Uitverkoop witgoed. Wanneer?
woensdag 8 december 2010 om 13:43
Ik weet niet of er uitverkoop is voor witgoed, maar je kan altijd afdingen. Naar verschillende winkels gaan, uitleggen dat je het bij de concurrent voor 50 euro minder hebt gezien, etc. Moet je wel liggen! Daarnaast kan je ook altijd nog op marktplaats kijken of bij een kringloop (nooit de zekerheid dat het blijft werken helaas en bij mijn kringloop staan vooral VIEZE apparaten, maar goed, het ís een optie ).
woensdag 8 december 2010 om 13:47
Op internet is elke dag uitverkoop van witgoed. Via internet bestellen is ook verreweg het goedkoopste. Kan je honderden euros schelen- Als je toch perse naar een winkel wil, kijk dan eerst wat het apparaat van je keuze bij de goedkoopste internetzaak kost (via kieskeurig of kelkoo) en noem die prijs in de winkel.
.
woensdag 8 december 2010 om 13:55
Goed via internet prijzen gaan vergelijken via kieskeurig.nl en dat soort sites en alle aanbieders bekijken en dan je keus maken hoeveel je uit wilt/kunt geven.
Onze laatste wasmachine ook via een internetwinkel gekocht en dat scheelde behoorlijk wat geld.
Geen idee hoeveel en waar het gekocht is want onze was kapot en ik zei tegen vriend over 3 dagen wil ik een nieuwe je regelt het maar
Onze laatste wasmachine ook via een internetwinkel gekocht en dat scheelde behoorlijk wat geld.
Geen idee hoeveel en waar het gekocht is want onze was kapot en ik zei tegen vriend over 3 dagen wil ik een nieuwe je regelt het maar
woensdag 8 december 2010 om 13:56
Afdingen is heel goed mogenlijk, ze houden er volgens mij al rekening mee met de prijzen.
Zo heb ik vorig jaar een miele wasmachine gekocht.
Ik heb eerst uitgezocht welke ik wilde en hoe duur hij online was.
Met de online prijs ben ik naar de witgoed winkel in de buurt gegaan en gezegd: ik wil deze wasmachine maar ik heb hem online goedkoper gezien. Verkoper vroeg hoeveel dan? Ik noem de prijs en hij zegt, ik zal kijken wat ik kan doen.
Hij bleef wel iets duurder dan online maar er ging 300 euro van de prijs af.
Zo heb ik vorig jaar een miele wasmachine gekocht.
Ik heb eerst uitgezocht welke ik wilde en hoe duur hij online was.
Met de online prijs ben ik naar de witgoed winkel in de buurt gegaan en gezegd: ik wil deze wasmachine maar ik heb hem online goedkoper gezien. Verkoper vroeg hoeveel dan? Ik noem de prijs en hij zegt, ik zal kijken wat ik kan doen.
Hij bleef wel iets duurder dan online maar er ging 300 euro van de prijs af.
woensdag 8 december 2010 om 14:19
meestal in december / januari de oude modellen eruit en kan soms fikse kortingen opleveren maar een site als kieskeurig is ook vaak voordelgi al zou ik zelf niet graag witgoed via een internetwinkel kopen qua service soms..
www.kieskeurig.nl is vaak redelijk overzichtelijk en met gebruikerservaringen. MAar let wel op.. de meeste mensen melden wel dat ze ontvreden zijn maar niet als ze tevreden zijn.
Qua koelkast zit je meestal goed met liebherr (wel duur) , Siemens/Bosch. Let op label (a+ qua energie) en wat hij gebruikt.. dan moet het wel lukken.
www.kieskeurig.nl is vaak redelijk overzichtelijk en met gebruikerservaringen. MAar let wel op.. de meeste mensen melden wel dat ze ontvreden zijn maar niet als ze tevreden zijn.
Qua koelkast zit je meestal goed met liebherr (wel duur) , Siemens/Bosch. Let op label (a+ qua energie) en wat hij gebruikt.. dan moet het wel lukken.
woensdag 8 december 2010 om 14:21
@spetembergirl: op kieskeurig.nl kun je goed vergelijken.
Ik heb al op vergelijkingssites gekeken en zie daar dat het per winkel kan verschillen. Ik vroeg me enkel af of er echt een soort algemene uitverkoop van witgoed was. Niet dat ik vandaag een droger bestel en dat dan over een week een mega uitverkoop begint waar alle winkels tegelijkertijd aan meedoen. Zoiets als de kledingwinkels dus. Heb namelijk vorige week kleding bij Wehkamp besteld en zie nu bij die reclamebanners mijn bestelde kleding voorbij komen met flinke korting
Anyway, bedankt voor de reacties!!!
Ik heb al op vergelijkingssites gekeken en zie daar dat het per winkel kan verschillen. Ik vroeg me enkel af of er echt een soort algemene uitverkoop van witgoed was. Niet dat ik vandaag een droger bestel en dat dan over een week een mega uitverkoop begint waar alle winkels tegelijkertijd aan meedoen. Zoiets als de kledingwinkels dus. Heb namelijk vorige week kleding bij Wehkamp besteld en zie nu bij die reclamebanners mijn bestelde kleding voorbij komen met flinke korting
Anyway, bedankt voor de reacties!!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 8 december 2010 om 14:22
quote:poldervrouw schreef op 08 december 2010 @ 14:19:
meestal in december / januari de oude modellen eruit en kan soms fikse kortingen opleveren maar een site als kieskeurig is ook vaak voordelgi al zou ik zelf niet graag witgoed via een internetwinkel kopen qua service soms..
Qua koelkast zit je meestal goed met liebherr (wel duur) , Siemens/Bosch. Let op label (a+ qua energie) en wat hij gebruikt.. dan moet het wel lukken.Haha, dus toch een soort opruimingsuitverkoop. Ik zal kijken hoe lang de droger het nog blijft doen. Misschien kan ik het uitstellen tot na december.
Qua koelkast zit je meestal goed met liebherr (wel duur) , Siemens/Bosch. Let op label (a+ qua energie) en wat hij gebruikt.. dan moet het wel lukken.Haha, dus toch een soort opruimingsuitverkoop. Ik zal kijken hoe lang de droger het nog blijft doen. Misschien kan ik het uitstellen tot na december.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 9 december 2010 om 09:00
Heb binnenkort ook een nieuwe wasdroger nodig.
Inderdaad, op internet zoeken naar de goedkoopste, printen en meenemen en dan kijkt de verkoper van de Expert/Scheer en Foppen of andere goeie winkel wat hij met de prijs kan doen.
It's ga ik niet heen. Wat een vreselijke sukkels lopen daar rond.
Heb ook al eens een Senseo-apparaat bij een koelkast afgedongen omdat je die bij een andere winkel ook gratis bij je koelkast kreeg. Dat waren nog eens tijden...
Inderdaad, op internet zoeken naar de goedkoopste, printen en meenemen en dan kijkt de verkoper van de Expert/Scheer en Foppen of andere goeie winkel wat hij met de prijs kan doen.
It's ga ik niet heen. Wat een vreselijke sukkels lopen daar rond.
Heb ook al eens een Senseo-apparaat bij een koelkast afgedongen omdat je die bij een andere winkel ook gratis bij je koelkast kreeg. Dat waren nog eens tijden...
donderdag 9 december 2010 om 11:15
Op internet is het vaak nog steeds goedkoper dan in de winkels. Ik heb laatst voor het eerst een wasmachine op internet besteld. Goede service, deskundige mensen. Werd zelfs nog gebeld na mijn bestelling dat er een duurder type in aanbieding was voor dezelfde prijs, of ze die dan zouden leveren. Tuurlijk........
De volgende sites zijn ook zeer interessant voor koelkasten of voor een wasmachine.
Groetjes en succes ermee iedereen!
De volgende sites zijn ook zeer interessant voor koelkasten of voor een wasmachine.
Groetjes en succes ermee iedereen!