Entertainment alle pijlers

Leeftijd Nigella Lawson

01-12-2010 19:49 80 berichten
Alle reacties Link kopieren

Zonder te googlen: hoe oud schatten jullie Nigella Lawson? Mijn mond viel open bij het horen van haar leeftijd...

Edit:

Bijna 51 jaar
Volgens mij is er op die laatste foto aan hoofdenplakkerij gedaan?
quote:2Italy2 schreef op 07 december 2010 @ 08:51:

Opzij shotje

Dit vind ik dan minder mooi...

Haar gezicht is nog steeds mooi, maar ik vind haar figuur nu te stevig worden, dat was vroeger wel iets minder.

En die leeftijd had ik haar ook bij lange na niet gegeven. Weet wel dat ze het nodige achter de rug heeft. Als ik het me goed herinner heeft ze haar man verloren aan kanker een jaar of 10 geleden.

Edit: yep, dit is een bericht uit 2001: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1336420.stm
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:charliegirl schreef op 06 december 2010 @ 19:46:

Prachtige vrouw, inderdaad. Maar uiteraard zie je er niet van nature zo uit op je 50e. Daar is zwaar aan gewerkt. En bij DWDD zàg je gewoon de bototx. Nu, mij goed hoor, het is heel goed gedaan!Soms kan het naturel. Botox zal ze zeker hebben, maar ik geloof niet dat er verder gelift of gespoten is (je ziet dat vaak aan het feit, dat de 'huidbewegingen' niet meer kloppen, er ontstaat ook altijd een vreemd bewegingloos driehoekje naast de mond, richting wang).
quote:Liv schreef op 06 december 2010 @ 10:42:

[...]

Wat is "latere leeftijd"? (dan weet ik of ik al moet gaan kiezen nu)Volgens mij zit je met elk jaar een pond vet erbij best goed...
Ik vind haar gezicht niet echt "gevuld". Strakke jukbeenderen en kaaklijn. Ik denk dat ze zo'n genetisch bepaalde gladde "peaches and cream" huid heeft die veel Engelse vrouwen hebben. Is prachtig in combinatie met die sprekende donkere ogen, donker haar en wenkbrauwen. Een weelderig type in alle opzichten.

Mijn echtgenoot is helemaal weg van Nigella. Zijn vaste grapje is : "Kookt ze ? Geen pan gezien !"
Ik vind haar zeker geen 'slank' gezicht hebben. Mooi gevulde wangen, en een mooi laagje vet.
Oh ik ben fan van Nigella! En verbaasd over haar leeftijd.

Op het filmpje van DWDD ziet ze er wel een beetje vreemd uit.

Maar ze is een voorbeeld voor vele vrouwen denk ik. Ik was altijd jaloers hoe ze alles op eet en geniet, terwijl ik met een schuldgevoel een kaasblokje neem. Maar zo zie je maar! Het werkt! Voortaan ga ik me niet meer rot voelen als ik iets vets eet!
quote:zomerfreak schreef op 08 december 2010 @ 10:52:

Oh ik ben fan van Nigella! En verbaasd over haar leeftijd.

Op het filmpje van DWDD ziet ze er wel een beetje vreemd uit.

Maar ze is een voorbeeld voor vele vrouwen denk ik. Ik was altijd jaloers hoe ze alles op eet en geniet, terwijl ik met een schuldgevoel een kaasblokje neem. Maar zo zie je maar! Het werkt! Voortaan ga ik me niet meer rot voelen als ik iets vets eet! Nigella loopt echt niet de hele dag te schransen. Als ze dat zou dan, was ze vierkant (ik lees wel eens een interview met haar). Maar met af en toe een keer intens genieten is helemaal niets mis. Als ze het doet, doet ze het goed.
Een tijd geleden kwam ik achter haar leeftijd. Ik geloofde het niet en bleef maar googlen naar haar 'echte' leeftijd. Ook nog eens mijn moeder gebeld...Wist je dat Nigella zo oud is?? Stilte...Had zij ook niet verwacht.

Ik vind haar erg knap, en ze heeft een mooi rond figuur.

Zelf ben ik ook mollig (op dit moment dan).

En bij mezelf vind ik het lelijk. Dat is toch raar?
Ik heb geen motto.
quote:2Italy2 schreef op 07 december 2010 @ 08:51:

Wat minder flatteus.

[afbeelding]

[afbeelding]

Opzij shotje

[afbeelding]

Met manlief toen alles nog koek en ei chocola was

[afbeelding]

Nu

[afbeelding]Ja dit is wel andere koek. Blijkbaar weet ze zich niet altijd op haar best te kleden.
quote:2Italy2 schreef op 07 december 2010 @ 08:53:

Ahum

[afbeelding]Uiteraard is dit trucage, maar wellicht wel kloppend, want ze heeft flinke borsten.
quote:Begentle schreef op 08 december 2010 @ 16:37:

Ik vind haar erg knap, en ze heeft een mooi rond figuur.

Zelf ben ik ook mollig (op dit moment dan).

En bij mezelf vind ik het lelijk. Dat is toch raar?Zijn mensen niet gewoon extra kritisch naar zichzelf? (zeker als je schrijft "op dit moment dan"; je bent aangekomen en het daar niet mee eens/nog niet aan gewend?)
Ik ben dol op Nigella, vind haar boeken ook leuk lezen: zij is zo naturel en onhysterisch met eten: het is lekker met room erin, dus we doen er room in. En een flinke klodder ook, zo!
[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/08/ ... 34x832.jpg[/img]

En een afgevallen Nigella Lawson...

http://www.dailymail.co.u ... s-chocolate-truffles.html
Ze mag er nog steeds zijn.

Als ze geen uitzondering was geweest (kooktalent, presentatietalent, mooie vrouw) dan had niemand ooit over haar nagedacht. Behalve haar familie en vrienden natuurlijk.
it's a big club and you ain't in it
Wel vreselijk veel make up altijd, daar hou ik niet van.
Ze heeft een heel sensuele uitstraling vind ik. En die is volgens mij niet gespeeld. Ik kan me wel voorstellen dat veel mannen haar heel aantrekkelijk vinden. Ik vind het einde van haar programma's ook zo leuk; dat ze s'avonds nog in de koelkast zit om er lekker dingetjes uit te snoepen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
good ol Niggi, we zijn leeftijdsgenoten. Maar ik zie er beter uit, zij is toch wat afgeleefder en veeeeel dikker.
Idd een hele mooie vrouw, met een gewoon lijf in plaats van een lelijke zak botten , mooi gezicht ook .
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 augustus 2012 @ 15:36:

good ol Niggi, we zijn leeftijdsgenoten. Maar ik zie er beter uit, zij is toch wat afgeleefder en veeeeel dikker.Post ook eens een plaatje, zal ik maar zeggen.
quote:Melanthe schreef op 10 december 2010 @ 13:51:

Ik ben dol op Nigella, vind haar boeken ook leuk lezen: zij is zo naturel en onhysterisch met eten: het is lekker met room erin, dus we doen er room in. En een flinke klodder ook, zo!Grappig, want ik vind haar namelijk bijzonder fake en aanstellerig in haar hele manier van presenteren.
Mijn partner vindt haar een mooie vrouw, echt vrouwelijk zegt die.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 augustus 2012 @ 15:36:

good ol Niggi, we zijn leeftijdsgenoten. Maar ik zie er beter uit, zij is toch wat afgeleefder en veeeeel dikker.

En dat veeeeel dikker staat haar nu juist zo goed!

Een afgetrainde kop boven de 50 is wat mij betreft echt schrikken.
ik til d'r zo op Hiltje
quote:hiltje schreef op 26 augustus 2012 @ 16:57:

[...]

En dat veeeeel dikker staat haar nu juist zo goed!

Een afgetrainde kop boven de 50 is wat mij betreft echt schrikken.Kijk maar naar Madonna, wat een lelijk mens met een lelijk lijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven