Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Sodeju schreef op 06 december 2010 @ 11:27:

[...]

vrouwen die alleen maar die aandacht willen, maar verder niks, etc.Waar baseer je dit op?
quote:Zamirah schreef op 06 december 2010 @ 11:53:

[...]

Waar baseer je dit op?Eigen ervaring, eigen opvatting. Wel continue reageren op al mijn berichten, maar niet uit zichzelf wat schrijven. Je kan het natuurlijk ook scharen onder geen interesse hebben, maar dan zou het logischer zijn dat men ook niet op de berichten reageert.
quote:Daisy376 schreef op 06 december 2010 @ 11:34:

Dat jullie het zolang volhouden met dat daten.. weet niet hoelang ik mijn profiel ga aanhouden!

Ja, ik vraag me ook weleens af waarom ik het zo lang vol hou

Het gaat bij mij met ups en downs. Soms heb ik er wel een tijdje lol in, soms stop ik er weer een tijdje mee. Daten kan heel leuk zijn. Ik weet via internet altijd wel mannen te selecteren met wie op zijn minst een leuk gesprek is te voeren. En het is soms ook niet verkeerd voor je zelfvertrouwen.

Mijn frustratie zit in het feit dat ik zelden warm of koud word van een man die ik op deze manier ontmoet. Waarschijnlijk omdat je via internet selecteert op rationele gronden en dat weinig zegt over of je ook gevoelens voor iemand kunt krijgen.

Waarom ik toch steeds de draad weer oppak? Je hoeft er maar één te treffen die echt heel leuk is. En ik vind daten via internet toch makkelijker dan daten 'in het wild'. Ben niet het soort dat iemand uit de kroeg oppikt.

Mijn laatste update: waarschijnlijk ga ik komend weekend bij mijn date van zaterdag eten... En dat vind ik best spannend eigenlijk...
Kan dan enkel maar zeggen hoop voor je dat het wat wordt!!

Vind het wat ik tot nu heb gezien en ervaar moeilijk.
Hey Rasa, dat klinkt goed! Spannend = goed

Maar wat doe je nu met je date van vanavond? Het was/is toch vanavond?
Nou heb de meneer die mij eerst bombadeerde met berichten gisteren een berichtje gestuurd hoe het ging maar geen antwoord, maar heeft net nog wel even op mijn profiel gekeken!!

Wat hij dus elke dag aan het doen is..

Dus mag ik er van uit gaan dat hij aan het overdenken is wat hij met mij aanmoet haha ??
@Daisy ik zeg: blokken die gast. Wel steeds op je profiel kijken, maar nooit reageren. (Als het tenminste niet zo is dat hij niet kán reageren, omdat hij gratis lid is ofzo...)

@Stoeltie, niet te geloven he? Rasa, die een date heeft gehad die zíj leuk vond en híj ook?! Ben wel geschrokken van zijn enthousiasme, maar ik schrik eigenlijk altijd als een man mij leuk vindt. Hij komt dan opeens zo dichtbij. Ik heb na één avond nog geen idee of dit wat kan worden (sterker nog, ik heb hier wat twijfels over), maar ik laat me nu maar eens leiden door mijn gevoel. En dat zegt dat ik nu het liefst in zijn armen zou liggen...

O, en ja, ik had vanavond ook de date met man 2. Tot mijn opluchting leek die meer op de eerste 30 dates. Gezellig gekletst, maar ik werd niet warm of koud van hem. Kan ik me nu dus volledig richten op man 1!
@ Rasa, ik denk dat de afstand tussen ons een probleem is, hij heeft nl aangegeven; jammer dat je zo ver woont, ik wilde graag je verhaal horen, omdat ik zoals gezegd 7 maanden per jaar in het buitenland woon ( wil overigens niet zeggen dat ik nooit meer terug zal komen)..

Zijn verlies hoor, heb aan aandacht echt niets te klagen!

Na 30 dates hoop ik dat je nu eentje gaat ontmoeten die veel moeite voor je doet Rasa, snap dat je zegt vroeg of laat zit er iemand bij die wel de moeite waard is, maar zou het doodvermoeiend vinden..
hallo,

@rasa, bedoelde t ook niet rot hoor, van die twee dates tegelijk. Kan me best situaties voorstellen! Top dat t nu zo loopt, ik duim dat t allemaal weer leuk is dit weekend!

@daisy wat een geklooi zeg, jammer dat je zn gedachten niet kunt lezen he ik sluit me aan bij de anderen, ik zou gewoon ff rustig laten hangen en de bal bij hem laten.

Ik heb trouwens een date volgende week. Hij leek via de email heel leuk, nu hebben we van t weekend gebeld en leek hij eigenlijk minder leuk. een beetje te stoer naar mn smaak. Maar ja, het is ook nooit goed, te sullig/onzeker was ook niet leuk geweest. Mn verwachtingen voor de date zijn dus niet al te hoog gespannen. Zouden jullie gaan daten met iemand die niet leuk is aan de telefoon?
@ Eefjuh

Hoe bedoel je niet leuk aan de telefoon, zijn stem of gedrag?

Zou het niet zo kunnen zijn dat hij nerveus is en daardoor niet zo heel leuk overkomt? Geef het een kans joh, wat kan je gebeuren? Misschien valt het reuze mee en is het wel de moeite waard. Hoeveel date's heb je gehad?

Mijn leuke meneer en ik gingen moet ik zeggen ook als een speer, ik melde me vorige week aan en die avond direct kreeg ik een berichtje heb geantwoord en hij lag temet voor dat postvak! Ik heb dus ook in 3 dagen wel 30 berichten gekregen, en maakte hij voor de lol zelfs de opmerking je hebt wel heel veel dingen die ik leuk vind, je bent leuk om naar te kijken, en komen veel zaken die ons beiden interesseren overeen, zullen we trouwen?

Als hij helemaal niet geinteresseerd zou zijn ( ga dan maar uit van mezelf) zou hij ook klaar zijn met het naar mijn profiel kijken. Laat hem idd maar lekker denken en leg de bal bij hem.
@eefjuh, geen idee wat ik zou doen als iemand niet leuk door de telefoon klinkt. Ik heb geen van mijn 30+ dates gebeld vóór de eerste ontmoeting.

@Daisy, ik vind afstand wel een belangrijk criterium. Scheelt toch wel of je een kwartiertje in de auto of op de fiets zit om elkaar voor het eerst te ontmoeten, of echt moet reizen. Had er niet aan moeten dénken dat ik voor al die 30 dates had moeten reizen...

Over moeite maak ik me bij man 1 niet zo'n zorgen. Hij gaat komend weekend voor me koken. Hij lijkt ontstellend lief en ontwapenend eerlijk (voor zover dat na een date te beoordelen valt). Klinkt misschien gek, maar ik deins een klein beetje terug voor zijn enthousiasme. Het is net alsof hij me nu al geweldig vindt. Maar goed, laat ik nu vooral even niet moeilijk gaan doen. Heb in ieder geval nog steeds zin om hem weer te zien.
Nou ja het is natuurlijk idd een rit als iemand of ik een paar uur zouden moeten rijden, maar aan de andere kant ben ik ook van mening wat als dat wel iemand is die iets bij je losmaakt??

Ik heb een lange afstandsrelatie gehad, en woon daarom nu een groot gedeelte van het jaar buiten Nederland.

En de mannen daar liggen er eigenlijk niet zo wakker van als ze het halve land door moeten.

Geniet ervan Rasa, zoals je zegt doe maar niet moeilijk ( haha zei de moeilijkste zelf ), want er is natuurlijk altijd wel iets.

Laat het los en laat het op je af komen, meer kun je ook niet doen, en neem aan de hand daarvan een beslissing. Laten we er maar vanuit gaan dat er veel goede mannen bij zitten en net zo nerveus als wij zijn!
@Daisy van mij hoeft ie niet nerveus te zijn. Hoe zelfverzekerder, hoe lekkerder ik ze meestal vind

Poeh, maar wat duurt de week opeens lang zeg... Onze eerste date (afgelopen zaterdagavond) lijkt een eeuwigheid geleden en het lijkt ook nog eeuwen te duren totdat het weer weekend is... (dat ik dat vind is vast een goed teken he?)
Dat is zeeeker een goed teken rasa Leuk hoor!

@ daisy / rasa Hij klonk door de telefoon nogal ongeinteresseerd eigenlijk, alsof we elkaar nog nooit hadden gesproken. Denk dat ik dat het grootste probleem vond. Daarbij moet ik best een eind reizen voor hem (hij woont in Nimegen, ik in t midden van het land) dat kwam zo het beste uit. Beetje tegen mijn principe, maar zoals daisy al zegt, het reizen is niet persé een reden om het niet te doen als er een kans is dat hij toch leuk is. Niets te verliezen toch?

Ach, ik ben nu wel nieuwsgierig en ik ga het er maar op wagen.

Daisy inmiddels al wat gehoord? Rasa heb je tussendoor contact met m?
@eefjuh, jammer dat je een mindere indruk hebt gekregen via de telefoon. Wellicht waren het zenuwen of is hij niet zo handig met telefoongesprekken? Tuurlijk moet reizen je niet tegenhouden. Zelf doe ik het nooit, maar ik ben dan ook iemand die tientallen dates kan hebben zonder van iemand warm of koud te worden. Er zijn genoeg mensen die bij hun 1e of 2e date raak schieten.

En ja, ik heb wat gemaild en gesmst met man 1. Maar moet zeggen dat mijn mailtjes steeds korter waren dan die van hem. Niet zo'n behoefte aan. Wil hem gewoon zíen!
Goedemorgen allemaal, ik heb echt iets heel blonds gedaan!

Durf het niet eens te melden haha, maar gelukkig is mijn meneer volhardend en keek daarom regelmatig op mijn profiel.

Heb natuurlijk net direct geantwoord.

Rasa dat moet super zijn dat gevoel, klaar met typen ik wil je horen zien en ruiken!

Ik houd je in de gaten, laat de leuke berichten maar komen.
@Daisy, wat voor blonds heb je dan gedaan? Heb je weer contact met de kijk-maar-niet-mail-meneer?

En ja, ik hoop zó dat ík hier eindelijk eens een positief verhaal kan neerzetten! Al mijn gezellige kletsmaatjes hier van 'vroeger' zijn inmiddels verdwenen omdat ze genieten van een fijne vent. Dat wil ik óók!
Hee Rasa,hier 1 van je oude 'kletsmaatjes' die inderdaad geniet van haar fijne en lieve vent.

Lees hier af en toe nog mee en ben erg blij dat je nu een leuke date hebt waarmee het niet moeilijk gaat.

Geniet er maar lekker van,al die aandacht en enthousiasme,je bent toch ook te leuk voor woorden????:-)

Dat positieve verhaal komt er....ik blijf mee lezen.
ojee, daisy ben ook benieuwd wat je voor blonds gedaan heb!

Vertel vertel, we zullen t niet verder vertellen
@bowie, hee! Hoop hier nog eens het topic 'ik heb een downloadman' te kunnen openen
Dit kreeg ik gisterennacht:

sjonge sjonge, slim hoor jezelf te blokkeren, zo kan niemand (dus ook ik niet) je mailen of iets dergelijks.

Foei foei xx

Haha,gelukkig keek hij iig regelmatig of ik weer te zien was!

Rasa ik hoop voor je dat het wat wordt, na al die tijd zou het toch wel eens leuk zijn als je geduld beloond wordt..
Oeps Daisy... dus toch... mijn motto heeft zich weer eens bewezen! Ga je nu eens afspreken met dit heerschap?
Man 1 meldde net dat hij een andere afspraak was vergeten... Kan toch niet in het weekend. Het wordt begin volgende week. Nóg meer geduld opbrengen dus...
Hmm Rasa, geduld wordt beloond zeggen ze!!

Hoeveel mannen zijn nu in de picture?

Mijn meneer heb ik gisteren een berichtje gestuurd, dat ik bezig ben met iets wbt mijn werk en of hij me kan helpen met iets ( wil niet alles melden) en kreeg zoiets;

he jij daar, ik moet dan wel iets meer weten om iets toepasselijks te kunnen verzinnen, heb je geen MSN zodat we een keer kunnen chatten?

Greetz X

Nou dat gaan we dus een keer doen..

We weten dat we elkaar wel leuk vinden, van een foto dan wel niet en komen de profielen veel overeen, maar is het naar mijn mening wel iemand met wie ik sowieso contact zou willen onderhouden ook al wordt het niets.

Ik vind afstand geen reden om te kappen met een contact.

Ik heb zelf een lange afstandsrelatie gehad en woon dus nu ook een aantal maanden per jaar in dat land.

Het is zeker niet makkelijk maar ik zou wel degelijk de moeite doen om te zien of het evt iets is of kan worden.

Zodra ik twijfel dan is het einde oefening.

Het is zo volgende week Rasa, ben wel erg benieuwd!!
Daisy, gewoon een keertje afspreken met je meneer hoor! Real life is toch de enige manier om te weten of je elkaar écht leuk vindt.

Bij mij is op dit moment echt maar één man in the picture. Als ik iemand leuk vind, kan ik goed focussen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven