Leeftijd Nigella Lawson
dinsdag 7 december 2010 om 09:07
quote:2Italy2 schreef op 07 december 2010 @ 08:51:
Opzij shotje
Dit vind ik dan minder mooi...
Haar gezicht is nog steeds mooi, maar ik vind haar figuur nu te stevig worden, dat was vroeger wel iets minder.
En die leeftijd had ik haar ook bij lange na niet gegeven. Weet wel dat ze het nodige achter de rug heeft. Als ik het me goed herinner heeft ze haar man verloren aan kanker een jaar of 10 geleden.
Edit: yep, dit is een bericht uit 2001: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1336420.stm
Opzij shotje
Dit vind ik dan minder mooi...
Haar gezicht is nog steeds mooi, maar ik vind haar figuur nu te stevig worden, dat was vroeger wel iets minder.
En die leeftijd had ik haar ook bij lange na niet gegeven. Weet wel dat ze het nodige achter de rug heeft. Als ik het me goed herinner heeft ze haar man verloren aan kanker een jaar of 10 geleden.
Edit: yep, dit is een bericht uit 2001: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1336420.stm
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 7 december 2010 om 11:52
quote:charliegirl schreef op 06 december 2010 @ 19:46:
Prachtige vrouw, inderdaad. Maar uiteraard zie je er niet van nature zo uit op je 50e. Daar is zwaar aan gewerkt. En bij DWDD zàg je gewoon de bototx. Nu, mij goed hoor, het is heel goed gedaan!Soms kan het naturel. Botox zal ze zeker hebben, maar ik geloof niet dat er verder gelift of gespoten is (je ziet dat vaak aan het feit, dat de 'huidbewegingen' niet meer kloppen, er ontstaat ook altijd een vreemd bewegingloos driehoekje naast de mond, richting wang).
Prachtige vrouw, inderdaad. Maar uiteraard zie je er niet van nature zo uit op je 50e. Daar is zwaar aan gewerkt. En bij DWDD zàg je gewoon de bototx. Nu, mij goed hoor, het is heel goed gedaan!Soms kan het naturel. Botox zal ze zeker hebben, maar ik geloof niet dat er verder gelift of gespoten is (je ziet dat vaak aan het feit, dat de 'huidbewegingen' niet meer kloppen, er ontstaat ook altijd een vreemd bewegingloos driehoekje naast de mond, richting wang).
dinsdag 7 december 2010 om 13:51
Ik vind haar gezicht niet echt "gevuld". Strakke jukbeenderen en kaaklijn. Ik denk dat ze zo'n genetisch bepaalde gladde "peaches and cream" huid heeft die veel Engelse vrouwen hebben. Is prachtig in combinatie met die sprekende donkere ogen, donker haar en wenkbrauwen. Een weelderig type in alle opzichten.
Mijn echtgenoot is helemaal weg van Nigella. Zijn vaste grapje is : "Kookt ze ? Geen pan gezien !"
Mijn echtgenoot is helemaal weg van Nigella. Zijn vaste grapje is : "Kookt ze ? Geen pan gezien !"
woensdag 8 december 2010 om 10:52
Oh ik ben fan van Nigella! En verbaasd over haar leeftijd.
Op het filmpje van DWDD ziet ze er wel een beetje vreemd uit.
Maar ze is een voorbeeld voor vele vrouwen denk ik. Ik was altijd jaloers hoe ze alles op eet en geniet, terwijl ik met een schuldgevoel een kaasblokje neem. Maar zo zie je maar! Het werkt! Voortaan ga ik me niet meer rot voelen als ik iets vets eet!
Maar ze is een voorbeeld voor vele vrouwen denk ik. Ik was altijd jaloers hoe ze alles op eet en geniet, terwijl ik met een schuldgevoel een kaasblokje neem. Maar zo zie je maar! Het werkt! Voortaan ga ik me niet meer rot voelen als ik iets vets eet!
woensdag 8 december 2010 om 12:21
quote:zomerfreak schreef op 08 december 2010 @ 10:52:
Maar ze is een voorbeeld voor vele vrouwen denk ik. Ik was altijd jaloers hoe ze alles op eet en geniet, terwijl ik met een schuldgevoel een kaasblokje neem. Maar zo zie je maar! Het werkt! Voortaan ga ik me niet meer rot voelen als ik iets vets eet! Nigella loopt echt niet de hele dag te schransen. Als ze dat zou dan, was ze vierkant (ik lees wel eens een interview met haar). Maar met af en toe een keer intens genieten is helemaal niets mis. Als ze het doet, doet ze het goed.
Maar ze is een voorbeeld voor vele vrouwen denk ik. Ik was altijd jaloers hoe ze alles op eet en geniet, terwijl ik met een schuldgevoel een kaasblokje neem. Maar zo zie je maar! Het werkt! Voortaan ga ik me niet meer rot voelen als ik iets vets eet! Nigella loopt echt niet de hele dag te schransen. Als ze dat zou dan, was ze vierkant (ik lees wel eens een interview met haar). Maar met af en toe een keer intens genieten is helemaal niets mis. Als ze het doet, doet ze het goed.
woensdag 8 december 2010 om 16:37
Een tijd geleden kwam ik achter haar leeftijd. Ik geloofde het niet en bleef maar googlen naar haar 'echte' leeftijd. Ook nog eens mijn moeder gebeld...Wist je dat Nigella zo oud is?? Stilte...Had zij ook niet verwacht.
Ik vind haar erg knap, en ze heeft een mooi rond figuur.
Zelf ben ik ook mollig (op dit moment dan).
En bij mezelf vind ik het lelijk. Dat is toch raar?
En bij mezelf vind ik het lelijk. Dat is toch raar?
Ik heb geen motto.
woensdag 8 december 2010 om 16:44
vrijdag 10 december 2010 om 13:50
quote:Begentle schreef op 08 december 2010 @ 16:37:
En bij mezelf vind ik het lelijk. Dat is toch raar?Zijn mensen niet gewoon extra kritisch naar zichzelf? (zeker als je schrijft "op dit moment dan"; je bent aangekomen en het daar niet mee eens/nog niet aan gewend?)
En bij mezelf vind ik het lelijk. Dat is toch raar?Zijn mensen niet gewoon extra kritisch naar zichzelf? (zeker als je schrijft "op dit moment dan"; je bent aangekomen en het daar niet mee eens/nog niet aan gewend?)
zaterdag 25 augustus 2012 om 23:44
[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/08/ ... 34x832.jpg[/img]
En een afgevallen Nigella Lawson...
http://www.dailymail.co.u ... s-chocolate-truffles.html
En een afgevallen Nigella Lawson...
http://www.dailymail.co.u ... s-chocolate-truffles.html
zondag 26 augustus 2012 om 15:34
Ze heeft een heel sensuele uitstraling vind ik. En die is volgens mij niet gespeeld. Ik kan me wel voorstellen dat veel mannen haar heel aantrekkelijk vinden. Ik vind het einde van haar programma's ook zo leuk; dat ze s'avonds nog in de koelkast zit om er lekker dingetjes uit te snoepen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
zondag 26 augustus 2012 om 16:32
quote:Melanthe schreef op 10 december 2010 @ 13:51:
Ik ben dol op Nigella, vind haar boeken ook leuk lezen: zij is zo naturel en onhysterisch met eten: het is lekker met room erin, dus we doen er room in. En een flinke klodder ook, zo!Grappig, want ik vind haar namelijk bijzonder fake en aanstellerig in haar hele manier van presenteren.
Ik ben dol op Nigella, vind haar boeken ook leuk lezen: zij is zo naturel en onhysterisch met eten: het is lekker met room erin, dus we doen er room in. En een flinke klodder ook, zo!Grappig, want ik vind haar namelijk bijzonder fake en aanstellerig in haar hele manier van presenteren.
zondag 26 augustus 2012 om 16:57