Entertainment alle pijlers

Leeftijd Nigella Lawson

01-12-2010 19:49 80 berichten
Alle reacties Link kopieren

Zonder te googlen: hoe oud schatten jullie Nigella Lawson? Mijn mond viel open bij het horen van haar leeftijd...

Edit:

Bijna 51 jaar
Ik zou er ook voor tekenen om er op die leeftijd zo uit te zien als zij! Neemt niet weg dat ik denk dat er een stevige visagiesessie voor nodig is voor ze er zo uit ziet, en qua figuur heb ik het sterke vermoeden dat daar wel wat figuurcorrigerend ondergoed onder zit, zo curvy in all the right places kan bijna niet puur natuur zijn volgens mij. Maar maakt allemaal niet uit hoor, ze ziet er super uit! Ik vind haar top!
Als ik er op die leeftijd zo uitzie (zonder botox etc.) dan teken ik daarvoor.

Ik vind het een erg mooie vrouw en ze kan heerlijke koken!

En idd: please pass me the chocolate cakes!
Ze ziet er nu beter uit als in het begin, toen ze net op tv was. Mooie vrouw inderdaad. Helaas werkt dat chocolade eten bij mij niet zo.

Zou ze alleen voor haar programma's doen alsof ze de hele dag en nacht door eet? Kan toch niet zonder dat je ontzettend zwaar word.
Wat ook een verschil is tussen Nigella en Gillian is dat Nigella een brunette is en Gillian een blondine. Hoe blonder je haar, hoe minder pigment, hoe dunner je huid, hoe eerder je rimpelt.

Door de bank genomen dan.

Maar in mijn vriendenkring zie ik het ook. De brunettes van achterin de dertig rimpelen nog niet, terwijl de blondines al behoorlijk craqueleren.
Ik heb Nigella in een aflevering gezien van de serie; Who do you think you are. Waarin celebs op zoek gaan naar roots. Het viel me op dat Nigella idd, aardig aan de maat was. Het leuke was dat ze ook in Nederland was geweest vanwege haar zoektocht naar haar joodse voorouders.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Wow dan ziet ze er inderdaad goed uit. Dat is dan ook het voordeel van wat forser zijn, dan heb je minder snel diepe rimpels in je gezicht.

Mooie vrouw trouwens, maar haar borsten mag ze wat mij betreft wat minder op een presenteerblaadje gooien .
Prachtige vrouw, eind 30 begin 40.

Nu googlen
quote:iris1969 schreef op 01 december 2010 @ 20:52:

Mooie vrouw trouwens, maar haar borsten mag ze wat mij betreft wat minder op een presenteerblaadje gooien .If you have it, flaunt it (Eva Jinek)
Prachtige vrouw, eind 30 begin 40.

Nu googlen
Schrok me wel rot, ik googles, zie haar naam en in een flits lees ik direct daaronder overleden aan leverkanker.

Omdat ik maar vluchtig keek zag ik niet dat het om een andere dame ging....
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 december 2010 @ 21:09:

[...]

If you have it, flaunt it (Eva Jinek)Maar niet over de beslagschaal graag .
Wat een beauty is het toch zeg!!
Ja ziet er top uit! wil ik ook op die leeftijd, of het lukt is een tweede.

Zeer goed geconserveerde vrouw en als ze wat heeft laten doen zal het zo subtiel zijn dat het niet opvalt en dat is de juiste manier.

Vind haar make up ook altijd schitterend.
quote:abcdefg2009 schreef op 01 december 2010 @ 19:49:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zonder te googlen: hoe oud schatten jullie Nigella Lawson? Mijn mond viel open bij het horen van haar leeftijd...

Edit:

Bijna 51 jaar

Op deze foto's is ze of jonger, of ze zijn (zoals bij vrijwel alle afbeeldingen helaas) stevig gephotoshopped. Je ziet namelijk geen enkele ader, rimpel, moedervlek etc, dus zijn ze bewerkt.
@quattro35: kijk voor de lol eens de herhaling van DWDD. Daar was ze te zien en ziet ze er net zo jong uit als op bovenstaande foto's.

Ookal denk ik dat bovenstaande foto's natuurlijk wel gephotoshopped worden.
op een presenteerblaadje? Die borsten zitten daar nou eenmaal.
Ik weet wel op wie ik liever wil lijken, Gillian of Nigella....

Liever chocola dan rauwkost....
NIgella is in de loop der jaren steeds steviger geworden. Dat scheelt echt énorm. Magere vrouwen hebben vaak veel meer rimpels, dikkere vullen het vanzelf wat op.

Er wordt wel gezegd dat je op latere leeftijd moet kiezen tussen je gezicht en je lichaam: als je superslank wilt blijven, gaat je gezicht erop achteruit.
Wauw, 51! * neemt een hap uit d'r chocoladeletter*
Prachtige vrouw!

Maar dat volle snap ik wel, heb een kookboek van haar, haha, dat is niet bepaald mager te noemen, die gerechten!
quote:Melpomene schreef op 06 december 2010 @ 10:18:

NIgella is in de loop der jaren steeds steviger geworden. Dat scheelt echt énorm. Magere vrouwen hebben vaak veel meer rimpels, dikkere vullen het vanzelf wat op.

Er wordt wel gezegd dat je op latere leeftijd moet kiezen tussen je gezicht en je lichaam: als je superslank wilt blijven, gaat je gezicht erop achteruit.Wat is "latere leeftijd"? (dan weet ik of ik al moet gaan kiezen nu)
Prachtige vrouw.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Prachtige vrouw, inderdaad. Maar uiteraard zie je er niet van nature zo uit op je 50e. Daar is zwaar aan gewerkt. En bij DWDD zàg je gewoon de bototx. Nu, mij goed hoor, het is heel goed gedaan!
Wat minder flatteus.

Opzij shotje

Met manlief toen alles nog koek en ei chocola was

Nu

Ahum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven