Slaapzakkenvraag

08-12-2010 12:13 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een slaapzak (gewatteerd) waarin ook een speciaal "gat" zit waarin je de autostoel gordel doorheen kan doen.

Ik weet de naam niet meer. Wie kan mij helpen?
Misschien kan je googelen op voetenzak.
gedaan, maar dan krijg ik opties voor bejaarden en kinderwagens
ik denk dat je de combi-sleeper bedoelt.

Maar als je googled op slaapzak baby maxi cosi vind je ook andere slaapzakken die je ook in de MC kan gebruiken!
Oja combisleeper. Die bedoel ik. Dank je wel.

Maar mijn kind is al 1 jaar, dus zit niet meer in de kleine MC. Maar in de autostoel groep 1.

Wij hadden voor de kleine MC wel een voetenzak. Nu gaat hij regelmatig mee naar vrienden en gaat daar ook al slapen. Maar hem over en weer uit bed, slaapzak uit, in autostoel met dekentje (die eraf gaat omdat hij het leuk vind om eraf te halen) en weer in bed met slaapzak aan (en koud) is niet zo handig.

Ben dus inderdaad op zoek naar de combi sleeper.

Weet iemand of de grotere versie van de combi sleeper ook een gordelgat heeft?
Ja, heeft ie. Ben er speciaal nog even voor naar boven gelopen.
Bubbel, je bent een schat!

Dank je wel.
Ja heeft hij idd, en past ook tot je kind bijna 4 is heb ik me laten vertellen, dus gaat veel langer mee dan de baby variant.

Kind van 2,5 past er nog goed ruim in hier
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Ik vind het trouwens een superslaapzak, best een uitgave, maar het wel waard. Ik zou willen dat er voor mijn oudste ook nog zoiets bestond.
barbabella, bij die van de prenatal en de hema kan het ook allebei, stuk goedkoper en net zo lekker warm!
marktplaats doet het ook goed

Alleen jammer dat ze vooral de grotere daarop hebben staan in het roze
Ik heb net even op de site van de hema en prenatal gekeken en daar hebben ze geen slaapzakken met gordelgat erin van hun eigen merk. Prenatal verkoopt ze wel van combi sleeper zelf
Prenatal heeft ze ook van eigen merk. Ik heb er een, per ongeluk (vroeg me al af waar dat gat voor was )
barbabella, ik heb er echt net eentje bij prenatal gekocht, niet bewust, kwam ik pas thuis achter. 20 euro ofzo, of 25, zoiets. En echt lekker warm. Idem bij de hema, ook net gekocht (had er eerst bij de ene winkel een gekocht en wilde er toen nog een, uitverkocht en naar prenatal gegaan, vandaar dat ik het weet). Nog geen maand geleden.
en dat gewatteerde zachter vind ik fijner dan een combisleeper (hebben we ook, niks bijzonders, wel teringduur)
Gisteren bij de prenatal geweest (wel een kleine die op het punt stond om naar de overkant te verhuizen, misschien ligt het daar aan) en niet gezien. Hema ook niet trouwens.

Zal morgen nog is een poging doen om ze te vinden.
misschien grotere vestiging? of even vragen of ze ze kunnen bestellen?
vind het wel vreemd dat het niet op de site te vinden is trouwens
Ik heb in een slaapzak zelf een gat gemaakt, en door mijn schoonmoeder netjes af laten werken :-)
Home is where your wifi connects automatically.
barbabellaatje, goed kijken. Op de site, onder webshop staat die, hij is 18.99 euro, wit met letters, je ziet nauwelijks dat er zo'n gaatje in zit, het is een dun streepje op de foto.
http://www.prenatal.nl/sh ... =1&level=product&id=84982
Lieve arrwennetje, die had ik wel gezien, maar het gat gemist.

Maar de 110 maat is online uitverkocht. Moet toch naar de winkel denk ik.

Welpie, mijn moeder kan niet naaien, ik ook niet. Wij hebben een diepgewortelde haat tegen naaimachines ontwikkeld. Is volgens mij genetisch bepaald bij ons. Een knoop aanzetten lukt nog net
ik had dat gat ook gemist hoor, zelfs toen ik hem kocht. Ontdekte het pas toen ik hem voor de eerste keer aantrok. Dus ik snap wel hoe het komt:)

Maar even naar de winkel dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven