Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:ik voelde me niet op mn gemak nee, zou t ook niet zo snel meer doenMaar ook dit gedrag neem je hem niet kwalijk?? Dit is, naar mijn mening, van hem wederom ZEER respectloos naar zijn vrouw toe. Net als jou willen ontmoeten op zijn vakantie adres.

Ben je niet bang dat hij jou een keer hetzelfde flikt als jullie samen verder gaan na zijn evt. echtscheiding?
quote:

@Daniek,hoe is het met jou?

Hee Deur, thnx for asking!

Het gaat nog niet helemaal top met me maar het dieptepunt heb ik weer gehad. Nu weer langzaam de goede kant op.

Jammer dat ik niet langs kan komen tijdens jullie mini-vakantie. :( Mijn vakantie begint daarna pas.

Over een paar dagen gaat m'n zoon 15 dagen naar Spanje met een paar vrienden en daar zit ik behoorlijk tegenaan te hikken. Maar ja, eens moet je beginnen met ze los te laten.

Om on-topic te gaan; Wat GM betreft heb ik het door kunnen zetten. Ik weet niet eens precies hoelang maar volgens mij heb ik hem al 2 maanden niet gezien.

Wanneer je in zo'n sombere periode zit als waarin ik zit/zat dan word je heel erg met jezelf geconfronteerd en dan realiseer je je op een gegeven moment wat en wie echt belangrijk in je leven zijn. En dat blijkt GM dus niet te zijn.

Of je wilt of niet, je ontkomt er niet aan om de balans van je leven op te maken en ik ben me er van bewust dat ik zo nu en dan behoorlijk verkeerd bezig ben geweest. Dan kan ik me daar schuldig over voelen en er in blijven hangen maar heb er nu (nu ik me weer wat sterker voel) voor gekozen om m'n nog niet optimale energie beter te gebruiken en e.e.a. achter me te laten. En daar hoort GM dus bij.

@Angel en Biga, fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. *;
quote:. Ik hou nogal van sex (zwakjes uitgedrukt)  Hoe wil je het nog sterker uitdrukken dan? Ben je an addict? :P
Hoi Daniek. Goed om weer eens wat van je te horen! :D

Blij te horen dat het weer wat beter met je gaat en ook goed om te horen dat je gm niet meer ziet. En je weet niet eens precies hoe lang het geleden is dat je hem laatst zag dus dat klinkt goed!

*;
@ Daniek

Fijn dat je je weer wat beter voelt,en je weet het hé? Als et kan,komen we jou kant gewoon op.... Lekker bijkletsen,lachen met elkaar.... En van je zoon snap ik wel hoor,is ook nog jong hé, 15... Maar al best goed komen denkik. En Spanje is toppie!!!!!

X Angel
Thnx Mara en Angel! *;

Angel we spreken idd snel wat af, dan kun je (jullie) de meeuwen horen en zien. ;) Ik haat ze soms vanwege m'n wasgoed. :@:D

Zoonlief is al 20! :$ 

Slaap lekker allemaal!
quote:

quote: feeks reageerde

. Ik hou nogal van sex (zwakjes uitgedrukt)  Hoe wil je het nog sterker uitdrukken dan? Ben je an addict? :Pzwaar verslaafd:D
Heej Daniek! Wat leuk om weer eens wat van je te lezen! En lang leve deurtje die er dan om denkt om eens even naar je te vragen.

Ik heb ook nog wel aan je gedacht, maar ben dan weer een stuk minder attent.

Ben blij voor je dat het je toch zoveel goeds heeft gebracht, deze nare periode, het komt over als een soort moment van bezinning.

Je schuldig voelen heeft idd weinig zin. Msch dat die dingen die jij verkeerd hebt aangepakt ook een keerzijde hebben? Dat het toch ook goed is geweest op één of andere manier. Al is het dan msch alleen maar dat je ervan geleerd hebt.

Hoop weer vaker wat van je te lezen.
Hoi Feeks, Het is wel spelen met vuur daar geloof ik.

Sorry als ik het even kwijt ben, maar wat is eigenlijk het plan? Dat jij minnares blijft voor zolang het leuk is, of dat hij gaat scheiden en met jou verder gaat?

En als dat laatste het geval is, waar is het wachten dan op?
quote:

Hoi Feeks, Het is wel spelen met vuur daar geloof ik.

Sorry als ik het even kwijt ben, maar wat is eigenlijk het plan? Dat jij minnares blijft voor zolang het leuk is, of dat hij gaat scheiden en met jou verder gaat?

En als dat laatste het geval is, waar is het wachten dan op? ik geef je per msn wel antwoord:D
Is iedereen weg???

Mijn GM is op vakantie met bonagezinnetje... Hij beld of smst wel elke dag,gelukkig. Vind et ook niet zo erg, dit hoort er ook bij hé?
quote:Is iedereen weg???

Mijn GM is op vakantie met bonagezinnetje... Hij beld of smst wel elke dag,gelukkig. Vind et ook niet zo erg, dit hoort er ook bij hé?

Hoi Angel,

Nee hoor, niet iedereen is weg. Mijn GM is er gelukkig nog wel maar gaat volgende week drie!! weken weg. Geloof niet dat het bij hem het  gelukkige bonagezinnetje zal zijn maar goed..hij gaat wel drie weken weg.

Vind je het echt niet erg? 

Ik vind het vreselijk en ik ben nu al misselijk bij het idee dat ik hem drie weken niet zie. (zie hem nu dagelijks)
Heee Angel!

Nee hoor, ik ben er ook nog. Ik heb alleen niet zo gek veel te vertellen. Mijn exGM gaat dit weekend met z'n bonagezin 3 weken op vakantie. Ik heb hem sinds mijn vakantie 1 dag gezien en zie hem voor zijn vakantie hooguit nog 2 dagen.

Ik vind het eigenlijk wel prima dat hij 3 weken weggaat. Ik stel me er op in en t geeft me ook wel rust als hij er niet is.

Maar ja, mijn situatie is ook wel anders dan die van jou. Hier is het ondertussen al een half jaar uit. Ik mag hopen dat ik het een beetje los kan laten. Ben ondertussen trouwens ook aan het daten. Ik kom steeds meer los van gm ... al blijf ik van die man houden, helaas en gelukkig.
Haaa die Mara,ook een leuke vakantie gehad,hoorde ik!!!

Goed van je dat je doorgaat met je leven. Ik hoop dat er een man op je pad komt,van wie je nog meer houd dan GM,dan kan je hem zomaar ineens loslaten!

X Angel
quote:

quote: angel69 reageerde

Is iedereen weg???

Hoi Angel,

Nee hoor, niet iedereen is weg. Mijn GM is er gelukkig nog wel maar gaat volgende week drie!! weken weg. Geloof niet dat het bij hem het  gelukkige bonagezinnetje zal zijn maar goed..hij gaat wel drie weken weg.

Vind je het echt niet erg? 

Ik vind het vreselijk en ik ben nu al misselijk bij het idee dat ik hem drie weken niet zie. (zie hem nu dagelijks)

Ja tuurlijk mis ik hem wel,maar ik vind dit niet zo erg als de maand december. En ik ben zelf ook héérlijk op vakantie geweest,toen ik terug kwam,en tegen GM zei dat ik hem graag wou zien,smste ie: Moet je me iets vertellen dan? Haha hij heeft in de rats gezeten,d8 dat ik een lekkere spanjool (lees Enrique) had opgesnord! Net goed toch?
Niet lullig bedoeld naar jou Angel, maar de jaloerse/ onzekere man uithangen, lijkt me ook wel een beetje part of the game; dit doet hij heel goed, erg strategisch ook, geeft jou ook weer het de indruk dat ie met je bezig is ("Zie je, hij is jaloers, dus hij houdt van me")  Hij weet goed hoe hij het spelletje moet spelen, de slimmerik.
quote:Niet lullig bedoeld naar jou Angel, maar de jaloerse/ onzekere man uithangen, lijkt me ook wel een beetje part of the game; dit doet hij heel goed, erg strategisch ook, geeft jou ook weer het de indruk dat ie met je bezig is ("Zie je, hij is jaloers, dus hij houdt van me")  Hij weet goed hoe hij het spelletje moet spelen, de slimmerik.Mee eens.
quote:

Niet lullig bedoeld naar jou Angel, 

Hij weet goed hoe hij het spelletje moet spelen, de slimmerik. En Angel speelt het idemdito slim mee .:)
Huh??? Door wat dan?? Door te sms-en dat ze hem graag wil zien? Wat is de strategie daarachter??
De strategie???Dat je daar zelf niet achter kan komen,:P.

Komtie>>ze houden elkaar zo lekker ' warm' oftewel ze voedden elkander.En zo blijft het spannend/leuk? en de jaloezie viert af&toe hoogtij (volgens Angel's strategie, want dan houdt ie zich weer bezig met haar..Tsja wat ze wil toch?.

En zo  is het een 'spel' van beide dus,simpel zat.Mekaar triggeren constant.
Dag dames,

Ik kom even inbreken en kom jullie een beetje gelijk geven :$

Een tijdje geleden (ik geloof in editie 32 van jullie topic) heb ik gepost over een getrouwde man waar ik contact mee had. Mijn grote liefde van vroeger. Wij hebben vroeger veel om elkaar heengedraaid en de aantrekkingskracht en klik was enorm. Helaas heeft het nooit zo mogen zijn en zijn we elkaar uit het oog verloren. Jaren heb ik me afgevraagd hoe het met hem was en hem gezocht.

En nu gevonden, getrouwd...

We hebben contact en het is zo leuk.... hij is hier geweest van de week en de klik is er nog. Er is niks gebeurd, we hebben keurig zitten praten, maar later aan de telefoon bleek dat we dat allebei wel hadden, dat gevoel...

Maar het kan niet en het mag niet. Want hij is getrouwd. En dat is goed dat hij dat zegt en zich er aan houdt, maar het is moeilijk.

MSN en mail gaat soms al veeeeel te ver, we gaan virtueel zeker grenzen over.

Waarom ik dit schrijf? Ik weet het niet. Ik weet wat jullie zeiden toen, ontmoet hem niet!!! En ik deed het toch, in de hoop af te knappen op die man die toen nog een jongen was, en nu wel veranderd zou zijn.

Maar ik knapte niet af. En vond dezelfde leuke vent als toen. Mss nog wel leuker...

Hoe laat ik dit nu los? Cold turkey, ik weet het....

En toch... ergens spreekt een stemmetje, mijn duiveltjes kant, die zegt dat het ook wel bijzonder is, na zo lange tijd toch weer elkaar leuk vinden, net als toen....
quote:

Dag dames,

.... net als toen....

Hier spreekt een stemmetje die geweest is waar jij nu bent. Door en om exact dezelfde redenen als jou. En als je er nu mee doorgaat zal het je hoogstwaarschijnlijk ook op dezelfde manier vergaan. Je gaat een fijne tijd tegemoet waarin je heerlijk kan genieten van de man waar je verliefd op bent geworden (als ik het goed lees). Vervolgens zal er ergens iets mis gaan (omdat je er niet mee om kan gaan of omdat hij zich schuldig gaat voelen of omdat je meer wilt, vul maar in) en dan begint te ellende voor jou. En dat wens je jezelf echt niet toe. Echt niet. Ik heb de mijne nu al bijna een jaar niet gezien en mis hem nog steeds. En dat is echt niet aan te raden.

Hou dat maar in gedachte. Misschien dat het helpt in een eventuele poging om te stoppen nu het nog kan. (hoewel je al een eind op weg bent)

Sterkte alvast, want ik geloof er niks van dat je het doet.

Mocht je het wel doen. Brave meid. ;)
quote:

quote: Vinyl reageerde

Dag dames,

.... net als toen....

Hier spreekt een stemmetje die geweest is waar jij nu bent. Door en om exact dezelfde redenen als jou. En als je er nu mee doorgaat zal het je hoogstwaarschijnlijk ook op dezelfde manier vergaan. Je gaat een fijne tijd tegemoet waarin je heerlijk kan genieten van de man waar je verliefd op bent geworden (als ik het goed lees). Vervolgens zal er ergens iets mis gaan (omdat je er niet mee om kan gaan of omdat hij zich schuldig gaat voelen of omdat je meer wilt, vul maar in) en dan begint te ellende voor jou. En dat wens je jezelf echt niet toe. Echt niet. Ik heb de mijne nu al bijna een jaar niet gezien en mis hem nog steeds. En dat is echt niet aan te raden.

Hou dat maar in gedachte. Misschien dat het helpt in een eventuele poging om te stoppen nu het nog kan. (hoewel je al een eind op weg bent)

Sterkte alvast, want ik geloof er niks van dat je het doet.

Mocht je het wel doen. Brave meid. ;)

Ik weet het... Het is moeilijk.... gelukkig is hij sterker dan ik denk ik, en wil hij voorlopig niet afspreken voor het mis gaat. Dat vind ik goed van hem!

De ene kant van me zegt ook dat dat zo moet, de andere kant wil hem zo graag opnieuw leren kennen. Voel me zo naief af en toe, maar hij is gewoonj altijd degene geweest die ergens in mijn hoofd zat, zelfs toen ik samenwoonde...
PS. er is niks gebeurd, nog geen zoen, al is het op MSN al wel uit de hand gelopen. Maar daarom wil hij dus ook eigenlijk voorlopig niet afspreken. ;)
Vinyl, maak je het in je hoofd ook niet mooier en groter dan het was? Jullie hebben om elkaar heengedraaid en wat ik daaruit opmaak is dat jullie nooit een echte relatie met elkaar hebben gehad. Dus eigenlijk weet je helemaal niet hoe het zou zijn om met hem samen te zijn. Probeer dat nou niet te idealiseren. Jullie zijn jaren verder en alles is veranderd. Ik denk dat het heel wijs van hem is om de boot af te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven