Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:

Hij geeft ook wel aan dat er niks kan gebeuren, omdat er alleen maar ellende van zou komen.

Er is nu nog niks fysiek gebeurd, alleen idd op MSN enzo. En dat is denk ik voor hem zijn grens w.b. zijn huwelijk. Hert verlangen is groot, van beide kanten overigens, maar er is een grote grens en die kunnen we niet over.

Ik heb zelf het idee niet dat hij met me speelt. Hij komt erg verward over en geschrokken wat dit met hem doet, terwijl hij niet had gedacht dat hem zoiets zou overkomen. (geldt ook voor mij trouwens) Beste Vinyl,

Je denkt het eerst nog in de hand te kunnen houden....de grens wanneer het overgaat in verslaving aan aandacht en afhankelijkheid is niet te te voorspellen en zeer onduidelijk en daar kan je dus zeker niet op anticiperen.

Afstand houden!!   Er komt niets dan ellende van. (nou ja, buiten de prettige spanning dan)  Jullie relatie is vanaf het begin niet gelijkwaardig. Hij heeft verplichtingen jegens een ander, jij niet. Het is twee tegen één. 

Kap ieder contact af nu het nog kan. (of is het al te laat???)

Laat alsjeblieft je verstand prevaleren voor gevoel!! 

Groet,

JdV

quote:

quote: Vinyl reageerde

Hij geeft ook wel aan dat er niks kan gebeuren, omdat er alleen maar ellende van zou komen.

Maw. Hij weet nu al dat als... er niets meer zou gebeuren dan dat.

Je grote liefde vinden zou immers geen ellende zijn toch?

Terwijl jij er misschien andere gedachten over hebt. Door jullie verleden enzo.

Nee, dat is het niet, jee, wat ben je me op woorden aan het vangen! Wat ik bedoel qua ellende is dat ookal ZOU je je grote liefde vinden, het toch ook ellende is. Wat er ook zou gebeuren, er komt ellende van. Zijn vrouw heeft verdriet, hij haalt alles overhoop. Ookal zou het om je grote liefde gaan, ellende is het wel!

Er is nu nog niks fysiek gebeurd, alleen idd op MSN enzo. En dat is denk ik voor hem zijn grens w.b. zijn huwelijk. Hert verlangen is groot, van beide kanten overigens, maar er is een grote grens en die kunnen we niet over.

Het gevaar hiervan is dat het verlangen steeds groter word. Maar goed, je bent geen 16 meer dus dat zul je wel weten. :P

Ik heb zelf het idee niet dat hij met me speelt. Hij komt erg verward over en geschrokken wat dit met hem doet, terwijl hij niet had gedacht dat hem zoiets zou overkomen. (geldt ook voor mij trouwens) snap ik.

Hoe sta je er nu in. Wat zou jij van hem willen? ff los van alles...

Wat ik het liefste zou willen, los van alles is hem opnieuw leren kennen. Kijken wat er nu nog echt is tussen ons. Maar ja... dat gaat niet op deze manier. Net als hij zou willen, als hij single was...
quote:

quote: Vinyl reageerde

Ik heb zelf het idee niet dat hij met me speelt. Hij komt erg verward over en geschrokken wat dit met hem doet, terwijl hij niet had gedacht dat hem zoiets zou overkomen. (geldt ook voor mij trouwens) Beste Vinyl,

Je denkt het eerst nog in de hand te kunnen houden....de grens wanneer het overgaat in verslaving aan aandacht en afhankelijkheid is niet te te voorspellen en zeer onduidelijk en daar kan je dus zeker niet op anticiperen.

Afstand houden!!   Er komt niets dan ellende van. (nou ja, buiten de prettige spanning dan)  Jullie relatie is vanaf het begin niet gelijkwaardig. Hij heeft verplichtingen jegens een ander, jij niet. Het is twee tegen één. 

Kap ieder contact af nu het nog kan. (of is het al te laat???)

Laat alsjeblieft je verstand prevaleren voor gevoel!! 

Groet,

JdV

Ik moet zeggen dat ik dat zelf erg moeilijk vind. Maar volgens mij neemt hij nu afstand. Al heb ik dat ook al eerder gedacht en toen was het ook niet zo.

Ik ga nu iig morgen voor een paar dagen naar het buitenland. Mss helpt het even met loskomen?

Nou,hier weer eens een Up date van deurtje.

Ik heb al een tijdje niet meer over mezelf geschreven omdat ik eerst alles even af wilde wachten.

Gm heeft 3 weken terug besloten dat hij echt bij zijn vrouw wegging en met mij verder wilde.

Vorige week is de kogel door de kerk gegaan en heeft hij haar alles over ons verteld,vervolgens heeft hij zijn tas gepakt en is vertrokken.

Hij ging bij zijn broer logeren en kwam elke dag bij mij langs.De mooiste verhalen vertelde hij...wat gingen wij gelukkig worden zeg.Hij wilde een huis voor ons kopen,voor mijn kinderen zorgen,leuke dingen doen...kortom,er helemaal voor gaan.

Wat was ik blij en gelukkig.Zo erg dat ik het gewoon niet durfde te geloven,ik zweefde bijna maar uit angst bleef ik steeds weer de grond raken gelukkig.

Hij bleef mij maar zeggen dat ik niet bang moest zijn,dat ik er gewoon in moest geloven,hij wilde de kinderen zelfs al ontmoeten.

Allemaal heel leuk en heel mooi.

Totaan vandaag.Vanmorgen kreeg ik een sms,hij had lang nagedacht en hij kon het toch niet.Hij kon zijn vrouw niet loslaten en ging terug naar haar!!!!

Verhalen over spijt en dat hij zoveel van me houd maar dat hij zijn huwelijk nog een kans moest geven...kans nummer zoveel ondertussen.

Of hij mij ooit nog eens mocht bellen en dat hij hoopt dat het me goed gaat,dat hij me gaat missen en zoveel spijt heeft.

En ik,ik zit helemaal aan de grond!

Hij is nu weer terug en zal nu wel fijn naast haar in bed liggen...met zijn gedachte bij mij,maar daar koop ik niets voor.

Alles is in een klap weg,een heel jaar op hem gewacht,de laatste weken samen bezig geweest met onze toekomst.We hebben zelfs alle financiele dingen al besproken,over de kids gepraat,gingen geregeld en afgesproken.

En waarvoor,voor niets.

Voor mijn gevoel is de wereld ingestort.
quote:

Ik heb al een tijdje niet meer over mezelf geschreven omdat ik eerst alles even af wilde wachten.

Gm heeft 3 weken terug besloten dat hij echt bij zijn vrouw wegging en met mij verder wilde.

Vorige week is de kogel door de kerk gegaan en heeft hij haar alles over ons verteld,vervolgens heeft hij zijn tas gepakt en is vertrokken.

Hij ging bij zijn broer logeren en kwam elke dag bij mij langs.De mooiste verhalen vertelde hij...wat gingen wij gelukkig worden zeg.Hij wilde een huis voor ons kopen,voor mijn kinderen zorgen,leuke dingen doen...kortom,er helemaal voor gaan.

Wat was ik blij en gelukkig.Zo erg dat ik het gewoon niet durfde te geloven,ik zweefde bijna maar uit angst bleef ik steeds weer de grond raken gelukkig.

Hij bleef mij maar zeggen dat ik niet bang moest zijn,dat ik er gewoon in moest geloven,hij wilde de kinderen zelfs al ontmoeten.

Totaan vandaag.Vanmorgen kreeg ik een sms,:o:ohij had lang nagedacht en hij kon het toch niet.Hij kon zijn vrouw niet loslaten en ging terug naar haar!!!!:o

Verhalen over spijt en dat hij zoveel van me houd maar dat hij zijn huwelijk nog een kans moest geven...kans nummer zoveel ondertussen.:o

Of hij mij ooit nog eens mocht bellen en dat hij hoopt dat het me goed gaat,dat hij me gaat missen en zoveel spijt heeft.:o:o:o:o:o

Hij is nu weer terug en zal nu wel fijn naast haar in bed liggen...met zijn gedachte bij mij,maar daar koop ik niets voor.

Alles is in een klap weg,een heel jaar op hem gewacht,de laatste weken samen bezig geweest met onze toekomst.We hebben zelfs alle financiele dingen al besproken,over de kids gepraat,gingen geregeld en afgesproken.

En waarvoor,voor niets.

Voor mijn gevoel is de wereld ingestort. Dat kan ik me voorstellen! Weet gewoon even niet wat te schrijven, ik vind het vreselijk voor je *;*;*; 
quote:

Totaan vandaag.Vanmorgen kreeg ik een sms,hij had lang nagedacht en hij kon het toch niet.Hij kon zijn vrouw niet loslaten en ging terug naar haar!!!!

Verhalen over spijt en dat hij zoveel van me houd maar dat hij zijn huwelijk nog een kans moest geven...kans nummer zoveel ondertussen.

Of hij mij ooit nog eens mocht bellen en dat hij hoopt dat het me goed gaat,dat hij me gaat missen en zoveel spijt heeft.

En waarvoor,voor niets.

Voor mijn gevoel is de wereld ingestort. Deurtje *; zit in precies dezelfde situatie als jij!!! ik had me er al op voorbereid alhoewel hij het nou op een zo smerige manier gespeeld heeft, heb er geen woorden voor, dikke *;
Wat vind ik dit verschrikkelijk voor je Deurtje! Kan me voorstellen dat de grond onder je voeten weg is geschoffeld! Deurtje, doe die deur op slot! Veel sterkte meid...je verdient zoveel beter!*;
Deurtje,*;.

Een jaar op hem gewacht...meid dat zegt toch alles.Wake up nu toch es een keer,hij én jij ook hebben uitstel van executie genomen.De boel gerekt en de klap komt alleen maar harder aan nu.Je zegt zelf al de tijd al je kon hem niet geloven en toch ondanks je afstand, je eigen dingen door doen je eigen leven in hand hebben, bleef hij de hfd.rol spelen Deurtje en JIJ gaf hem de gelegenheid daartoe want je hield het deurtje open.Ik besef nu maar ook tijdens alles it took two to tango..Het was ook té mooi om waar te zijn toch Deurtje en alle bewijs gaf jouw GM je iedere dag dat hij niet deed wat hij wel constant jou toe zegde.En daar koop je niets vor voor woorden .

Als je zijn lief bent en Dulcia dat geldt ook voor jou dan heeft hij korte meten te maken hoe dan ook,hoe moielijk dan ook.

Sterkte allebei.

Ik heb a.s. week de eerste gesprekken met een eerstelijns spychologe.Het dossier van 2jr. terug kan erbij gehaald (toen:hoe geraak ik uit deze situatie).Ben er uit nu maar zit met zoveel verdriet om alles en ga daarmee aan de slag nu.Ben afgelopen week bij h.a. geweest,ik was radeloos om het feit dat hij me nog weet te raken.Hij die me 2 week terug wist te zeggen,dat ik hem gebruikt heb ipv. hij mij.Dát kwam hard aan.God wat pijnlijk om dit alles te dragen.

Maar ik red het dat weet ik,omdat ik het WIL redden.Sterkte voor iedereen.

Anna,fijn dat je draai hebt gevonden en het goed hebt met je nieuwe vriend.

Lfs.Face.
En die plannen allemaal?Luchtkastelen bouwen heet zoiets!

Hier had meneer ook al een huis op zicht,en de financieén besproken en nu eindelijk de kinderen erbij willen betrekken etcetc.Dat was vorigjaar.En uiteindelijk krijg ik te horen,ik maakte de boel onzker want hij volede aan dat ik er niet in geloofde.Hoe zou dat nu komen?

Deurtje laat gaan deze man,hij is jouw niet waard met al zijn leuke verhalen die verhalen blijven.Hij kiest niet voor zichzelf hij kiest voor zijn vrouw,vind het zielig,vind het voor jou ook sneu/erg etc. en houdt je warm met zoete broodjes.Zachte heelmeesters maken STINKENDE WONDEN.

Wees blij dat hij uit meelij bij haar blijft anders was jij het slachtoffer van zijn schuldgevoelens.En schuldgevoelens zijn geen basis voor een relatie.
Last but not least.

Een jaar lang gaf jij hem de kans je te strikken en je in te pakken.Jij Deurtje liet het toe.En ik snap je als geen ander.Maar meid dat is geen liefde dat is wanhopig vasthouden wat niet vast te houden valt.
quote: dulcia reageerde

Deurtje *; zit in precies dezelfde situatie als jij!!! ik had me er al op voorbereid alhoewel hij het nou op een zo smerige manier gespeeld heeft, heb er geen woorden voor, dikke *;

Dulcia,heeft jou Gm ook besloten om toch maar thuis te blijven,of terug te gaan?

Ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt,alleen maar gezegd dat ik hoop dat ze samen heel gelukkig worden en dat ik hem sterkte wens.

Hij was helemaal verbaast dat ik niet begon te huilen...maar ik voelde me te goed om dat in zijn aanwezigheid te doen.

Al het contact is nu verbroken,eindelijk is bij mij de deur dicht.Hij vroeg of hij nog eens mocht bellen,ik heb ja gezegd maar hoop dat hij dat niet meer doet.

Na dit alles kan ik niet meer terug naar de oude situatie,dat doet teveel pijn.

Vanmorgen toen ik wakker werd ging er als eerste door me heen....hij had nu dan ook naast me gelegen,dat was een moeilijke gedachte.

En nu zit ik aan de koffie en denk...gemiste kans voor jou!!!
quote:En nu zit ik aan de koffie en denk...gemiste kans voor jou!!!Goedzo Deurtje,behalve dan dat hij je mag bellen want dat houd de deur open toch?.Wees niet té laconiek nu hé met gemiste kans voor hem.Jouw pijn is er ondanks deze moedige uitspraak.Je hebt nu een heel pad af te leggen van verdriet,teleurstelling op teleurstelling,je ongeloof,je hoop,je toch wel geplande toekomt met hem etcetc.En had hij nu naast je gelegen dan waren jullie iets ngegaan waarvan de voorgeschiedenis boekdelen spreekt.
Jemig...wat een verhaal weer deurtje..hoop voor je dat je nu los van hem kunt komen. Zodra die belt begint alles weer van voor af aan dus hij kan beter maar niet bellen. Hoop voor je dat je het een beetje volhoud zonder hem..

Bij mij gaat het redelijk...blijf in herhaling vallen vandaar dat ik nog amper post hier. Mis hem en kan het niet helpen om af en toe nog een traantje te laten. Van de week was ik bij een vriendin thuis die van alles afwist en die had nog een document van een gesprek tussen hem en mij van de eerste stoppoging.
argh verkeerde knop dus om even af te maken...naast dat document stonden nog 2 foto's van hem ik schrok me wezenloos!!!!! Heb dat document nu weer op mijn laptop staan maar die foto's niet. Document al tig keer doorgelezen en aangezien er wel wat over zijn gevoel instaat voelde het goed om te lezen.  Vooral omdat het contact volledig is gestopt houd je toch zoiets in je hoofd van betekende het niets blablabla .... had opnieuw bevestiging nodig ofzo?

Maargoed het gaat stukje bij stukje beter....tis iig niet meer zon drama als in het begin...

voor de dames die het nodig hebben: *;
quote:

Maargoed het gaat stukje bij stukje beter....tis iig niet meer zon drama als in het begin...

Je hebt het weten te relativeren en te accepteren dat het is zo het is.
quote:

quote: InsideOut reageerde

Je hebt het weten te relativeren en te accepteren dat het is zo het is.Dat nog lang niet volgens mij, maar er word aan gewerkt.
Deur, heel veel sterkte meid *; 

Ik hoorde het nieuws gisteren via Karin en SLI. Ik heb er geen woorden voor. Had zo gehoopt voor je dat het bij julli wél zou lukken *;

Dulcia, bij jou is het blijkbaar niet bij vakantie met zijn 'ex' gebleven. Wat een rot nieuws *; Sterkte. Als je je verhaal kwijt wil ...
quote:Dat nog lang niet volgens mij, maar er word aan gewerkt.Klopt,'k zeg het iets te voorbarig,het heeft te zijn>Je begint!!! het te relativeren/accepteren .
Als je de meeste verhalen hier leest, hebben alle vrouwen veel problemen met het loslaten, sommige hebben na een 1 jaar nog steeds veel verdriet. Ik heb dus de afgelopen 10 jaar niet willen loslaten, omdat we zoveel samen deden, zelfs op vakantie gaan. Nu heb ik ontdekt dat hij ook tegen mij veel meer gelogen heeft dan ik ooit had kunnen bedenken en heb gezegd dat het voorbij is. Maar ik baal, ik mis hem, ik voel me alleen enz. enz.

Zelfs nu blijft hij volhouden dat het niet waar is wat ik ontdekt heb, maar ik kan het zo lezen op internet. Zijn omgeving maakt het zelf openbaar, ik heb daar niet om gevraagd. Wel is het voor mij een stevige stok achter de deur geweest om nu door te zetten. De plannen die hij altijd heeft maakt hij toch niet waar, dat is me nu heel duidelijk. Ik herken veel uit de verhalen hier, hoe hij elke keer weer met zijn mooie verhaaltjes tijd wint.
quote:

quote: dulcia reageerde

Deurtje *; zit in precies dezelfde situatie als jij!!! ik had me er al op voorbereid alhoewel hij het nou op een zo smerige manier gespeeld heeft, heb er geen woorden voor, dikke *;

Dulcia,heeft jou Gm ook besloten om toch maar thuis te blijven,of terug te gaan?

Ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt,alleen maar gezegd dat ik hoop dat ze samen heel gelukkig worden en dat ik hem sterkte wens.

Hij was helemaal verbaast dat ik niet begon te huilen...maar ik voelde me te goed om dat in zijn aanwezigheid te doen.

Al het contact is nu verbroken,eindelijk is bij mij de deur dicht.Hij vroeg of hij nog eens mocht bellen,ik heb ja gezegd maar hoop dat hij dat niet meer doet.

Na dit alles kan ik niet meer terug naar de oude situatie,dat doet teveel pijn.

Vanmorgen toen ik wakker werd ging er als eerste door me heen....hij had nu dan ook naast me gelegen,dat was een moeilijke gedachte.

En nu zit ik aan de koffie en denk...gemiste kans voor jou!!!

Deur, als de schellen je nou nog niet van de ogen zijn gevallen, dan weet ik het niet meer. Hier heb ik je dus een jaar voor gewaarschuwd. Het spijt me dat je er nu zo ongelukkig van bent, maar dit zat er nou aan te komen. Maar nou zie ik dat je alweer de deur op een kier voor hem zet. Zo kom je nooit van hem af. Ban hem uit je lven. Hij heeft gekozen en die keuze viel op zijn vrouw. Deurtje, gooi nou eens die welbekende deur voor hem dicht en ga verder met je leven.
Voor vinyl

er was eens een vrouw die het thuis aardig voor elkaar had meer dan 25 jr samen met partner leuke kinderen geld zat mooi huis enz....

Ja de passie en romantiek was geheel weg uit haar huwelijk,en de relatie leek meer op die van een broer en zus

avonden zappend op de bank doorbrengen ,en elkaar niet meer veel te vertellen

Totdat de vrouw nu meer dan anderhalf jaar geleden een';''euke'' man tegen kwam.

tja van het een kwam het ander en ze werd verliefd ,ze probeerde nog tegen haar lustgevoel en verliefdheid te vechten maar niet hard genoeg

En toen kreen de vrijgezel en de vrouw een affaire ,ze bloiede helemaal op de eerste weken

ze straalde en voelde zich weer begeerd en bemint.

totdat ze erachter kwam dat nr 2 een aartsleugenaar was en zich zelf bleef kwellen door hem toch te blijven zien .door haar verliefdheid

Thuis, hoe kan het ook anders , ging het steeds slechter.man en vrouw leefde totaal langs elkaar heen

en ja hoor man kwam achter de verhouding kids ook en toen pas begon de llenden

de vrouw wilde voor haar huwelijk vechten maar haar man wilde er niets van horen volgens de man kan je wel passie voor een ander gaan voelen tijdens j huwelijk.maar je mag er niet naar handelen

waar hij natuurlijk gelijk in heeft

na een tijdje uit huis te zijn gewwest kwam de man weer thuis wonen

en zijn vrouw gunde hij nog een kans

Dit alles is nu een half jaar geleden gebeurt en de man zit nog vol met woede en valt op de gekste momenten uit naar zijn vrouw

die af en toe niet meer weet hoe ze zich moetgedragen tege zoveel woede en kwaadheid 

de vrouw wilde alle details over de affaire aan de man vertellen als hij daar behoefte aan had op elke vraag een eerlijk antwoord geven

maar de man wilde daar niets van weten dus erover gepraat is er nooit

Alleen dus regelmatig boosheid en de vrouw ziet de man malen,

e vrouw word door haar man niet aangehaald nooit gekust .wel sex maar gewoon sex

als ze vraagt houd je van me ...word hij boos

vind je dat niet triest vinyl

je wilt toch niet dat jouw dit gebeurt ??

t is een en al ellende .

ja en IK ben deze vrouw

lk heb hier heel vaak gepost ruim een jaar geeden.

en die de wanhoop van ander vrouwen las

wees verstandig en verbreek het contact

en voor jouw deurtje

mijn hart huilt voor jou dit heb je niet verdient ben er stil van

eerst on top of the world en dan zo heb je niets meer

laat hem gaan deur ,nietnog meer pijn voor jou

sterkte meis
't is gemakkelijker gezegd dan gedaan, he Deur? Je wilt het wel afsluiten maar je kan het niet zo simpel. Je bent ooit een keer voor deze man gevallen en waarschijnlijk van gaan houden. En Lambada, waarom blijf jij bij deze man? als je jouw verhaal leest zou ik ook zeggen wat doe je daar nog? Het was ook over voor je verliefd werd en nu is het alleen maar minder, toch?
quote:De mooiste verhalen vertelde hij...wat gingen wij gelukkig worden zeg.Hij wilde een huis voor ons kopen,voor mijn kinderen zorgen,leuke dingen doen...kortom,er helemaal voor gaan.

Verhalen over spijt en dat hij zoveel van me houd maar dat hij zijn huwelijk nog een kans moest geven...kans nummer zoveel ondertussen.Ik word gewoon een beetje plaatsvervangend kwaad op die man.

Wat vreselijk voor jou en wat vreselijk ván hem. De ...!!

Zet hem ajb in de ijskast Deur. Ik snap dat dat nu nog moeilijk kan zijn om die deur echt te sluiten maar als dit gedaald is en je kwaadheid de overhand neemt van je verdriet. Doe het dan!

Trap er nu ajb noooit meer in bij hem. Je gaat er anders aan onderdoor.

*;
quote:Hij geeft ook wel aan dat er niks kan gebeuren, omdat er alleen maar ellende van zou komen.

Maw. Hij weet nu al dat als... er niets meer zou gebeuren dan dat. Je grote liefde vinden zou immers geen ellende zijn toch? Terwijl jij er misschien andere gedachten over hebt. Door jullie verleden enzo.

Nee, dat is het niet, jee, wat ben je me op woorden aan het vangen! Wat ik bedoel qua ellende is dat ookal ZOU je je grote liefde vinden, het toch ook ellende is. Wat er ook zou gebeuren, er komt ellende van. Zijn vrouw heeft verdriet, hij haalt alles overhoop. Ookal zou het om je grote liefde gaan, ellende is het wel!

Ik lees misschien iets te letterlijk. Ik meende uit jouw eerdere woorden op te maken dat je door jullie verleden en het feit dat je al lang aan hem gedacht hebt, bijzondere gedachten bij hem hebt. En je zei eerder dat dat bij hem ook zo was volgens jou.

En als ik dan lees dat hij zegt dat er alleen maar ellende van komt, betwijfel ik dus of hij het zo voelt zoals jij denkt.

Als hij namelijk meer in jou gevonden zou hebben dan een erg, erg leuke vriendin, zou er natuurlijk wel ellende komen maar er zou hij er ook heel veel moois voor terugkrijgen lijkt me. En als hij vooral de ellende voorziet als jullie elkaar beter leren kennen, wil voor mij zeggen dat hij er anders over denkt dan jou. Hopenlijk ben ik zo duidelijker?

Hoe sta je er nu in. Wat zou jij van hem willen? ff los van alles...

Wat ik het liefste zou willen, los van alles is hem opnieuw leren kennen. Kijken wat er nu nog echt is tussen ons. Maar ja... dat gaat niet op deze manier. Net als hij zou willen, als hij single was...

Duidelijk. Sterkte ermee. Hoop dat je hem los kan laten.

Want ik heb ook niets gelezen waaruit blijkt dat hij thuis niet gelukkig zou zijn en dat maakt een kans voor jou alleen maar kleiner.
Wat is er toch mis met deze mannen? En wat is mis met ons vrouwen die hier in blijven trappen? Waarom doen deze mannen dit? waarom kunnen zij geen keuze maken en waarom kunnen ze je ook niet met rust laten? Waarom blijven ze verhalen vertellen, die niet waar gemaakt worden. En waarom blijven wij er in geloven? Zijn ze dan echt zo speciaal? Er zijn toch veel meer mannen op de wereld, waarom blijven wij hangen bij zulke mannen? Wie begrijpt hier iets van, ik in elk geval niet. En zeker niet van mezelf ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven