deed altijd alles af als "het komt vanzelf wel". Maar inderdaad, na drie jaar en nog nooit een vakantie samen..

Binnenkort is het Oud en Nieuw. Hij heeft al aangegeven dan met zijn vrienden te zijn, want met mij is het saai.

Als een jongen echt gek is op mij, dan wil hij toch alle belangrijke dagen met mij doorbrengen?

Sorry,maar als DIT JE OGEN NIET OPENT?????

Welke vent wil nu liever bij zijn vrienden zijn als bij zijn vriendin met oudjaar.........

Ik zou zeggen...mooi,das een mooie reden om het oude jaar en die 3 jaar met JOU af te sluiten...........

Laat niet zo met je sollen meid....

WAT EEN EIKEL...

Binnenkort is het Oud en Nieuw. Hij heeft al aangegeven dan met zijn vrienden te zijn, want met mij is het saai.Waarom pik jij zoveel van die gast?
De deur uit ermee!

Na, ik zou hem nog duidelijk 1 keer voor de keus stellen, bijv minimaal 1 zaterdag in de 14 dagen met jou. Anders kon ie de boom in, hoor!
Ow, dat van oud op nieuw hd ik nog niet gelezen! Niks meer voor de keus stellen, ophoepelen! Hij kan niet echt van jo houden, meid, dit is echt niet normaal!

Hebben die vrienden trouwens geen vriendinnen? En waar zijn die dan zaterdadavonden en met oud op nieuw?

Wat een l*l !
+

Hij kan lief zijn (als het hem uitkomt)

-

Hij heeft geen tijd voor je

Hij negeert je als dat hem uit komt

Hij heeft in de twee keer per week dat je hem ziet ook nog eens slechte buien

Hij zegt soms dat je 'op kan donderen'

Hij vindt je saai

Hij brengt Oud&Nieuw liever met zijn vrienden door

Tel uit je winst verlies.
quote:missfortune schreef op 04 december 2010 @ 23:58:

Ik ben nu best gefrustreerd; het is net alsof hij niet WIL luisteren en de situatie best vindt op deze manier...

Moet opeens aan deze zin denken: 'Als iemand laat zien wij hij is, geloof hem dan'.

Volgens mij weet je het al, maar wil je de beslissing nog niet maken. Kom op, verzin geen excuses voor hem. Hij behandeld je absoluut niet goed, klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven