Slaapzakkenvraag
woensdag 8 december 2010 om 12:24
Oja combisleeper. Die bedoel ik. Dank je wel.
Maar mijn kind is al 1 jaar, dus zit niet meer in de kleine MC. Maar in de autostoel groep 1.
Wij hadden voor de kleine MC wel een voetenzak. Nu gaat hij regelmatig mee naar vrienden en gaat daar ook al slapen. Maar hem over en weer uit bed, slaapzak uit, in autostoel met dekentje (die eraf gaat omdat hij het leuk vind om eraf te halen) en weer in bed met slaapzak aan (en koud) is niet zo handig.
Ben dus inderdaad op zoek naar de combi sleeper.
Weet iemand of de grotere versie van de combi sleeper ook een gordelgat heeft?
Maar mijn kind is al 1 jaar, dus zit niet meer in de kleine MC. Maar in de autostoel groep 1.
Wij hadden voor de kleine MC wel een voetenzak. Nu gaat hij regelmatig mee naar vrienden en gaat daar ook al slapen. Maar hem over en weer uit bed, slaapzak uit, in autostoel met dekentje (die eraf gaat omdat hij het leuk vind om eraf te halen) en weer in bed met slaapzak aan (en koud) is niet zo handig.
Ben dus inderdaad op zoek naar de combi sleeper.
Weet iemand of de grotere versie van de combi sleeper ook een gordelgat heeft?
woensdag 8 december 2010 om 12:27
woensdag 8 december 2010 om 13:14
barbabella, ik heb er echt net eentje bij prenatal gekocht, niet bewust, kwam ik pas thuis achter. 20 euro ofzo, of 25, zoiets. En echt lekker warm. Idem bij de hema, ook net gekocht (had er eerst bij de ene winkel een gekocht en wilde er toen nog een, uitverkocht en naar prenatal gegaan, vandaar dat ik het weet). Nog geen maand geleden.
woensdag 8 december 2010 om 13:42
http://www.prenatal.nl/sh ... =1&level=product&id=84982
woensdag 8 december 2010 om 13:51
Lieve arrwennetje, die had ik wel gezien, maar het gat gemist.
Maar de 110 maat is online uitverkocht. Moet toch naar de winkel denk ik.
Welpie, mijn moeder kan niet naaien, ik ook niet. Wij hebben een diepgewortelde haat tegen naaimachines ontwikkeld. Is volgens mij genetisch bepaald bij ons. Een knoop aanzetten lukt nog net
Maar de 110 maat is online uitverkocht. Moet toch naar de winkel denk ik.
Welpie, mijn moeder kan niet naaien, ik ook niet. Wij hebben een diepgewortelde haat tegen naaimachines ontwikkeld. Is volgens mij genetisch bepaald bij ons. Een knoop aanzetten lukt nog net