Sperma slikken
woensdag 8 december 2010 om 00:41
woensdag 8 december 2010 om 09:27
donderdag 9 december 2010 om 08:34
zaterdag 11 december 2010 om 13:47
Scheelt echt enorm van de ene of de ander.
Ik heb ook gehoord dat Cola drinkers zoeter zaad hebben, maar ja,ik ga niet met echte cola drinkers om!
Gister eigenlijk onverwacht, doorgeslikt.Niet gepland, maar dacht; ach waarom niet.
Was wel even verstand op nul zetten,toen ik het ging doorslikken. ik voelde dat ik moest koren toen ik het nog in mn mond had..
Gewoon niet nadenken,en in 1 keer doorslikken! en gelukkig had ik naast mn bed drinken staan...
Ik heb ook gehoord dat Cola drinkers zoeter zaad hebben, maar ja,ik ga niet met echte cola drinkers om!
Gister eigenlijk onverwacht, doorgeslikt.Niet gepland, maar dacht; ach waarom niet.
Was wel even verstand op nul zetten,toen ik het ging doorslikken. ik voelde dat ik moest koren toen ik het nog in mn mond had..
Gewoon niet nadenken,en in 1 keer doorslikken! en gelukkig had ik naast mn bed drinken staan...
zaterdag 18 december 2010 om 20:39
quote:chica1978 schreef op 16 juli 2008 @ 11:59:
Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!!
Ge-wel-dig!Dat lijkt me echt heel naar! Mijn vriendin slikt ook niet, en zelfs heel zelden mag ik in haar mond komen maar als ze me zou zoenen met het spul nog in de mond zou ik niet eens meer durven denk ik
Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!!
Ge-wel-dig!Dat lijkt me echt heel naar! Mijn vriendin slikt ook niet, en zelfs heel zelden mag ik in haar mond komen maar als ze me zou zoenen met het spul nog in de mond zou ik niet eens meer durven denk ik

zaterdag 18 december 2010 om 20:41
quote:bijrijdstertje29 schreef op 11 december 2010 @ 13:47:
Gewoon niet nadenken,en in 1 keer doorslikken! en gelukkig had ik naast mn bed drinken staan...Koffie en bier word het bitter van, vruchten en zoete wijnen juist wat, heel verassend, zoeter en fruitiger van. Schijnbaar. Ik heb het nooit geprobeerd. Chocola maakt het ook lekkerder (minder vies)
Gewoon niet nadenken,en in 1 keer doorslikken! en gelukkig had ik naast mn bed drinken staan...Koffie en bier word het bitter van, vruchten en zoete wijnen juist wat, heel verassend, zoeter en fruitiger van. Schijnbaar. Ik heb het nooit geprobeerd. Chocola maakt het ook lekkerder (minder vies)
zaterdag 18 december 2010 om 20:44
quote:Iwannalive schreef op 05 december 2010 @ 12:30:
Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch... Nee heerlijk
Welja ik ga ermee gorgelen en dan spuug ik het bij mijn vriend in de mond en dan spuugt hij het bij zijn kat in de mond en dan neem ik het weer over en spuug het in de Chili Con Carne en dan komt mijn schoonfamilie op bezoek om mee te eten. Niets mis mee toch... Nee heerlijk
zondag 19 december 2010 om 19:05
quote:VinSoft schreef op 18 december 2010 @ 22:51:
[...]
Nou ja, Iwannalive doet het in de chili con carne, lijkt me dan prima op zijn plek in het eten forum
Wat mij betreft mag het op de "Thuis"- pijler;
het stinkt, en het plakt, dus ik roer het het liefst door een emmer behangplaksel.
[...]
Nou ja, Iwannalive doet het in de chili con carne, lijkt me dan prima op zijn plek in het eten forum
Wat mij betreft mag het op de "Thuis"- pijler;
het stinkt, en het plakt, dus ik roer het het liefst door een emmer behangplaksel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

zondag 26 december 2010 om 14:10
quote:kenzo1975 schreef op 26 december 2010 @ 13:40:
Hallo,
misschien dat dit wat is voor de mensen die sperma niet lekker vinden?
http://www.erotiekgadgets ... 3304/Yummy-Cum-Drops.html
proberen kan je het altijd?
gr.kenzo1975
Het loepje leert mij dat je een vreselijke spammert bent!, en dat mag niet van de Viva ...
Amen....
Hallo,
misschien dat dit wat is voor de mensen die sperma niet lekker vinden?
http://www.erotiekgadgets ... 3304/Yummy-Cum-Drops.html
proberen kan je het altijd?
gr.kenzo1975
Het loepje leert mij dat je een vreselijke spammert bent!, en dat mag niet van de Viva ...
Amen....
zondag 26 december 2010 om 17:32
maandag 27 december 2010 om 18:03
zondag 2 januari 2011 om 12:36
Ik doe het ook vaak hoor.. niet omdat het zo lekker is, ik vind het niet vies en niet lekker, gewoon ' spul' maar het is gewoon heerlijk geil om er een beetje mee te spelen en het dan voor zijn ogen door te slikken. De meeste mannen vinden het ook supergeil. Ze geven het niet altijd toe maar je ziet het gewoon aan hun gezicht! En een keer heb ik een kerel gehad die wilde me ook best zoenen met mijn mondje vol... dat was overigens de enige, want de meeste mannen zijn vies van hun eigen zaad.... snap je dat nou????